Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Spis moich pytań] :D

Arox™

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten temat założyłem aby dowiedzieć się kilka rzeczy o WarRock :) .

1. Czemu jak jest ZIELONY PING nie moge wbić do rooma i pisze ,, You cannot join "

2. I przypuśćmy , że jestem w zielonych to na jaki ping ustawić żeby nie było lagów ?

3. Co oznacza przy roomie :

???

4. Z kąd wziąć RED 2 slot wiecie tą broń na 2 slot z celownikiem ? Pełno osób to ma ... A ja nie ...

ZA ODPOWIEDZI WY LUBUJE TO :DxD

Opublikowano

1. Nie mam pojęcia.. Tak się nieraz dzieje.. Ale zielony ping do tego raczej nic nie ma..

2. Ustawianie tych pingów nic nie daje.. Ale jeśli Ci na tym tak zależy, to ustaw ping na Yellow..

3. Że ta gra jest czterech graczy vs. czterech graczy :)

4. Dostajesz go za kupno 30-dniowej premki :)

Nothing to do here.

Opublikowano

1. Czemu jak jest ZIELONY PING nie moge wbić do rooma i jest napisane ,, You cannot join "

- Bo masz laggi, zielony ping jest dla osób, które maja szybki internet i nie laggują. na interze często jest tak, że na yellow i all wchodzisz, a na green rzadko.

2. I przypuśćmy , że jestem w zielonych to na jaki ping ustawić żeby nie było laggów ?

oczywiście na green, tylko może wtedy nie przyjść zbyt dużo osób[pytanie wcześniejsze daje odp]

???

Gra się 4 vs 4

4. Skąd wziąść RED 2 slot wiecie tą broń na 2 sloth z celownikiem ? Pełno osób to ma ... A ja nie ...

MP5k red dostajesz za kupno golda na 30 dni. Zaczepista broń. w marketplace ani IS tego nie ma.

2070d6e5f8b5c.png

By Cristiano.