Skocz do zawartości

FunnyGuilds a worldborder

Polecane posty

Witam jestem początkującym właścicielem serwera i mam problem
A mianowicie Plugin FunnyGuilds wymaga odejść 200 kratek od spawnu żeby zrobić gildię ale jak próbuję nawet na 201 kratce to mówi mi że jestem zbyt blisko worldbordera
Próbowałem ustawić worldborder jak najdalej, gdzieś blisko, ustawiałem jego center na tą kratkę i dalej nic
Ma ktoś jakiś pomysł?

Ps. Mam też mały problem chyba z Luckyperms z powodu że będąc opem nie mogę wpisać /pl bo mi pisze że nie mam uprawnień

Pokaż komunikaty z próby postawienia gildii i z komendy /worldborder get oraz listę pluginów.

8 minut temu, Losiq napisał:

Ps. Mam też mały problem chyba z Luckyperms z powodu że będąc opem nie mogę wpisać /pl bo mi pisze że nie mam uprawnień

Ustaw sobie czystą rangę z uprawnieniem *. Z operatora nie zalecam korzystać, możesz go wyłączyć w server.properties.

Worldspawn jest na customowych coordach jak widać na screenie
Na ostatniej kratce strefy spawnu jest że musi być 200 kratek od spawnu a na następnej że zbyt blisko granicy mapy

2021-09-14_12.26.16.png

2021-09-14_12.29.22.png

2021-09-14_12.29.26.png

2021-09-14_12.30.54.png

2 godziny temu, Helios1993 napisał:

oraz listę pluginów

Do tego możesz też dorzucić build silnika (/ver) oraz wersje ważniejszych pluginów (/ver <plugin>, np. funnyguilds).

55 minut temu, Helios1993 napisał:

Do tego możesz też dorzucić build silnika (/ver) oraz wersje ważniejszych pluginów (/ver <plugin>, np. funnyguilds).

[15:12:33 INFO]: Plugins (12): AuthMe, Essentials, EssentialsChat, EssentialsSpawn, FarmControl, FunnyGuilds, LuckPerms, ProtocolLib, SkinsRestorer, Vault, WorldEdit, WorldGuard

[15:12:59 INFO]: This server is running Paper version git-Paper-243 (MC: 1.17.1) (Implementing API version 1.17.1-R0.1-SNAPSHOT) (Git: 20903fc)

You are 16 version(s) behind

[15:13:56 INFO]: FunnyGuilds version 4.10.0 Tribute-8742b45

[15:14:26 INFO]: LuckPerms version 5.3.64