Skocz do zawartości

skrypt na konkurs


Polecane posty

Yo, chciałem wgrać na serwer skrypt który po wpisaniu kodu ktory wyswietli sie na czacie da ci legendarny klucz ale nie wiem jak mam to dodac...  
plugin na legendarne klucze to crazycrate... Wie jak ktos to zrobic?

zamieszczam skrypt ponizej
 

 

options:
    czas: 300 # tu ustaw czas po jakim konkurs ma sie rozpoczac
    ilosc: 1 # ilosc itemu po wpisaniu wlasciwego kodu
    item: diamond # jaki item ma dostawac osoba bo wpisaniu kodu
    gracze: 5 # ile graczy potrzeba do rozpoczencia konkursu
    l: &r[&b&lKONKURS&r] # prefix

variables:
    {konkurs} = 0

every {@czas} seconds:
    if {@gracze} is smaller than number of players:
        execute console command "konkurs"

command /konkurs:
    trigger:
        if sender has permission "sk.konkurs":
            loop 6 times:
                set {konkurs.znak%loop-number%} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9 or "a" or "A" or "b" or "B" or "c" or "C" or "d" or "D" or "e" or "E" or "f" or "F" or "g" or "G" or "h" or "H" or "k" or "K" or "l" or "L" or "m" or "M" or "n" or "N" or "o" or "O" or "p" or "P" or "q" or "Q" or "r" or "R" or "s" or "S" or "t" or "T" or "u" or "U" or "v" or "V" or "w" or "W" or "x" or "X" or "y" or "Y" or "z" or "Z"
            set {konkurs.kod} to "%{konkurs.znak1}%%{konkurs.znak2}%%{konkurs.znak3}%%{konkurs.znak4}%%{konkurs.znak5}%%{konkurs.znak6}%"
            broadcast "{@l} &7Za 3 sekundy rozpocznie sie konkurs! Kto pierwszy wpisze znaki na ekranie wygrywa {@ilosc} {@item}"
            wait 1 second
            broadcast "{@l} &73"
            wait 1 second
            broadcast "{@l} &72"
            wait 1 second
            broadcast "{@l} &71"
            wait 1 second
            set {konkurs} to 1
            loop all players:
                execute console command "playsound random.levelup %loop-player%"
            broadcast "{@l} &7Kod to &e%{konkurs.kod}%&7! Aby go wprowadzic wpisz kod na chacie!"
        else:
            message "&cNie masz uprawnien do tego!"
on chat:
    if {konkurs} is 1:
        if message contains "%{konkurs.kod}%":
            cancel event
            set {konkurs} to 0
            broadcast "{@l} &7Gracz %player% wpisal jako pierwszy kod &e%{konkurs.kod}% &7i wygral {@ilosc} {@item}!"
            add 1 to {wygrane::%player%}
            give {@ilosc} {@item} to player
            loop all players:
                execute console command "playsound mob.wither.spawn %loop-player%"
command /topw [<integer=1>]:
    trigger:
        set {_strony} to rounded up (size of {wygrane::*} / 5)
        arg is between 1 and {_strony}:
            send "&6&m---&r &e&lTopka wygranych &6&m---"
            loop {wygrane::*}:
                set {_lista::%loop-index%} to loop-value
            set {_num} to size of {_lista::*}
            set {_max} to arg * 5
            set {_min} to {_max} - 4
            loop {_max} times:
                loop {_lista::*}:
                    {_wartosc.%loop-number%} is not set:
                        set {_wartosc.%loop-number%} to loop-value
                        set {_nazwa.%loop-number%} to loop-index
                    loop-value is more than {_wartosc.%loop-number%}:
                        set {_wartosc.%loop-number%} to loop-value
                        set {_nazwa.%loop-number%} to loop-index
                remove {_wartosc.%loop-number%} from {_lista::*}
            loop {_max} times:
                loop-number is between {_min} and {_max}
                loop-number <= {_num}:
                    send "&6%loop-number%. %{nick::%{_nazwa.%loop-number%}%}% &7(&c%{_wartosc.%loop-number%}%&7)"
            {_max} is more than {_num}:
                set {_r} to {_num}
                loop {_max} - {_num} times:
                    add 1 to {_r}
                    send "&6%{_r}%. Brak"
            send "&6&lStrona: &c%arg% &6z &c%{_strony}%"
            stop
        {_strony} is 1:
            send "&6&lWyniki mieszcza sie na &c1 &6&lstronie."
            stop
        send "&6&lWyniki mieszcza sie na &c%{_strony}% 6&lstronach."
on join:
    {wygrane::%player%} is not set:
        set {wygrane::%player%} to 0
    {nick::%player%} is not set:
        set {nick::%player%} to uncolored display name of player

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...