Skocz do zawartości

Wiedźminski projekt Minecraft


Polecane posty

Witam, od pewnego czasu przymierzam się do stworzenia serwera Minecraft, gdzie akcja rozgrywki toczyć się będzie w dobrze znanym z gier oraz książek uniwersum wiedźminskim. Aktualne prace nad serwerem znajdują się wciąż na bardzo wstępnym etapie, tak więc z pewnością minie sporo czsu, zanim serwer ujrzy światło dzienne. Chciałbym dowiedzieć się jednak już teraz tego, jaka jest wasza pierwsza reakcja oraz zapoznać się z opinią względem tego, czego oczekiwalibyście od takiego serwera. We wstępnym założeniu ma to być survival + działki wraz z elementami RPG. Jeśli ktoś grał na serwerze Thunder Island, to z pewnością będzie wiedział, co mam na myśli. Akcja gry toczyć się będzie na wiele lat przed wydarzeniami z gry, kiedy to wiedźmini przeżywają swój złoty wiek. 

 

Cechy Rozgrywki:

  • Dobrze znane uniwersum wiedźminskie.
  • Wątek fabularny + mnóstwo zleceń i zadań pobocznych.
  • Świetnie odwzorowane miejsca.
  • Nawiązania do postaci i miejsc, których gracze nie ujrzeli w grach.
  • System lvl postaci oraz drzewko umiejętności. 
  • Możliwość posiadania własnej działki jak i wynajmowanie kwater w świecie gry.

 

Kaer Morhen + Okolica

(Zdjęcie nie przedstawia finalnej wersji rozgrywki)

 

KMProgress.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Projekt wygląda zachęcająco.
Pytanie, czy byłby system klas jakiś? Każdy miałby grać Wiedźminem, czy może byłaby możliwość wyboru np. Wiedźmin/Czarodziej(ka)/Kapłan/Kupiec, z różnymi możliwościami rozwoju dla każdej klasy? Czy masz zamiar wproawdzić jakiś system magii?

Ale generalnie pomysł na Wiedźmina fajny 🙂

Ah, "na wiele lat przed wydarzeniami z gry", to znaczy też przed wydarzeniami z książek? Przed urodzeniem Geralta? W trakcie książek? Może masz zamiar oprzeć to na jakichś historycznych wydarzeniach? W okresie rebelii Falki?

full_logo_mini.png  PluginController - plugin Spigot do zarządzania swoimi pluginami. Włączaj i wyłączaj pluginy, przeładowywuj je, pobieraj nowe pluginy z repozytorium Spigota - wszystko z poziomu serwera!

  PluginController na spigotmc.org

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łatwiej jest podpiąć ciekawą historię oraz zadania o jedną konkretną klasę postaci dlatego też mam zamiar skupić się wyłącznie na Wiedźminach. Przykładowo proces stawania się wiedźminem, można po prostu zrobić na terenie Kaer Morhen, w przypadku innych klas wiązałoby się to z koniecznością zrobienia dodatkowych lokacji oraz osobnych misji dla każdej klasy. Myślę, iż większość osób i tak z pewnością wybrałoby dobrze znaną klasę Wiedźmina dlatego też wolę skupić się w całości na tej konkretnej postaci i historii.

Jeśli chodzi o system magii, to na tę chwilę nie mogę w 100% potwierdzić, że znajdzie się na serwerze. O ile jednak będzie to możliwe do wykonania pod względem technicznym oraz będzie ciekawie się prezentować, to chciałbym zrobić coś na zasadzie drobnych zaklęć ''znaków'', podobnie jak miało to miejsce w grze.

Akcja rozgrywki toczyć się będzie również przed wydarzeniami z książek, ponieważ da mi to nieco więcej swobody, aby nie musieć kurczowo trzymać się materiału źródłowego. Jeśli chodzi o okres historyczny, to planuję osadzić fabułę mniej więcej pod koniec 10 i początek 11 wieku. Pierwsi Wiedźmini zaczęli jeździć po kraju i przyjmować swoje pierwsze zlecenia a gracz zostanie wplątany w intrygę podczas trwania w Temerii tak zwanej ''Wojny Sztyletów''. Historia zawarta na serwerze ma rozwijać się wraz z postępem serwera. Jeśli projekt okaże się sporym sukcesem to chciałbym również w przyszłości wprowadzić między innymi ogromny dodatek przedstawiający wojnę domową na Skellige. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Historycznie brzmi ciekawie, chociaż brak magii trochę mnie smuci. Tak samo, jak brak możliwości zagrania chociażby czarodziejami — myślę, że choćby ta jedna klasa mogłaby być wybierana dosyć często, a dałoby się to zamknąć w jednej dodatkowej lokacji. Chociaż prawda, stworzenie magii mogłoby stanowić niemałe wyzwanie.

full_logo_mini.png  PluginController - plugin Spigot do zarządzania swoimi pluginami. Włączaj i wyłączaj pluginy, przeładowywuj je, pobieraj nowe pluginy z repozytorium Spigota - wszystko z poziomu serwera!

  PluginController na spigotmc.org

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...