Skocz do zawartości

[CloudBot] Bot do REAL TIBII 2021


Polecane posty

10 godzin temu, fightsong napisał:

po ponad pół roku bocenia zdecydowałem się sprzedać kolejna postać,

została ona zrobiona jeszcze przed wprowadzeniem bazaaru jakoś pod koniec czerwca (tuż po mass banach testowałem dalej cloudbota)
char był z początku skazany na delete i służył głównie do farmienia imbuings itemów, ale z czasem jak nabrał skilli to stawiałem go na normalne spawny gdzie sie expił i klepał siano

za ile go wystawiłem? 4999 Tc - za tyle samo został sprzedany
ile z tego dostałem? 4400 tc
w ile w niego zainwestowałem? nic, zrobiony od zera, bo się od początku zwracał, potem co miesiąc przynosił ok. 2-3k tc zysku, a na koniec poszedł w czyjes ręce.

a4a56a55d497c136ee8ad2ece3aaa2da.png

 

 

a tutaj historia z tibiaringu gdzie można zobaczyć przeszłośc chara, zacenzurowałem nick itp. 🙂

 

920baed6920fe5b8dce501239ca0824c.png

no cóż to chyba bedzie trzeba zainwestowac i spróbować, na pierwszy rzut myślą w miare logiczne jest aby bocić na serverze optional pvp prawda ? ale tez tak myślicie ? Wolę posłuchac kogos bardziej doswiadczonego bo jednak docelowo moja główna postac bedzie na serverze antica ale zawsze tc mozna sobie w jeden lub drugi sposob przesłac prawda ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, ThePein napisał:

no cóż to chyba bedzie trzeba zainwestowac i spróbować, na pierwszy rzut myślą w miare logiczne jest aby bocić na serverze optional pvp prawda ? ale tez tak myślicie ? Wolę posłuchac kogos bardziej doswiadczonego bo jednak docelowo moja główna postac bedzie na serverze antica ale zawsze tc mozna sobie w jeden lub drugi sposob przesłac prawda ?

Zależy od ceny tcków na danym serverze, jak bedziesz bocił na open pvp to masz i tak gwarancje że nikt sie na tobie nie odpali bo szkoda fraga a dwa boją sie skulla. Posprawdzaj sobie ceny tc i ceny postaci na danym serverze

12Z3na4w70uNWDDFCGFCG.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

doradzili byście mi jakąś postac która byłaby okej aktualnie na markecie ? nawet na priv, bo widze że do skryptów tych które przedstawiał autor w postach trzeba mieć zrobione niektóre questy a w postaciach na bazarze nie widze żeby którakolwiek miała je zrobione i widzę że niektóre postacie moga byc używane np. dopiero za kilka miesięcy, albo ja coś zle patrze, przepraszam ale moje czasy tibii siegają jeszcze czasów zanim ten bazar postaci był dostepny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie zakupilem licencje i mi sie podoba jest mega bot tylko większość darmowych skryptów jest do dupy

jak chcecie rozpowszechnić tego bota to zróbcie jakieś poradniki jak stworzyć własne skrypty bo ludzi odrzuca to że musza na starcie kupić licencje i pozniej jeszcze skrypty po 100tc-250tc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, eryk240 napisał:

panowie zakupilem licencje i mi sie podoba jest mega bot tylko większość darmowych skryptów jest do dupy

jak chcecie rozpowszechnić tego bota to zróbcie jakieś poradniki jak stworzyć własne skrypty bo ludzi odrzuca to że musza na starcie kupić licencje i pozniej jeszcze skrypty po 100tc-250tc

 

Możesz wysłać rozpiske darmowych skryptów? Bo generalnie mógłbym kupić licencje ale bez wyjaśnienia robienia full afka to trzeba bedzie siedzieć pare dni na trollach ab i próbować robić full afka samemu

12Z3na4w70uNWDDFCGFCG.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

darmowe skrypty: https://github.com/CloudBotScripts/scripts

płatne: https://mv-scripts.com/scripts

 

kolejny ek sprzedany, zrobiony razem z tym poprzednim jakos w lipcu 2020, tylko po prostu nie zależało mi na lvlu i char farmil imbuingi itemy przez cala karierę.

czemu tak tanio? bo maja slabe skille, 0 questow, 0 charmow, 0 mountow, 0 addonow, 0 accessow, nic co by moglo podniesc cene.

 

06d7600d85a5056be556cf325c4d729b.png

Edytowano przez fightsong

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano kupiłem licencję, miałem po drodze parę problemów ale z pomocą poradnika że strony mv oraz pomocy samego autora tematu aktualnie bot śmiga. Wysyłam screena. Sory że taki screen ale robiony z komórki bo aktualnie jestem na dyżurze i nie mam możliwości zrobienia z kompa ale mogę wszystko ustawiać z komórki. Póki co wrażenia bardzo pozytywne 🙂  

 

https://naforum.zapodaj.net/26fb11a2b3bf.jpg.html

Edytowano przez ThePein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Marchwj napisał:

@ThePeinjak tam po massbanie ten 317 ek? 🤭

Miałem kupić właśnie eka ale powiedziałem sobie że może jeszcze poczekam chwile bo może trafie akurat na massbana i cyk następnego dnia takie info xD

12Z3na4w70uNWDDFCGFCG.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie nie ja sie wstrzymałem z kupnem postaci i licencji bo wyczuwałem mass bana gdzieś z tyłu głowy i dzień później poszedł massbanik. Ja jeszcze poczekam 😛

12Z3na4w70uNWDDFCGFCG.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaż licencji została tymczasowo wyłączana, licencje zostały zatrzymane i zostaną wznowione kiedy znów będzie bezpiecznie - nikt nie straci ani minuty licencji.

Dla przypomnienia, to nie jest pierwszy taki mass ban w historii CloudBota, ostatni miał miejsce jakoś pod koniec maja/początek czerwca 2020, więc po 9 miesiącach nadeszła kolejna fala.

Można powiedzieć, że to nic wielkiego, po prostu jakiś hans w cipsofcie nacisnął guzik i maszyna ruszyła, tak jak ostatnio.

Kiedy przewidywany powrót CloudBota? liczyłbym datę w tygodniach, więc obstawiam że już w kwietniu wszystko będzie OK, gdyż aktualnie trwają testy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale malkontenci, żeby pacc się zwrócił, żeby się bot zwrócił, żeby zarobić.... wszystko za darmo ^^ za darmo to w mordę można dostać. W botowaniu największą radość miałem z tego że coś się dzieje samo, ja nie muszę tego robić i jestem gotów za to zapłacić. Kupuję swój wolny czas ^^ Skończyłem zabawę jak Windbot padł gdzieś mam konto z tymi wszystkimi wyboconymi milionami i innymi zbierajkami, lootami wszystkim ale rzuciłem to bo ręcznie klikać mi się po prostu nie chce. Z chęcią pobawię się nowym botem nawet od zera bo za cholerę nie przypomnę sobie passów. Skrypty są fajne ale jako programistę jarało mnie zawsze robienie ich samemu. Jak tutaj wyglądają możliwości ? Cavebot/umiejętności, interaktywność i możliwości akcji z otoczeniem? Windbot oferował świetne możliwości dzięki językowi Lua. 

1362495952.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2021 o 18:42, TimA napisał:

Jak tutaj wyglądają możliwości ?

wpt robisz w mapce na stronie, masz labele jak w xeno i jedynie w pliku json możesz coś dodać z gotowo napisanych rzeczy, nic swojego

https://cloudbot.site/mapper#32368,32198,7:0

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodni później...
  • 5 miesięcy później...

Po kilku miesiącach testy CloudBota zostały otwarte i osoby z aktywnymi licencjami mogą się zalogować oraz bocic ponownie.
Ponadto, każda licencja została zapauzowana, a system rozliczania został zamieniony z dni na godziny.
Jeśli nie posiadamy przypisanej żadnej maszyny, nie tracimy licencji, natomiast każda maszyna przypisana do konta pobiera nam 1 godzine, co godzine 🙂 Zawsze można je usunąć.

Wszystkie stare skrypty dzałaja, niektóre wymagają poprawek, a płatne zostały zaktualizowane.

 

Dla przypomnienia,
link do konsoli: https://cloudbot.site/login
przedłużenie licencji: https://mv-scripts.com/cloudbot

 

Sprzedaż nowych kluczy licencyjnych zostanie wkrótce wznowiona, więc aktualnie tylko starzy posiadacze licencji mają dostęp.
Jeśli macie jakiekolwiek pytanie - walcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodni później...
  • 1 miesiąc później...
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...