Skocz do zawartości
  • 0

Tworzenie gier w Unity 3D

Pytanie

Witam. Mam do was pytanie odnośnie tworzenia gier w Unity 3D. Otóz od pewnego czasu tworzę grę na tym silniku. Jestem początkujący więc mam i natchnienia oraz wątpliwości, dlatego piszę tu. Czy w dzisiejszych czasach warto tworzyć jakiekolwiek gry w Unity 3D, grywalne oraz które by przykuły uwagę chociaż setki ludzi? Jeśli tak to jaka tematyka gry was by interesowała, co byście chętnie zobaczyli w takiej grze?

 

Trochę o projekcie...

-3D

-Widok z pierwszej osoby

-Średnia powierzchnia gry

-Paski Zdrowia i Energii

-Mała ilość przedmiotów do zebrania (kamień, patyk, latarka, toporek)

-Podnoszenie przedmiotów

-Wyświetlanie ekwipunku, a w nim podniesione przedmioty

-Stackowanie, Dzielenie stacków oraz przestawianie przedmiotów

-Wyświetlanie przedmiotów w dłoni

 

Gra jest nastawiona na eksplorację mapy w celu poszukiwania różnych przedmiotów, poczynając od patyka do toporka

Kolejne nurtujące mnie pytanie to, to czy grę warto zrobić pod eksplorację w mrocznych warunkach (noc, dziwne/straszne odgłosy, muzyka trzymająca w napięciu) oraz nie zostać zjedzonym przez jakiegoś tam potwora... coś w typie Slendermana czy może jednak dodać NPC z którymi będziemy mogli walczyć?

 

Czekam na opinie oraz rady :)

 

Pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Polecane posty

  • 0

Hej!
W zależności zależy to jak dobrze jesteś obeznany w temacie, jeżeli jest to twój jeden z  pierwszych projektów to nie radzę Ci zaczynać od razu od jakiegoś masywnego przedsięwzięcia, warto na początek stworzyć prostą gierkę w 2D chociażby tego snake, który nie zawsze okazuje się takim prostym w zależności jak na to spoglądać. 
Jeżeli chodzi o tworzenie gier na Unity to warto, jeżeli chodzi o tworzenie własnych silników to już średnio. W dzisiejszej dobie jest wiele silników do gier które są bardzo dobrze skonstruowane jednym z nich Jest Unity czy UE4. Ja rówież już trochę tworzę z większymi przerwami, projekty o którym mówisz, może wydawać się dobry, ale napotka wiele problemów, to też zależy od ciebie jeśli jesteś nastawiony na tworzenie gier tego typu musisz wiązać się z tym, że musisz umieć programować, tworzyć własne animacje, grafikę i wiele innych rzeczy, bądź zainwestować w grafików co z początku nie jest zbytnio opłacalne, ja np. nie mam cierpliwości do nauki grafiki zaś do programowania jak najbardziej, więc nauka tworzenia własnych modeli w blenderze to dla mnie męczarnia ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

World of Thanks - Zagraj teraz za darmo!
Potężny arselał czołgów
Gra drużynowa o tematyce wojskowej
Darmowe bitwy czołgów online
Graj za darmo >>


  • 0

Another Minecraft in Unity :o

 

Unity to prawdziwy wylew syfu xD...

To twoje trochę o projekcie nic nikomu raczej nie mówi to tak jakby:

 

Trochę o projekcie:

- Ma przycisk "Nowa Gra" i "Załaduj grę"

- Jest w 3D

- Można tam chodzić

- Można tam grać

- Jest ekwipunek z przedmiotami ale tylko tymi podniesionymi - te z questa i item shopa so niewidoczne xDDD

- Jest kolorowa i barwna !...

 

Ja kolejnym jak i poprzednimi minecraftami w Unity się nie zainteresuję :)...

 

 

Co ja bym chętnie zobaczył ?...

Fajnego RTS-a z możliwośćią rozwoju ekonomi armii oraz technologii z dużym naciskiem na eksploracje morską

Na głównej wyspie walka z przeciwnikami ( mogą być komputery ) a na oceanie dbanie o stałe zaopatrzenie np. handel z 

innymi oceanicznymi platformami ruchomymi i stacjonarnymi budowanie własnych platform napadanie i grabienie platform przeciwnika

 

możliwość poprowadzenia abordażu innych statków i projektowania pułapek

 

Wszystko chciałbym w czasach może nie jakiejś dalekiej przyszłości ale aby przynajmniej były fajne nowoczesne bronie

i żeby zamiast z pre-templejtowych statów były statki które można samemu konstruować aby liczyła się nieco strategia :)

 

Wygrać możesz jak ograbisz wszystkich innych i zatopisz ich statki

Przegrać możesz jak stracisz wszystkie statki lub swoją bazę

 

Baza musi mieć stałe zaopatrzenie w paliwo które możemy zdobywać na platformach morskich w przeciwnym razie przeciwnicy

lub neutralne czyli dla każdego wrogie potwory zniszczą nam bazę... da to nacisk na nie tylko handel morski i wojny morskie

 

ale też na ciągłe dostawy i inwestowanie w potęgę morską... nie ma paliwa = nie ma wygranej

 

Fajnie jakby na środku wspólnej wyspy była specjalna konstrukcja która zapewnia jakieś specjalne bonusy lub handel / technologie

co położy tez nacisk nie tylko na obronę a tez na atak w głąb lądu, i w sumie baza powinna się stale ulepszać bo platformy wiertnicze

na nieskończonym oceanie wymieniały by swoje paliwo tylko na produkty z wyspy :)...

 

Więc jak chcesz więcej paliwa to i więcej musisz wyprodukować na wyspie i koło się zamyka bo aby utrzymać coraz 

to większą produkcję potrzebujesz też coraz więcej paliwa na utrzymanie wszystkiego :)...

 

 

Zrób grę o której myślę a zapłacę za nią nawet 199,99 zł na Steam :)...

Tylko wykonaj to porządnie ;)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...