Skocz do zawartości
Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 162 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.

Polecane posty

Autor tematu Napisano (edytowany)

Siema.

Nie wiem czy post jest we właściwym dziale, w razie czego prosiłbym o nie zamykanie go,  przeniesienie do odpowiedniej sekcji :)

 

Tak jak zawarto w temacie, poszukuję kogoś kto miał już styczność z kompilacją Source'a na linuxie (najlepiej dystrybucje pochodne debiana / ubuntu), kto mógłby słóżyć pomocą / radą w procesie konfiguracji środowiska oraz modyfikacji samego kodu źródłowego jeżeli jest to wymagane (a zakładam, że bez tego się nie obejdzie), w celu jego dostosowania pod kompilację na niestandardowym środowisku. Bądź też może osoby która dysponuje samym sourcem, dostosowanym pod linux'a i chciałaby się nim podzielić :)

 

Narodził mi się w głowie pewien Concept, dotyczący postawienia serwera M2 nawiązującego w pewnym stopniu do serwerów Oldschool'owych, jednak z pewną nutką innowacyjności, m.in.:

 

  1. Serwer z nieco zmienionym systemem gildii (ale w szczegóły tutaj wchodzić nie będę, przynajmniej narazie), 
  2. Serwer oczywiście dostosowany bardziej pod gre zespołową, w znaczeniu takim, że wszelkiego rodzaju RAIDy oraz walki z bossami wymagać będą miejszego lub większego nakładu pracy zespołowej.
  3. Dostosowaniem samej rozgrywki, w taki sposób aby żadna z klas postaci nie była "zbędna" na każdym etapie gry, bo co to za serwer gdzie jest ~ 150 Aktywnych szamanów / BMów / Archerów, ~1500 wojów / WPków / Daggerów (z tymi liczbami to akurat strzelam na ślepo :P).
  4. Serwer bez IS'u wpływającego destrukcyjnie na balans samej rozgrywki ( jednak nie mylić z całkowitym jego brakiem, z czegoś serwer utrzymywać się musi :) )
  5. Optymalizacja systemu rozwoju postaci w tym kierunku aby każdy znalazł tu coś dla siebie, zarówno Ci preferujący spędzanie X godzin na expieniu, jak i dla zwolenników expienia po przez wykonywanie misji fabularnych.
  6. Serwer bez miliarda tandetnych zbroji i broni, wyciągniętych z innych gier, bez XXX poziomów do nabijania. (typowy medium-hard max. 99-105 poziomów na start - z możliwością dalszego rozwoju). Projekt nie na 15 minut a mam nadzieję na wiele godzin zajmującej rozgrywki (bez Questów typu idź i bij moby aż coś Ci dropnie, bez bicia 100 metinów na dungach żeby wejść wyżej - nie jestem fanem tego typu rozwiązań, etc.) :D 
  7. oraz wiele, wiele więcej ... :P


Dlaczego linux? z tym środowiskiem, mam doczynienia na codzień (od jakichś 10 lat - conajmniej) i chciałbym uniknąć konieczności spędzenia 1k godzin nad książkami wprowadzającymi do konfiguracji i użytkowania środowisk BSD, które spokojnie można poświęcić na wdrożenie i rozwój nowych pomysłów, Windows Server sam w sobie też mnie nie bawi, stawianie na nim środowiska jest dla mnie równoznaczne z marnowaniem zasobów maszyny, które można zagospodarować na coś zupełnie innego :) 

 

Wkrótce mam nadzieję odpalić jakąś stronę / forum na której zamieszczonych będzie nieco więcej informacji dot. samego projektu (a raczej na chwilę obecną bardziej pomysłów), oraz możliwość dodawania sugestii dot. samego serwera, wraz z możliwością głosowania na dostarczone propozycje, przez osoby zainteresowane grą na serwerze, jednak wszystko po kolei :) Najpierw należy uruchomić samo środowisko deweloperskie zanim rozpoczną się prace nad szczegółowymi opisami, grafikami i innymi smaczkami :P 

 

Kontakt:

PW na forum,

discord (uname: Shanti#8819)

gg: 9407653

Edytowano przez Sharminte

sygnatura.png

"... Możemy być jedynie tym, kim jesteśmy, nikim więcej, nikim mniej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 162 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...