Skocz do zawartości
Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 171 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.

Polecane posty

Witam wszystkich,😉
Mam zamiar kupić komputer do gier, miałem kupić gotowca, ale odradzono mi i polecono na morele złożyć własny, problem w tym, że nie znam się zbytnio na takich sprawach, i nie wiem co wpakować do niego. Jak już pisałem, komputer do gier, zależy mi, żeby się na nim dało grać w takie gry jak GTA V bez lagów, bez zacinania na dobrych ustawieniach graficznych w grze, z dobrą liczbą FPS, no i też wiadomo, inne jakieś dobre gry, które są w pewnym stopniu wymagające. Kwota jaką bym wydał to 4200 złoty, doradzi ktoś? 😊🤗 Dam plusika ❤️❤️

Pani Kasia

Pani Kasia

26 minut temu, muszyn27 napisał:

Ten drugi zestaw nawet nie ma karty graficznej... Zestaw #1 jest ok, ale ten Tomahawk trochę przepłacony - zamiast niego wziąłbym: https://www.morele.net/plyta-glowna-msi-b450-a-pro-4141469/

To powiedzmy, że ten pierwszy no i plyta główna msi b450 a pro zamiast obecnej, to gta V na luzie mi pójdzie? Ile bym miał powiedzmy fps na ultra, 

Czyli można powiedzieć, że dobrze chodzi,?? 😘😎no to najwyżej dziś zamawiam i tyle, a paczki można ubezpieczyć czy cos? Bo 100 zloty to nie kosztuje, a często odbierałem paczki zgniecione, pogniecione

Pani Kasia

Będzie Ci śmigać to GTA. Niestety nie wiem jak to wygląda z przesyłkami - na pewno masz prawo otworzyć paczkę przy kurierze. Dodatkowo masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

Autor tematu Napisano (edytowany)
5 godzin temu, muszyn27 napisał:

To zamawiać taki zestaw jaki jest na 109% czy może coś zmienić jeszcze? 

Dobra podsumujmy
Mam takie opcje do wyboru, tylko co kupić

1. https://www.morele.net/komputery/podzespoly-komputerowe/procesory-45/?konfigurator=konfigurator-zestawu-komputerowego&configId=469044

gtx 1060 6gb bądź rtx 2060

Lub

2.