Skocz do zawartości
QenXay

Opinia na temat cheterów w świecie Minecraft - co Ty, o tym sądzisz?

Polecane posty

Autor tematu Napisano (edytowany)

   Zacznijmy od tego że za naszą przegraną nie zawsze powinniśmy winić cheaty (oczywiście pominiemy tutaj sytuację przegranej z powodu naszych umiejętności) z reguły powodem jest to że gracz z którym gramy ma mniejszy Ping i szybciej jego klient kontaktuje się z serwerem, można wtedy odnieść wrażenie że gracz używa niedozwolonych modyfikacji szczególnie podczas walki. Problemem jest to że wielu graczy nie zdaje sobie z tego sprawy, kiedy robimy Speed Test to łączymy się z serwerem znajdującym się w naszym mieście albo jeśli mieszkasz na wsi to w najbliższych miastach, a serwery do gier często znajdują się w innych miastach, krajach albo nawet kontynentach, a chyba nie trzeba wyjaśniać że tym bliżej to mniejszy ping. dlatego powinniśmy bardziej docenić polskie serwery choć może jakością nie dorównują ale będziemy mieli mniejsze lagi.

   To też zależy od mocy obliczeniowej serwera. Zdarza się bowiem że lagi są spowodowane przez brakującą moc obliczeniową do utrzymywania serwera, musi on zapewnić wysokiej jakości rozgrywkę dla każdego gracza. Wtedy zaczynają się lagi. W takim przypadku oboje graczy będą mieli wrażenie że drugi gracz używa niedozwolonych modyfikacji.

   Ale to nie musi być wrażenie. Wielu cheaterów to nowi gracze - nie umieją grać i instalują niedozwolone modyfikacje. Wiem że to zabrzmi dziwnie ale na cheatach trzeba umieć grać, są gracze bowiem którzy nie potrafią grać na tych modyfikacjach. Jest jeszcze tzw. BlazingPack ale nie oszukujmy siebie - w internecie aż roi się od sposobów obejść paczki, nie mówię że paczka jest czymś złym - na serwerach z tą paczką jest faktycznie jest mniej cheaterów ale nie oznacza to że problem całkowicie znikł. Dobra, ale przejdźmy do pomysłów pozbycia się cheaterów:

 

  • Dobrym pomysłem było by modyfikowanie plików znanych klientów do chatowania by wysyłały informacje do serwera o nowym nabytku gracza. A wspierający to serwer by takiego gracza banował. tylko rozplanować to tak by taki klient informujący serwer był nie do odróżnienia ze prawdziwymi cheatami.
  • ban na IP - To jest aż nie wiarygodnie ale wiele serwerów Nonpremium nadal blokuje graczy po nickach a nie po adresach IP. Blokadę na adres IP jest dużo trudniej obejść niż na nick.
  • Pozbycie się AntiCheat? - Niestety ale w dzisiejszych warunkach trudno dla maszyny jest określić czy gracz ma cheaty czy nie. Utrudniają zadanie oczywiście lagi. Więc może lepiej będzie pozbyć się anticheat'a? Nie będzie AntiCheata przynajmniej w pozorach - pozwala na latanie, killaure, ale jeśli gracz przesadzi to jego konto zostanie zablokowane. A o takie przesadzenie bez anticheata nie trudno ponieważ gracz myślący że nie ma anticheata na serwerze najpewniej przesadzi z cheatami. A serwerowi będzie wystarczyło około 15 minut by się upewnić czy gracza banować czy nie.

 

Mam nadzieję że kiedyś cheatowanie w grach dobiegnie końca i zacznie się era czystego gamingu... ... A może nigdy ten problem się nie rozwiąże? podobno przyroda nie lubi próżni.

Edytowano przez QenXay

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Ja osobiście uważam, że cheaty są bardzo złą formą ułatwienia rozgrywki. Ludzie jeśli nie mają odpowiednich umiejętności nie powinni tego robić za pomocą ułatwienia, czyli cheatów, powinni zacząć rozwijać swoje umiejętności, bo tak naprawdę swoje umiejętności bardziej nas cieszą. 

Serwery powinny to wyeliminować za pomocą antycheata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam używałem wspomagaczy i muszę przyznać, że to bardzo ciekawa forma rozgrywki. Szkoda tylko, że kosztem innych. W każdej grze zawsze znajdzie się ktoś, kto postanowi ułatwić sobie sprawę i według mnie, nigdy nie uda się tego wyeliminować. Banowanie graczy ostatnimi czasy traci sens, ponieważ zmiana IP i nicku to kwestia zrestartowania routera/telefonu, i paru kliknięć w opcjach launchera. Myślę, że najskuteczniej z oszustami może walczyć tylko człowiek, czyli po prostu ktoś z uprawnieniami obserwowałby sytuację na arenach pvp itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też używałem wspomagaczy i według mnie one mogą wyrównać szansę w jakimś stopniu [z doświadczeniem trzeba gonić] z oszukującymi, a cziterów po prostu wyłapywać powinna administracja i karać oraz upokarzać w zezwolone sposoby, aby zniechęcać do podobnych czynów :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat pisał jakiś 10 latek?, dużo błędów ortograficznych i gramatycznych. 

Cytat

Zacznijmy od tego że za naszą przegraną nie zawsze powinniśmy winić cheaty

Piszesz to bo ciebie się tak zdarza?

 

A co do tematu :14_relaxed::

Korzystałem z cheatów wielokrotnie, widziałem masę cheaterów na serwerach. I moja opinia jest taka że Minecraft to najbardziej zcheatowana gra jaką kiedykolwiek widziałem. Ale jest to tylko nasz powód bo gdyby nie zostały stworzone launchery Minecraft, to oryginalny płatny Minecraft nie posiadałby cheatów bo każdy serwer byłby na online-mode: true, na Minecraft Premium nie można cheatować, a gdy połączy się to w system Authme i Premium to działałoby jak VAC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z mojej perspektywy wygląda to tak, że jak zbanujesz cheatera na IP to jeśli cheater ma zmienne IP, to walka z nim jest poprostu trudna, myślę, że wręcz nie do wygrania. Dobrą opcją też jest zastosowanie na swoim serwerze BlazingPacka, który myślę jest najskuteczniejszym sposobem. A jak nie BlazingPack, to starczy zaopatrzyć się w skuteczny plugin AntyCheat i problem rozwiązany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AntyCheat nigdy nie będzie stuprocentową metodą na wyeliminowanie cheaterów. Najlepszyym połączeniem jest AC + Moderator Trybu, który zna się na tym, co robi.

 

Moje osobiste zdanie na ten temat jest neutralne. Osobiście uważam, że cheaty nie są niczym złym, o ile nie są nadużywane – wtedy stają się uciążliwą szkodą dla innych graczy. Istnieje masa serwerów, które pozwalają na używanie cheatów, więc tam spokojnie można testować nowe wersje Huzuni, Nodusa, X-Rey'a etc., a normalne serwery zostawić w spokoju. 

 

Używanie cheatów w grze single-player może być okej, skoro gracz chce mieć takowe ułatwienie – niech robi, jak chce. 

 

Pozytywny aspekt cheatowania to na pewno radość z szybkiego zdobywania przedmiotów/exp/rang/punktów; radość z obserwowania reakcji obrażonych graczy, którzy zginęli dzięki naszej kill-aurze; a przede wszystkim wyrównanie naszego słabego poziomu gry (o ile lecimy na lekkich cheatach) z tymi lepszymi graczami, tzw. koxami. 

 

Reasumując: cheaty są, były i będą, nowe wersje AC nic nie zrobią w porównaniu z najnowszymi generacjami wspomagaczy, a samo cheatowanie nie jest zjawiskiem bardzo złym. Jeśli przeszkadza ci niemiłosiernie – przerzuć się na serwery premium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystanie z cheatów jedynie niszczy cały klimat tej gry, w minecrafcie na każdym serwerze znajdzie się jaki cheater który albo jedzie na huzuni/wurscie albo na makro lub czymś innym.

Kiedyś owszem, korzystałem aczkolwiek nie długi okres i jak teraz patrze na tych ludzi, to nie rozumiem ich myślenia, grają bo co? by cheatować? Według mnie gra się dla zabawy, same nie powodzenie w walce powinno być uznawane jako ,,nie udało mi się, spróbuje drugi raz".

Według mnie, minecraft powinien sam w sobie zrobić tego anty cheata - coś jak blazingpack tylko że wszystkie serwery były by wtedy podpięte pod to.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...