Skocz do zawartości
Drodix

Otwieranie skrzynek w Unity

Polecane posty

Autor tematu Napisano (edytowany)

Witam.

 

Potrzebuję pomocy ze skryptem w C# do Unity.

Mam zrobioną grę typu Clicker.

Zrobiłem już w niej EQ i sklep w którym można kupować itemki i one pojawiają się w EQ.

 

Teraz mam zamiar zrobić kilka skrzynek z przedmiotami i mam kilka pytań:

1. Jak zrobić żeby była animacja podobna do animacji z CS:GO

2. Jak zrobić to aby po wylosowaniu danego przedmiotu wyskakiwało okienko i można by było wybrać czy chce się go sprzedać czy dodać do EQ.

 

Czy pomoże mnie ktoś nakierować? Chociaż do tego pierwszego punktu, gdyż drugi jakoś sam ogarnę. Problem mam tylko żeby wprawić obrazki w ruch i z tym żeby te obrazki w ogóle dodać do skryptu. Przydało by się aby jeszcze ustawiać procenty szans na trafienie danego przedmiotu.

Liczę na szybką odpowiedź.

 

Edytowano przez Drodix

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

Napisano (edytowany)
 1. Jak zrobić żeby była animacja podobna do animacji z CS:GO 

jak ta animacja wygląda ??
co do drugiego to może tym

https://docs.unity3d.com/ScriptReference/GUI.html

hierarchy -> UI -> canvas/button

ahm dodam aby ulatwic zycie

https://docs.unity3d.com/ScriptReference/MonoBehaviour.OnGUI.html
Edytowano przez damianq20

Udostępnij ten post


Link to postu
Autor tematu Napisano
31 minut temu, damianq20 napisał:

jak ta animacja wygląda ??

 

Łap tutaj przykładowy odcinek losowego youtubera z otwierania skrzynek w CS:GO. Chodzi mi o to zeby to sie tak kręciło i dawało losowy przedmiot.

 

Udostępnij ten post


Link to postu

Ehm to jaki tu jest problem :? trzeba zrobić skrypt który by przesuwał tekturki w lewo (tworzy po prawej przesuwa na lewo i usuwa)

https://docs.unity3d.com/ScriptReference/GUI.DrawTexture.html

najtrudniejsze to to jak masz zamiar skomplikować sobie życie tworząc algorytm losujący (bo możesz np od czasu do czasu mignąć jakimś super hiper przedmiotem którego gracz nie ma prawa dostać )

 

 

mozna by bylo tez to zrobic za pomoca obiektow ktore byly by np plaszczyzna z tekstura , a obiekt sie przemieszcza

 

zasadniczo jest wiele mozliwosci

 

jedyne czego nie wiem to jak uzyskac te przyciemnianie po bokach :l moze zwykla tekstura na pierwszym planie ze zmieniona alfa no nie wiem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Autor tematu Napisano

Dziękuję bardzo. Przyciemniania nie musi być. Chodziło mi tylko o to aby ktoś mi wytłumaczył jak sie w ogóle za to wziąć i jak to działa.

 

Temat do zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×