Skocz do zawartości
KRZYSZT0FSLENDER

[Steam] Próba odzyskania konta

Polecane posty

Autor tematu Napisano

Witam zwykle piszę na części związanej z grami lub z stronami www lecz zmusiła mnie sytuacja a dokładnie

Napisałem do supportu steam w sprawie utraty dostępu do numeru telefonu i też nie mam tokenu wszystko w zgłoszeniu podałem tak jak chcieli ale mam pytanie czy ja odzyskam możliwość zmiany numeru na mój nowy i czy w ogóle doczekam się odpowiedzi od steam

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Gość
Napisano (edytowany)

Cześć,

Posiadasz kod odzyskiwania konta to bez problemowo konto Ci przywrócą oraz usuną aktualny numer, zaczyna się on na "R-XXXXX", wystarczy podać podczas próby odzyskiwania konta ten kod w odpowiedniej rubryce, jeżeli niestety tego kodu nie posiadasz to musisz potwierdzić iż konto jest TWOJE. - Czyli? Musisz podać dowód że konto jest twoją własnością, poniżej opis jakie dowody potrzebujesz.

Cytat

 

"Dowód własności można przedstawić poprzez przesłanie informacji o płatnościach wcześniej dokonanych na koncie lub podanie numerów seryjnych produktów, które zostały aktywowane przez Steam. Dzięki niemu można ustalić właściciela konta.

Z listy poniżej wybierz sposób zakupu przeprowadzony na koncie, aby wyświetlić szczegółowe instrukcje związane z przesłaniem dowodu własności." 

 

 

Dokładny link do opisu przedstawienia dowodu: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2268-EAFZ-9762&l=polish

Link do skorzystania z ich Supportu: https://help.steampowered.com/pl/

Edytowano przez Gość
Literówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Autor tematu Napisano (edytowany)
20 godzin temu, 7TEZY napisał:

Cześć,

Posiadasz kod odzyskiwania konta to bez problemowo konto Ci przywrócą oraz usuną aktualny numer, zaczyna się on na "R-XXXXX", wystarczy podać podczas próby odzyskiwania konta ten kod w odpowiedniej rubryce, jeżeli niestety tego kodu nie posiadasz to musisz potwierdzić iż konto jest TWOJE. - Czyli? Musisz podać dowód że konto jest twoją własnością, poniżej opis jakie dowody potrzebujesz.

 

Dokładny link do opisu przedstawienia dowodu: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2268-EAFZ-9762&l=polish

Link do skorzystania z ich Supportu: https://help.steampowered.com/pl/

Co do tego spytam się czy to że mam dostęp do maila na którym było konto rejestrowane może posłużyć jako dowód bo jak na razie to kłócą się ze mną że nieprawidłowy im numer podaje i tak bym miał dawno dostęp do konta ale coś im nie pasuje a po za tym oni nie mogą sprawdzić mojego IP z którego rejestrowałem to konto bo ja komputera nie zmieniałem nadal mam ten na którym to konto rejestrowałem

Edytowano przez KRZYSZT0FSLENDER

Udostępnij ten post


Link to postu
Gość
6 minut temu, KRZYSZT0FSLENDER napisał:

Co do tego spytam się czy to że mam dostęp do maila na którym było konto rejestrowane może posłużyć jako dowód bo jak na razie to kłócą się ze mną że nieprawidłowy im numer podaje i tak bym miał dawno dostęp do konta ale coś im nie pasuje a po za tym oni nie mogą sprawdzić mojego IP z którego rejestrowałem to konto

Masz opisane DOKŁADNIE co przedstawia dowód dotyczący konta, NIC innego Ci nie przyjmą zrozum :)

Gdyby odzyskiwanie miało przebiegać poprzez podanie numeru czy też dawnego e-maila to każdy nawazjem by sobie mógł konta kraść.

Działają według ustalonych zasad i specjalnie dla jednej osoby tego nie zmienią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 29.08.2018 o 19:06, KRZYSZT0FSLENDER napisał:

Witam zwykle piszę na części związanej z grami lub z stronami www lecz zmusiła mnie sytuacja a dokładnie

Napisałem do supportu steam w sprawie utraty dostępu do numeru telefonu i też nie mam tokenu wszystko w zgłoszeniu podałem tak jak chcieli ale mam pytanie czy ja odzyskam możliwość zmiany numeru na mój nowy i czy w ogóle doczekam się odpowiedzi od steam

 

Dnia 1.09.2018 o 16:21, KRZYSZT0FSLENDER napisał:

Co do tego spytam się czy to że mam dostęp do maila na którym było konto rejestrowane może posłużyć jako dowód bo jak na razie to kłócą się ze mną że nieprawidłowy im numer podaje i tak bym miał dawno dostęp do konta ale coś im nie pasuje a po za tym oni nie mogą sprawdzić mojego IP z którego rejestrowałem to konto bo ja komputera nie zmieniałem nadal mam ten na którym to konto rejestrowałem

Na pewno nie sprawdzą twojego IP, na którym rejestrowałeś konto. A jeśli nie masz dostępu do numeru telefonu oraz kodu odzyskiwania, to twoja jedyna nadzieją jest wysłanie jakiegoś dowodu np. dowód zakupu jakiejś gry. Jeśli masz dostęp do maila tego konta i wyślesz im taki dowód to powinni Ci je oddać.

Edytowano przez Blaidd.

Udostępnij ten post


Link to postu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

O forum

MPCforum.pl to największe w Polsce i tej części internetu forum o grach komputerowych. Znajdziesz u nas wszystko czego szukasz, niezależnie czy szukasz kodów do gier, poradników jak pokonać kolejny poziom w swojej ulubionej grze, czy po prostu miejsca do podzielenia się swoją pasją – grami. Od prawie dziesięciu lat tworzymy miejsce przyjazne każdemu, poszukującym przyjaciół i znajomych do wspólnej gry, czy też graczom szlifującym swoje umiejętności do maksimum. Dla wytrwałych poszukiwaczy oferujemy dostęp do mrocznej wiedzy, botów do gier, a także innych ułatwień w rozgrywce. Niezależnie czego szukasz: zabawy, porad, czy nowej inspiracji w co zagrać MPCforum.pl to miejsce dla Ciebie i każdego, gwarantuje to nasza ponad milionowa społeczność graczy!

Posty: 11034961
Tematy: 1531489
Użytkowników: 1200440
Najwięcej on-line: 42335
Najnowszy użytkownik: lowfti
×
Okienko zamknie się za 5 sekund...