Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc w podstawach

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od ponad roku próbuję zabrać się za nauczenie podstaw do stawiania serwerów. Jedynie co mi się udało to stworzyć serwer z poradnika na yt [taki zwykły] a reszta to totalna porażka. Budowanie source też próbowałem, z 4 nocki zmarnowane i same błędy... Totalna masakra, polecicie jakieś ciekawe poradniki do nauki ? Cokolwiek po prostu by się poznać na tym lepiej, jestem początkującą osobą i nie wiem od czego zacząć Masakra, nie uczę się by stawiać jakieś prywatne serwery lecz pewnie kiedyś jakiś się postawi, głównie mi chodzi o naukę by potem wykorzystać ją w jakieś firmie czy inengo tego typu rzeczy.

Takie bardzo duże podstawy znam typu vps / jaki hosting / dedyki itd. więc to pomińcie, jeżeli jest jakaś dobra duszyczka to niech zapoda bardzo potrzebne poradniki do nauki

Opublikowano

a ktoś się orientuje na jakich plikach stoją te serwery / kotlety ? Każdy prawie serwer ma podobną stronę aczkolwiek zero informacji, przeszukałem cały internet i nic nie znalazłem ciekawego. Wiecie może coś na ten temat ? ;d 

Chodzi o stronę www z item-shop etc.

Opublikowano

No przecież strona też się przyda by umieć ją podpiąć / wgrać etc. Ale już mam taką, mam pytanie wie ktoś dlaczego po wgraniu source nie mam w grze itemów ? Wszystko robione z poradników od paszka, client oraz source od niego wgrany ale brak itemów i przy pierwszym logowaniu crashuje metina dopieor za drugim razem udaje się wejść 

Zarchiwizowany