Skocz do zawartości
Adiospomidoros1

Problem w Unity3D (PhotonNetwork)

Polecane posty

Autor tematu Napisano (edytowany)

Witam,

Przechodzac od razu do sedna sprawy, w Unity wyskakuje mi nastepujacy blad:

"PhotonView ID duplicate found: 2. New: View (0)2 on __Skrypty (scene) old: View (0)2 on __Skrypty (scene). Maybe one wasn't destroyed on scene load?! Check for 'DontDestroyOnLoad'. Destroying old entry, adding new.
UnityEngine.Debug:LogError(Object)
NetworkingPeer:RegisterPhotonView(PhotonView) (at Assets/Photon Unity Networking/Plugins/PhotonNetwork/NetworkingPeer.cs:3491)
PhotonView:Awake() (at Assets/Photon Unity Networking/Plugins/PhotonNetwork/PhotonView.cs:269)"
 
PhotonView mam dodane w prefabie gracza(ktory nie jest nigdzie uzyty, po zalogowaniu bedzie sie respic w zupelnie innej scenie) oraz w Menu (w gameobject _Skrypty).
Na internecie znalazlem nastepujaca pomoc:
"The viewIDs are assigned per scene and might clash when objects are not destroyed on load.
 
There are scene settings in which you can define the "start viewID" per scene to avoid clashes of viewIDs.
Find this file in your project and edit it to unique start IDs:
\Assets\Photon Unity Networking\Editor\PhotonNetwork\PunSceneSettingsFile
 
Hope that helps."
Lecz niestety mi nie pomogla, chyba ze cos zle robie...
Licze na jakas pomoc...
Pozdrawiam :)
Edytowano przez Adiospomidoros1

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

Temat został przeniesiony do Kosza.

Powód: Temat nie został rozwiązany przez ponad 365 dni, brak wartości merytorycznej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...