Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki hosting do serwera ts3

Xua

Rekomendowane odpowiedzi

Nowicjusz
Opublikowano

Witam postanowiłem postawić serwer ts3 głównie dla znajomych potrzebuje około 50 slotów najlepiej płatność sms.

Jestem raczej zielony w stawianiu serwerów obsługe i modowanie ćwiczyłem na darmowych serwerach z ip numerycznym.

Jako że teraz potrzebuje łatwego do zapamiętania i zapisania ip postanowiłem wykupić jakiś serwer.

Wpisałem w google i wyskoczył net-speak da się zapłacić przez sms ale jako że 30zł + przez sms to 20 slotów na 19 dni to mi troszke nie podpasowało i tutaj moje pytanie odnośnie tanich i w miarę dobrych serwerów jakie hosty polecacie i jak szybko i bezboleśnie postawić serwer z ujmijmy to "dedykowanym do mojego ts ip"

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi 

Opublikowano

Nie konieczne na net-speak.pl jest drogo. Na każdym hostingu są podobne ceny. Ja jednak poleciłbym Ci hosting net-speak.pl

Jeżeli chcesz to mogę pomóc CI skonfigurować serwer permisje/itp.

Opublikowano

Serwer na sloty wszędzie wyjdzie Ci w podobnych zakresach cenowych jak na net-speaku.

Nowicjusz
Opublikowano

Nie konieczne na net-speak.pl jest drogo. Na każdym hostingu są podobne ceny. Ja jednak poleciłbym Ci hosting net-speak.pl

Jeżeli chodzi o permisje i konfiguracje serwer to dam sobie rade chodziło mi bardziej o tańsze hostingi ale jeśli nest-speak ma dobe ceny to pozostaje mi go wykipic  

Opublikowano