Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ustawienie serwera

xCLAYx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema jutro mam zamiar wykupić serwer CS:GO :) Chyba kupię na Pukawce i chciałem zrobić serwer CS:GO only AWP dużo jest takich serwerów :D Powie mi ktoś jak w ogóle się za to zabrać czy to sie jakoś komendami ustawia czy jak ? Jestem w tym zielony a chciał bym mieć taki serwer :) Jeśli gdzieś jest taki temat albo coś proszę o linka szukałem w necie sporo znalazłem komendy itp ale nie takie żeby ustawić taki serwer na awp itp jeśli w ogóle się ustawia to komendami :D   :) Jeśli jest ktoś chętny do pomocy mi bardzo chętne piszcie pw :)

Edit* Jeśli post jest w złym dziale przepraszam i proszę o przeniesienie do prawidłowego :) 

Opublikowano

Myślę że dobrą opcją byłoby jednak znaleźć sobie kogoś kto Tobie to wytłumaczy na ts itp, bo tak pisać tutaj to dużo roboty. Staraj się też oglądać poradniki na yt

No właśnie chodzi o to że na yt jest tylko jak zrobić serwer za free itp takich rzeczy nie ma :/ 

Opublikowano

Potrzebujesz bazowego pluginu, dzięki czemu wszystko będzie działać. Potem wgrywasz pluginy stworzone specjalnie do takiego trybu rozgrywki - znajdziesz je w necie. W niektórych pluginach musisz troszkę pogrzebać aby ponadawać rangi i chociaż na podstawowym poziomie to ogarniać, bo inaczej to szybko upadnie. Poświęć trochę czasu na naukę a otem wykupuj serwer, bo tylko stracisz pieniądze. 

Nie licz również na to że wprowadzisz VIP'y i serwer sam się utrzyma - bez forum nic nie zrobisz.

NU94p9A.gif

Wracam..