Skocz do zawartości

Programista C++, Python, Lua - Systemy - Strony WWW - Pomoc Techniczna!

Polecane posty

Autor tematu Napisano (edytowany)

Na wstępie pragnę poinformować, że pracuje wyłącznie na pojedyncze zlecenia. Nie interesują mnie żadne oferty na zasadzie % z is'u, ani oddawania należności po starcie serwera.

 

Pomoc techniczna, Programista:


Jestem w stanie zrealizować każde zlecenie, każdy projekt i każdą myśl. Do moich prac należą m.in.:

System multi-language:

System pozwalający graczowi na wybór języka bezpośrednio przed wejściem do gry, jak i po wejściu. Dodatkowo wyświetla flagi na czacie, obok nicku i rangi. System zezwala także na filtrowanie czatu biorąc pod uwagę kraj piszącego użytkownika.

 

44522750_746706545678837_284411879642628

44480986_246064816261583_469981246380415

44495389_467334597008571_349357403404867


System sklepów offline:


System sklepów został zaprojektowany w taki sposób, że każdy ma do wyboru kilka opcji sklepów.

1.jpg

2.jpg

Oczywiście każdy gracz może wypłacić yang ze swoich sklepów w dowolnym momencie:

3.jpg

Po zamknięciu sklepu przez gracza, lub samoczynnym zamknięciu sklepu przez system, po wyprzedaniu wszystkich przedmiotów

yang i pozostałe (niesprzedane) przedmioty odebrać możemy w inwentarzu poprzez kliknięcie:

4.jpg


5.jpg


Po kliknięciu na podgląd sklepu, zmienia on kolor swojej nazwy na niebieski, tak by gracz wiedział, który sklep już przeglądał:

6.jpg


Do wyboru pozostają także dodatkowe opcje, takie jak:


-Wyszukiwarka przedmiotów w shopach offline:

7.jpg&key=300836cf81a31fc3171f0e74da47a2


8.jpg&key=f1e8efade1007b21bf65f8686ab624


Po wyszukaniu przedmiotu i jego zaznaczeniu, mamy do wyboru 2 opcje:

-Podświetlenie (darmowe, podświetla sklep efektem strzałki)

9.jpg&key=5ffb60ed5d19248a964ddadb19d287
-Kupno bezpośrednio w okienku wyszukiwarki (wymagany dodatkowy przedmiot)

10.jpg&key=d82a5c391c0256307030d0e11902d


-Możliwość wyboru wyglądu modelu sklepu:

W tym wypadku, przy tworzeniu sklepu, mamy możliwość wyboru jego wyglądu.

12.jpg11.jpg&key=6d9b645eab4968199d63713dd88fc13.jpg&key=36ac6cddaddcafc6aff3ff5374730

14.jpg

Oczywiście przewidziałem w nich rzeczy takie jak:

-Zwiększone limity yang

-Szarfy

- 6-7 bon


Inwentarz ma pojemność 200 przedmiotów, można to łatwo zmienić w konfiguracji.

Każdy użytkownik może otworzyć maksymalnie 2 shopy offline (konfigurowalne, można tą liczbę zwiększyć nawet do 20).


Na specjalne życzenie klienta jestem w stanie zakodować DOWOLNY dodatek do wyżej wymienionych sklepów.

 

System losowania skrzyń z CS:GO :

Raczej nie trzeba tutaj dużo tłumaczyć.

Do systemu wrzucić można nieograniczoną liczbę skrzyń, w których może znajdować sie nieograniczona lista przedmiotów.

Występuje pełna animacja przesuwania się przedmiotów, w lewą stronę.

525a0238026e4e7862fbb8ca8d7c40e3.jpeg

 

System animowanych nakładek na bronie:

Jeden z najbardziej efektownych i cieszących oko systemów.

15.jpg

16.jpg

17.jpg
System został stworzony w taki sposób, by potencjalny nabywca nie miał zachodu, przy dodawaniu nowych nakładek.

Nakładki dodawać możemy przez samo podawanie odpowiedniego subtype i type w naszym proto, bez zbędnych kompilacji source.

Resztę załatwi za nas specjalny rejestrator efektów, w którym wystarczy jedynie podać ścieżkę do folderu z plikami nakładek.

Oszczędzi to twórcom serwera dodawania masy wpisów z efektami.

 

System atakujących i expiących petów:

 

pet_system.png

 

Każdy z petów ma AI, które decyduje kiedy zaatakować.

Pet może także leczyć postać, gdy ta ma mało życia.

DMG skilli zwierzaka liczone jest na podstawie średnich obrażeń.

Zwierzak domyślnie ma 100 poziomów, liczbe tą można zwiększyć,

dodatkowo co 2 levele zwierzak uzyskuje punkt statystyk i punkt umiejętności,

dzięki czemu możemy rozwijać jego skille.

Postać przejmuje bonusy peta, które są dodawane jako statystyki.

Pet expiony jest przez zabijanie potworów.

 

System ma gotowe dodatkowe systemy, tj.:

-butelki expa, które można śmiało wrzucić do isu

-zwój resetacji umiejętności i statystyk wraz z poziomem zwierzaka

 

System podnoszenia yang:

Tutaj chyba nie trzeba wiele opisywać :P Więcej na gifie:

yangi.gif

 

 

Drzewo talentów:

Drzewo talentów pozwala nam dodatkowo modyfikować umiejętności naszej postaci. Kiedy osiągamy poziomy kolejno:

15, 35, 55. 75 oraz 95 możemy wybrać jeden spośród trzech talentów.

talenty.png

 

Bank gildyjny:

Działający jak depo, z tą różnicą że dla członków gildii. Przez rangi w gildii można determinować

kto będzie miał dostęp do tego banku, a właściciel gildii posiadać będzie wszelkie logi

odnośnie aktywności w owym banku. Zawierają one nick, oraz przedmiot który został

dodany/usunięty, wraz z godziną wykonania tej akcji.

 

-brak screenshota-

 

Ulepszony system pvp:

Po kliknięciu akceptacji pvp przez gracza, nad głowami rozpoczyna się odliczanie do startu pojedynku:

pvp1.gif

 

Po rozpoczęciu PVP na ekranie wyświetla się tablica zawierająca HP i manę przeciwnika.

W przypadku użycia miksturki przez przeciwnika, zaświeci się odpowiednia ikonka w zależności

od rodzaju użytej mikstury:

hp.png

 

System zgłoszeń w grze:

Po kliknięciu PPM na gracza, na pasku pojawia się dodatkowa opcja "zgłoś".

Po kliknięciu pojawia się pole, w którym można wpisać treść zgłoszenia i wysłać go:

zgloszenia.jpg

8d8b254116c68b13e75d9079f3d0992e.jpeg

Po wysłaniu zgłoszenia, trafia ono do bazy danych. Można go odczytać bezpośrednio w grze przez specjalny

pierścień GM, który znajduje się w gui, lub nawet bezpośrednio przez navi (dla leniwych).

Bardzo ułatwia ogarnięcie cheaterów i oszustów w grze, oraz ogranicza spam

na forum/ts/pw.

 

Programy ułatwiające prace na serwerze:

 

Baza TXT w strukturze SQL:

Zmęczony standardowym item_proto TXT w którym łatwo się pomylić?

Nie możesz nigdy zapamiętać numerków bonusów i limitów w standardowym item_proto?

Idealne rozwiązanie dla Ciebie!

item_proto i mob_proto TXT w strukturze SQL!

Automatycznie podpowiada type, subtype, flag, antiflag, bonusy, limity i inne, redukuje to

możliwość pomyłki, daje możliwość wyboru z listy, dzięki czemu nie musimy wszystkiego pamiętać.

Bardzo przyśpiesza pracę, ułatwia nam dodawanie itemów, edycja ich bonusów etc.

Zawiera także prosty w obsłudze konwerter, dzięki któremu za pomocą jednego klikcięcia generowane jest

item i mob proto w wersji clientowej. Kilka screenów:

txt1.jpg

txt2.jpg

txt3.jpg

 

 

 

Generator zbalansowanych setów broni:

Prosty w użyciu generator, który pozwala nam wygenerować gotowe wpisy w formacie TXT/SQL/TXT W STRUKTURZE SQL (patrz wyżej).

Generuje nam określoną liczbe setów, które mają zbalansowane dmg i dmg magiczne, względem siebie.

Pozwala to w łatwy sposób wprowadzić balans postaci na serwerze.

Generator generuje od razu wszystkie 7 broni, wraz z ich ulepszaniem na kolejne sety, odpowiednim połyskiem,

generuje także wpisy do item_list. Posiada opcję wyboru, czy bronie mają być do Expa/PVP i na tej

podstawie generuje odpowiednie bonusy rozpoczynające się od podanej przez nas wartości

zwiększając się o podaną przez nas liczbe przy każdym ulepszeniu.

 

Obsłużyć go może nawet 6 latek.

 

Nowa technologia pisania questów i dungeonów:

 

Tutaj niestety nie mogę pokazać screena, gdyż część osób mogła by podłapać mój pomysł.

Ujmując to najprościej:

Każdy laik będzie w stanie pisać questy, bez znajomości języka LUA.

Technologia ta polega na wypełnianiu odpowiedniego blankietu tym, co w queście lub dungeonie ma się dziać,

następie konwertowanie go przez mój program, który generuje wysokiej jakości kod. Dzięki temu

unikniemy bugów, a pisanie questów i dungeonów stanie się przyjemnością, co także skróci

czas ich wykonywania, gdyż nawet najdłuższe questy fabularne, oraz dungeony nie przekraczają

długości 30-40 linijek.

Program zawiera jasne instrukcje, w jaki sposób go używać, jak pisać, oraz przykładowe questy

i dungeony gotowe do wygenerowania, na których można się wzorować.

 

Plik wejściowy:

17c8322fee4c7e56f284898c77d5dddc.jpeg
 

Plik wyjściowy (fragment):

f3c7267462320af75c1d9bba9f203dc8.jpeg

 

Kompletny, wielofunkcyjny CMS pod stronę www:

site.png

 

Kompletny, funkcjonalny i potężny CMS dający nam pełną kontrolę nad grą z poziomu strony.

Co umożliwa nam panel? Nie tylko nakładanie kar i edytowanie Item Shopu, lub dodawanie newsów.

 

Pozwala między innymi:

-sprawdzać logi komend bez wchodzenia w navi

-edytować i przeładowywać uprawnienia administracji w grze

-przeglądać czat globalny

-dawać bonusy (raty) w grze

-wyrzucać graczy z serwera

-blokować graczom czat na określony czas

-pisać wiadomość, która pojawi się wszystkim graczom

-nadawać uprawnienia nowym administratorom

-nakładać blokady

-okazuje pełen wykaz blokad wraz z datą, loginem osoby zbanowanej, loginem administratora, czasem bana, powodem

oraz opcją usunięcia bana

-edytować konta, dodawać SM, sprawdzać depozyt, logi zakupów w item shopie,

-sprawdzać konta powiązane

-sprawdzać bany i powody na pojedynczym koncie każdego gracza

-przyczepić notkę do konta gracza

-kalendarz i planista eventów

-łatwa edycja i rozbudowa item shopu, która jest przede wszystkim szybka i podpowiada 

uzupełniającemu, np vnum'y pobierane z item_proto

-sprawdzać logi transakcji

-sprawdzać logi doładowań

-automatyczne podliczanie miesięcznych oraz całościowych zarobków serwera

-edycja uprawnień na stronie (np. GM nie ma podglądu w zarobki i możliwość edycji IS)

-logi aktywności administracji na stronie

 

Na życzenie klienta mogę zrealizować dowolną myśl w dogodnym terminie, z krótkim czasem oczekiwania.

Większość spraw jestem w stanie załatwić praktycznie od ręki.

 

 

 

 

Czego wymagam?

1. Najważniejszy punkt - uczciwości

2. Normalnego kontaktu, nie lubie czekać 2 dni na odpowiedź.

3. Poważnych ofert, nie interesują mnie % z is'u (nie trawię "pomóż, dla Ciebie to 5 minut", "oddam za 5 lat", jest to po prostu śmieszne gdy dostaje takie oferty)

 

Myślę, że nie są to jakieś wygórowane wymagania, dlatego proszę wszystkich, którzy będą się ze mną kontaktować, aby ich przestrzegali.

 

 

 

 

Kontakt ze mną:

 

GG:28957865

Prywatna wiadomość przez MPCForum

 








 

Edytowano przez gromrob

egon_program.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Osoba znająca się na rzeczy, miła szybki kontakt i profesjonalista. Nie jest jakoś drogi, oczywiście znam Go osobiście i bierze tylko 80 na klate. ­


bgfp marvelia.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Pani Kasia

Ładne mapki, polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mapki fajne, polecam gościa, bo widać, że szlifuje skilla ;)

 

Bardzo ładne mapki.

Polecam.

 

Ładne mapki, polecam.

Dzięki wielkie koledzy :)


egon_program.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

@gromrob - gg.


giphy.gif

Potrzebujesz reklamy serwera Metin2?

Konkretny Youtuber zaprasza Cię do swojej oferty!

http://www.mpcforum.pl/topic/1249870-reklama-serwer%C3%B3w-metin2-youtube-8700-facebook-4100-grupa-metin2-3100/page-1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam :) swój chłop! Uczciwy i pracowity :) nic tylko korzystać jego dobroci póki nie pobiera za to opłat <3 


EWOLUCJA : ]


 


84440201455649434251.jpg


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spodobały mi się mapki, propsuję za nie ten temat :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Super mapy polecam serdecznie ;)


Za wszelkie zachowania z ostatniego roku przepraszam. Jeżeli Cię uraziłem wybacz. ~ Cannzas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miły człowiek, który ma pojęcie :) Polecam zdecydowanie ! !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początku wydawał się w porządku, wiedział co mówił jednak gdy doszło do spotkania się dwóch techników po prostu nie wiedział co odpowiedzieć na najłatwiejsze pytania związane z metinem pod względem technicznym, po czym zrezygnował z projektu a okazywał wielką chęć, niestety nie wiem czy powodem było brak umiejętności czy złego samopoczucia.


logo.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początku wydawał się w porządku, wiedział co mówił jednak gdy doszło do spotkania się dwóch techników po prostu nie wiedział co odpowiedzieć na najłatwiejsze pytania związane z metinem pod względem technicznym, po czym zrezygnował z projektu a okazywał wielką chęć, niestety nie wiem czy powodem było brak umiejętności czy złego samopoczucia.

Nie chciało mi się z nim kłócić, bo trochę przemądrzały był :) Faktycznie, na początku miałem zapał, ale jak się dowiedziałem że na tym ktoś jeszcze robi to wolałem zrezygnować, bo szkoda mi nerwów.


egon_program.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...