Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytanie o One Piece

KombajnKosiciel

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Słowem wstępu jestem laikiem jeśli chodzi o anime. Oglądałem tyle co DB, Pokemony, Yugioh, Naruto i One Piece jak leciało w telewizji, z mangą 0 styczności dlatego zgłaszam się do was z prośbą o pomoc. Mianowicie wziąłem się obecnie za oglądanie One Piece. Skończyłem 1 sezon (ep 1-61) i natknąłem się na filmy z serii. I teraz chodzi o to, że chciałbym oglądać te filmy przeplatane z anime. Tzn. jeśli jest tu jakiś znawca prosiłbym o info po którym odcinku anime powinienem obejrzeć dany film, żeby fabularnie się w miarę zgadzało. Z tego co wyczytałem to filmów jest chyba 12(?) jednak pewny 100% nie jestem. Jeden film który powinienem obejrzeć wcześniej już przegapiłem z tego co wyczytałem z jego opisu, ale resztę chciałbym już obejrzeć w dobrym momencie.

Mam nadzieję, że wszystko jasne mimo mojego niedokładnego opisu.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,

Dawid K.

Opublikowano

http://www.onepiece.wbijam.pl/kolejnosc_ogladania.html

Tu wszystko masz fajnie podane ;p

Strona bardzo dobra, jeśli chodzi o szybkość tłumaczeń i ich jakość (a przynajmniej tak było z Magi i jest z FT).

@down

Bo oba serwisy kradną, a na wbijam pracuje jedna (czasem dwie) osoby, a dodają w podobnych okolicach, jak i nawet wcześniej. Nie polecaj takich beznadziejnych stron początkującym, proszę.

QtiV6xY.gif

Opublikowano