Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

GTA 4 ~ update

Rocki star12

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zacznę od tego że jestem laikiem jeśli chodzi o gta 4, mam ją od 2 lat w mojej szufladzie a dopiero co zmieniłem PC więc chciałem sobie zagrać a tu lipa.

Problem jest taki że podczas gdy wyskakuje mi opcja zalogowania do windows live oczywiście się loguje ale później wyskakuje komunikat 'jest możliwa nowa aktualizacja', no to wiadomo akceptuje ale od razu potem wyskakuje błąd :

Nie można pobrać aktualizacji. Sprawdź połączenie internetowe, jeśli problem nadal występuje udaj się xxx.

Kod błędu 0x80070422

Google mówi o jakichś updatach paczy ale bóg wie o co c'mon. Jakaś porada jak to naprawić?

graphic.png
Opublikowano

Albo wgrałem tego pacza źle albo nw. Wyskakuje mi ikona zaloguj się to wiadomo loguje, potem klikam PLAY każe mu wrzucić płyta no to wkładam. Kółeczko się pare S pokręci i nic. 0 reakcji.

graphic.png
Opublikowano

a może pomiń logowanie i zrób konto lokalne

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

1394725204-U719057.png

Opublikowano

Mam tego patcha 1.0.7 czy jak on tam ma, no i klikam graj offline akceptuje coś tam i klepsydra (kółeczko) się kręci przez pare s. i nic 0 reakcji. w7 64 bit. Komp jak w opisie.

graphic.png
  • 1 rok później...
Opublikowano