Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ocena konfiguracji

SZPENI0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć, czy zasilacz 500W będzie tu pasować i ta obudowa (pytam bo kompletnie nie znam się na tym mATX, ATX, itd.). Będę wdzięczny za wszelką pomoc/wskazówki odnośnie tego sprzętu: :D

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=85773&s=79738&s=78007&s=74576&s=79495&s=15240&s=78629

(jeśli źle oznaczyłem link tym code to przepraszam, pierwszy raz to robię... ^^)

76561198039595471.png

Opublikowano

Dysk i nagrywarkę masz?

Zmieniłbym przede wszystkim obudowę na M23 lub N200, można też MOBO na tańszą, ramy na CL9 i zasilacz na Deusa M1 lub Thermaltake 530W.

YGsMv3q.jpg
Opublikowano

Tak, dysk i nagrywarka sATA pochodzi ze starego pc (dysk seagate barracuda 500gb [7200.12] )

Możecie powiedzieć w czym jest lepsza ta brutus od tej z1 zalmana oraz jaka różnica będzie między CL9 a CL11, a i jakie mobo byście mi zaproponowali :D ?

EDIT: Obudowa musi być jak najtańsza bo budżet już bardziej nie może ucierpieć ;)

76561198039595471.png

Opublikowano

No to dysk i nagrywarkę zostawiasz i juz masz prawie 300zl

U niego w zestawie nie ma HDD i napędu.

Między CL9 a CL11 różnica jest niewielka, szczególnie w grach, ale kosztują praktycznie tyle samo... chociaż jeśli nie chcesz naciągać budżetu, to mogą zostać.
Ten Zalman jest raczej słaby, a do Brutusa niewielka dopłata. Zaraz coś skleję.

Wyszło tyle samo :D Na kartę musisz poczekać jeśli chcesz tą, bo niedostępna.
YGsMv3q.jpg
Opublikowano