Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem]Wirualna maszyna

TheMixPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem.. Otóż gdy chcę chcę stworzyć wirtualną maszynę programem Oracle VM VirtualBox, pokazuje mi się o to taki błąd 34769643817217970640.jpgNie wiem od czego to zależy, ja stawiam że to coś mój router od kiedy mam nowy router muszę kombinować z prawie każdą grą która wykorzystuje internet. w razie czego nazwa mojego routera to Cisco EPC3925. Proszę o szybko pomoc i od razu mówię że jestem super zielony w tych sprawach:D

Pozdrawiam ;)

Opublikowano

Bardzo możliwe że program jest na np. 32 bity a masz 64 bity ja nie bardzo mogłem znaleźć VirtualBox na 64 więc byłem zmuszony postawić na Virtual PC nie sobie oczywiście sprawdź czy rzeczywiście tak jest jeśli nie to może wyczyść rejestr przeinstaluj program albo coś takiego. Serdecznie Pozdrawiam Artecrew ;)

b_560_95_1.png

Opublikowano

Sluszna uwaga, ja mam 64 bity i to moze jakos kolizuje. Czyli zmiana maszyny w tym wypadku ? Przeinstalowany, ale to samo, cos moze z tym hamachi bo od poczatku kiedy mam neta noeego cos die dzieje niefajnego. No coz cxekam na nastepne opinie internautow. Tobie bardzo dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam themixpl

Opublikowano