Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaką IX do CW

korzeNART

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie znam się za bardzo, ale ogromny szacunek mam do E-75 i VK 45.02 P

IS-8 się na CW nie nadaje, tyle powiem.

Ja bym brał VK 45.02 P

shoob.png

Opublikowano

mając 4 9t, pytając się co zostawić mniemam ze masz wszystkie wymaksowane i musisz sprzedać żeby kupić 10t ... a więc jeżeli chcesz grać to kupuj jak najszybciej 10t bo 9 jednak dużo odstają od nich. Taki przykład E-75 a E-100, E-75 działo z mausa hp mało pancerza teoretycznie mało,a E-100 działo 15cm na goldzie robi pogrom pancerz jest hp jest ... więcej różnic chyba nie trzeba opisywać :]

Opublikowano

Takkk jak bierzecie tylko e75 to ok spoko..., to tak samo jakbyście wzięli same e100 na cw ..... zero mobilności... Is8 tak samo jak i wz-111 są mobilnymi czołgami, a wz ze swoim boskim działkiem (130 mm) wciąga e75. :)

Owszem e75 i vk sa dobrymi czołgami ale za mało mobilne są.

Ps. Rób szybko wz :)

Opublikowano

Takkk jak bierzecie tylko e75 to ok spoko..., to tak samo jakbyście wzięli same e100 na cw ..... zero mobilności... Is8 tak samo jak i wz-111 są mobilnymi czołgami, a wz ze swoim boskim działkiem (130 mm) wciąga e75. :)

Owszem e75 i vk sa dobrymi czołgami ale za mało mobilne są.

Ps. Rób szybko wz :)

Ale działo IS-8 nie naprawia jego pancerza i ogółu czołgu.

Ja i tak uwazam ze VK najlepsza xD

shoob.png

Opublikowano

Cokolwiek? Działo z IS-7 :)

emm aha. od kiedy?