Skocz do zawartości

Lionheart233.

MPC Popular User
Postmaker

Zawartość

1017

Rejestracja

Ostatnio

  • Zawartość

    1017
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

177 W porządku

4 obserwujących

O Lionheart233.

  • Ranga
    MPC Popular User
  • Urodziny 12.01.1995

Metody kontaktu

  • GG
    12288329
  • Skype
    Aco.cieto3

O użytkowniku

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Sport , Plemiona , Komputery , Dziewczyny ^^
  • Lokalizacja
    Ostrzeszów Wlkp.

Ostatnio na profilu byli

1598 wyświetleń profilu
  1. Robienie darm

    Z telefonu niestety watpie by ktos znal vpny. Na Pc'ta "Tor" A co do banow to potrafia wylapac wszystko.
  2. Spadki FPS-ów

    W grze nie ma nigdzie takiej opcji 0.o To , ze nie masz slabego sprzetu to pojecie wzgledne niestety , ale skill jest bardzo zasobozerny. Sprobuj przeczyscic sprzet rowniez wewnatrz obudowy nadmierna ilosc kurzu rowniez moze wplywac na taki stan rzeczy. Ja nie mam zadnych scinek i fpsy stale 250/400.
  3. Gdzie kupić fabryczny wiatrak i7-6700?

    W porzadku zglaszaj ile chcesz. A skoro nie mozesz znalezc sam to moze juz ich nie robia i zostaje szukac na stronach typu olx itd? Ilosc postow nic nie znaczy... kolejny zawistny Polaczek , bo nikt nie chce szukac za niego. Czasem tez warto zapytac w sklepie w swoim miescie oni maja kontakty z hurtowniami , wiec istnieje opcja , ze mogliby zamowic. A jesli nie wtedy zostaje zamiennik na twoj socket... takie trude? PS:Szukalem i chyba faktycznie graniczy z cudem dostanie go.
  4. Gdzie kupić fabryczny wiatrak i7-6700?

    Sprobuj wpisac chlodzenie i7 6700 Box w google i powinno byc.
  5. System win nie działa!

    Moze po prostu wada dysku? Sprobuj skana zrobic w poszukiwaniu bledow tzw. Bad Sectorow.
  6. UPS

    Niby zabezpieczenia sa , ale tych nigdy za wiele , bo szkoda jak sie taka maszyna spali juz raz mialem sytuacje gdzie wszystko na linii 12v poszlo sie... co prawda stary komputerek , ale mimo to lepiej poswiecic tych kilka set zl wiecej i spac spokojnie.
  7. Ocena zetawu~5.5k

    Zle zapisales koszyk , bo nie widac przynajmniej u mnie tego co tam wrzuciles.
  8. UPS

    Dzieki za podpowiedz Czytalem , ze chroni rowniez struktury internetowe w kazdym badz razie moze zle cos zrozumialem.
  9. UPS

    W najblizszych dniach mam zamiar kupic Ups pod moja maszyne. Wiec parametry mojej bestii: https://scr.hu/0q4uf/2umyn Do tego monitor Asus 27' vg248qe I na pewno chcialbym miec mozliwosc podpiecia kabla ethernet pod ups zeby zabezpieczyc przed przepieciami. Ups do 1000zl zakup bankowo do 10.02 PS:Zbytnio sie nie znam na tym , ale moze ktos z was akurat siedzial w tym i jest w stanie polecic cos dobrego.
  10. Nowy komputer spadki fps PILNE :/

    Wejdz na strone amd to sobie sam poszukasz aktualizacji do biosu. To nie takie trudne. Najpewniej przez obciazony dysk jest tak , a nie inaczej w twoim wypadku i/lub nowe czy tez przestarzale sterowniki moga powodowac ten problem. Jest masa czynnikow sprawdzaj wszystko po kolei. Moze sie rownie dobrze okazac , ze wadliwa plyta. A jesli masz gwarancje to odeslij go bez grzebania w srodku.
  11. Wirus

    Jest opcja by uruchomic combofix'a na win10 , ale na wlasne ryzyko nawet widzialem filmik od tworcow Popatrz na yt na pewno znajdziesz video.
  12. Mysz do 300 zł

    zowie fk2 wielu graczy e sportu ostatnio jej uzywa z tego co sie orientuje. SS rival 100 lub 700. Roccat / logitech g400
  13. Windows 10 - Wiersz polecen

    Juz sie udalo naprawic Odpalalem przez Win+R(Uruchom) cmd --> enter i widzialem jak sie uruchamia i od razu zamyka. Mignelo doslownie.
  14. Windows 10 - Wiersz polecen

    Witam , Jako , ze nie mam pojecia gdzie to wpisac i nie moge znalezc rozwiazania od 3 dni nigdzie na internecie ani yt , wiec wpisze tutaj i prosze o nie usuwanie tematu przez admina. Wiec moj problem jest taki , a mianowicie nie moge za nic w swiecie odpalic cmd.exe(Wiersz polecen) na windows10. Swiezo po instalacji systemu bylo to mozliwe , ale juz miesiac pozniej niestety wlacza sie , bo widac ramke , ale doslownie na ulamek sekundy i znika , ze ledwo idzie to dostrzec. Wie ktos jak to rozwiazac? Z gory dzieki za pomoc. Wolalbym uniknac reinstalacji systemu , bo nie chce sie od nowa meczyc z zasysaniem sporych ilosci sterownikow itd. Jak zawsze pomocne forum Chyba znalazlem rozwiazanie samemu. "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Command Processor lub HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Command Processor. Sprawdzcie czy nie macie wartosci "AutoRun" , a jezeli tak to usuncie ja.Wiersz polecen wlaczal mi sie z predkoscia swiatla na ulamek sekundy i zaraz wylaczal , a teraz dziala jak nalezy".
  15. Problem z opcjami windows 8

    Pobierz winde z winclub.pl Lub innej stronki i sflashuj na pendrive'a jedyna opcja. Ja mam na win10 problem , ale z cmd wyskakuje , ale sie nie uruchamia podobnie z pulpitem musze wlaczac przy kazdym uruchomieniu pc.

O forum

MPCforum.pl to największe w Polsce i tej części internetu forum o grach komputerowych. Znajdziesz u nas wszystko czego szukasz, niezależnie czy szukasz kodów do gier, poradników jak pokonać kolejny poziom w swojej ulubionej grze, czy po prostu miejsca do podzielenia się swoją pasją – grami. Od prawie dziesięciu lat tworzymy miejsce przyjazne każdemu, poszukującym przyjaciół i znajomych do wspólnej gry, czy też graczom szlifującym swoje umiejętności do maksimum. Dla wytrwałych poszukiwaczy oferujemy dostęp do mrocznej wiedzy, botów do gier, a także innych ułatwień w rozgrywce. Niezależnie czego szukasz: zabawy, porad, czy nowej inspiracji w co zagrać MPCforum.pl to miejsce dla Ciebie i każdego, gwarantuje to nasza ponad milionowa społeczność graczy!

Posty: 10732352
Tematy: 1523960
Użytkowników: 1192921
Najwięcej on-line: 42335
Najnowszy użytkownik: SiguYT
×