Skocz do zawartości

Adiospomidoros1

Members
  • Zawartość

    210
  • Rejestracja

  • Ostatnio

1 obserwujący

O Adiospomidoros1

  • Ranga
    Debiutant III
  • Urodziny 26.06.2000

Metody kontaktu

  • GG
    43113377
  • Skype
    adrian.kokoryka1

O użytkowniku

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    localhost

Ostatnio na profilu byli

959 wyświetleń profilu
  1. Ktoś r6 do pogrania na luzie rankedów?

  2. Ja zawsze podbijałem frakcje Rhodoków, nie są jakoś zbytnio silni, więc na sam start chyba najlepsi.
  3. Szukamy osób do klanu w smite! Osoby chętne pisać pw.

  4. Witam, Przechodzac od razu do sedna sprawy, w Unity wyskakuje mi nastepujacy blad: "PhotonView ID duplicate found: 2. New: View (0)2 on __Skrypty (scene) old: View (0)2 on __Skrypty (scene). Maybe one wasn't destroyed on scene load?! Check for 'DontDestroyOnLoad'. Destroying old entry, adding new. UnityEngine.Debug:LogError(Object) NetworkingPeer:RegisterPhotonView(PhotonView) (at Assets/Photon Unity Networking/Plugins/PhotonNetwork/NetworkingPeer.cs:3491) PhotonView:Awake() (at Assets/Photon Unity Networking/Plugins/PhotonNetwork/PhotonView.cs:269)" PhotonView mam dodane w prefabie gracza(ktory nie jest nigdzie uzyty, po zalogowaniu bedzie sie respic w zupelnie innej scenie) oraz w Menu (w gameobject _Skrypty). Na internecie znalazlem nastepujaca pomoc: "The viewIDs are assigned per scene and might clash when objects are not destroyed on load. There are scene settings in which you can define the "start viewID" per scene to avoid clashes of viewIDs. Find this file in your project and edit it to unique start IDs: \Assets\Photon Unity Networking\Editor\PhotonNetwork\PunSceneSettingsFile Hope that helps." Lecz niestety mi nie pomogla, chyba ze cos zle robie... Licze na jakas pomoc... Pozdrawiam

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...