Witaj na MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp do wszystkich funkcjonalności forum.


matys17th

Pijawka II
Members

Zawartość

47

Rejestracja

Ostatnio

  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

1 obserwujący

O matys17th

  • Ranga
    Pijawka II
  • Urodziny
  • Czas spędzony na forum Pokaż
  1. serwer strasznie słaby... na 66 lvlu mam 55%/h ...itemy wogole prawie nie dropią ... ciezko o golda i itemy ...za małe raty jak dla mnie
  2. gra ktos tam jeszcze ? jest pl gildia ?
  3. moze ktos dac nowego linka do media ?
  4. Prosiłbym o nie usuwanie tematu , ludzie powini wiedziec co sie dzieje w kraju i stac na strazy tego zeby szuje tego typu nie mogły miec swoich marszów przez stolice gdzie propaguja przemoc i swoje nazistowskie hasła . Zapraszam wszystkich do wypowiedzenia swojego zdania w temacie , nie mogłem znalzc działa typu offtop , wiec jesli umiesciłem go w złym mscu to prosze o przeniesienie ...
  5. Jak co roku, 11 listopada nacjonaliści i neofaszyści z różnych organizacji planują przemarsz ulicami Warszawy. Nie chcemy, by zwolennicy ksenofobicznych i rasistowskich ideologii, którzy z dumą odwołują się do przedwojennych organizacji o jawnie faszystowskich sympatiach, znowu przeszli przez stolicę. Pomni wcześniejszych doświadczeń uważamy, że rosnącemu w siłę ruchowi narodowemu trzeba się przeciwstawić. Od dwóch lat próbujemy ich marsz zablokować. Zatrzymamy go tylko wtedy, gdy będzie nas dużo. Wszystkich zainteresowanych zapraszam na strone http://www.11listopada.org/ Dorzuce jeszcze dobry kawałek o tej tematyce : http://www.youtube.com/watch?v=FLjCvNHXjhU&feature=feedu
  6. jak wogole zrobic zeby bot wlaczyl clienta ? wlacza mi sie gameguard , pokazuje sie juz to okienko male na srodku pulpitu i znika , wywala z procesu i nic ;d @ juz sobie poradziłem , wypas bocik ;d
  7. ok juz załozyłem , problemem był login , wielkosc liter
  8. jest jakis poradnik jak załozyc konto na rusro ? szukałem , znalazłem tylko te stare , teraz stronka wyglada inaczej , jest niebieska , nie moge tam załozyc konta a robie tak jak pisze ... moze konto mam robic uzywajac ruskiego jezyka? czy moge normalnymi literami ?
  9. Bot

    witam , chciałbym zapytac czy jest jakis działający bot do serwerów sse (gsro , sealofsilkroad itp) ? Ps: nie zamierzam używać go na serwerze PaX-a ...(żałosne raty są tam MOIM ZDANIEM )
  10. ja kiedys mialem taki problem na jakims prywacie , sprawdz czy masz folder Settings w folderze z grą , jeżeli nie to utwórz go ....mi to wtedy pomogło
  11. Witam Otóż mam problem z transferem i nie moge za bardzo na chwile obecną sciagać (idzie mi po 8 kb/s xDD) , mam na dysku klienta wersja 1.265 (isro battle arena ) chodzi na nim sse PaX-a i g-sro i mam również starego clienta z Rsro 1.011 i mam pytanie czy są serwery które działają na tych wersjach klientów ? prócz sse oczywiscie thx
  12. http://sjsro-info.ucoz.com/index/0-6 tu masz linka do działu download na oficjalnej stronie sjsro , jest tu link do klienta
  13. ja mysle ze ze powinienes go puscic na punisher / closier (29-30 lv) , wiec gianta raczej ubijesz , jezeli nie ,to gdzies wczesniej w Asia minor np.: Evil Order Warior / Evil Order Soldier (27-28 lv) tu masz linka do mapy z terenem i mobami z tego rejonu http://www.silkroadonline.com.pl/images/mapy/pop_monsters_asia.jpg Ps.: jezeli dawanie takich linków jest wbrew regulaminowi prosze o usuniecie go i przepraszam

O forum

MPCforum.pl to największe w Polsce i tej części internetu forum o grach komputerowych. Znajdziesz u nas wszystko czego szukasz, niezależnie czy szukasz kodów do gier, poradników jak pokonać kolejny poziom w swojej ulubionej grze, czy po prostu miejsca do podzielenia się swoją pasją – grami. Od prawie dziesięciu lat tworzymy miejsce przyjazne każdemu, poszukującym przyjaciół i znajomych do wspólnej gry, czy też graczom szlifującym swoje umiejętności do maksimum. Dla wytrwałych poszukiwaczy oferujemy dostęp do mrocznej wiedzy, botów do gier, a także innych ułatwień w rozgrywce. Niezależnie czego szukasz: zabawy, porad, czy nowej inspiracji w co zagrać MPCforum.pl to miejsce dla Ciebie i każdego, gwarantuje to nasza ponad milionowa społeczność graczy!

Posty: 10711175
Tematy: 1518528
Użytkowników: 1189535
Najwięcej on-line: 42335
Najnowszy użytkownik: Kristopher