Witaj na MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp do wszystkich funkcjonalności forum.

marcin1809

Początkujący
Members

Zawartość

337

Rejestracja

Ostatnio

  • Zawartość

    337
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

2 obserwujących

O marcin1809

  • Ranga
    Początkujący
  • Urodziny
  • Czas spędzony na forum Pokaż
  1. Witam tak jak w tytule czy istnieje jakiś skrypt na auto bh do hurta?
  2. Witam mam  pytanie chce kupic cs i aktywowac go na koncie na którym dostałem bana  za haxy i czt bede mógł  grac czy nie da rady?
  3. wielkie dzięki
  4. witam mam pytanko chcialbym zrobić ciezynke "taniec w galopie" jest ona dostepna w ataloku od 55lv kupiłem ją i w opcjach z cieszynkami jej nie ma i nie wiem jak ją zrobić jeżeli gtos wie jak ja zrobic to prosiłbym o napisanie z gory dzięki
  5. tak jak w temacie chcialbyb zedytoawc  plik exe i zmienic tam kilka zdan , jezeli to wogule mozliwe  jak tak to prosilbym o taki program  :p z gor dzieki
  6. witam mam pytanie czy gdy graja moi znajomi miedzy sobą czy moge dołączyć do nich i ich obserwować jak grają? i jeżeli to mozliwe jak to zrobic ?
  7. wątpie żeby ktos kupił bo  mam mało pozytywów i chce wystawic tylko kilka sztuk po 100k
  8. Witam chcialbym sie zapytac gdzie lub na jakiej stronie mozna sprzedawac coinsy oprucz allegro . Chce sprzedac coinsy poniewaz trafilem messiego a nie jest mi on potrzebbny i postanowilem zarobic troche na nim :p Gdyby ktos był zainteresowany kupnem coins to zapraszam na pw
  9. Witam tak jak w temacie mam na sprzedaz trainera do fify 14   nie jest od ruski  i nie jest mojego autorstwa ale działa bez zarzutu ,a takze coinsy 30zł / 100k mozna sie ze mną skontaktować pw lub ggxxx    
  10. witam mam problem z galaxy s 3 co jakis czas sie zcina system sam sie włącza i wylącza , i chciaelm se dowiedziec czy zmiana softu pomoze  chce to zrobic przez odina i pytanie brzmi czy tten telefon moze sie zapsuc przez takie cos ?
  11. Witam jaki sklad moglibyście mi polecic do 50k? Myśle nad włoskim albo angielskim , bo hiszpanski to tylko praktycznei real i barcelona  + atletico
  12. i tu nasuwa sie pytanie  po co sprzedajesz trainera za coinsy?
  13. witam mam problem w fife 13 chce zagrac Fut ale nie pamietam hasła i zostalo mi 3 proby ( wole dalej nie zgadywac ) wie ktos moze  gdzie  mozna przypomniec  haslo do fut o ile to mozliwe?

O forum

MPCforum.pl to największe w Polsce i tej części internetu forum o grach komputerowych. Znajdziesz u nas wszystko czego szukasz, niezależnie czy szukasz kodów do gier, poradników jak pokonać kolejny poziom w swojej ulubionej grze, czy po prostu miejsca do podzielenia się swoją pasją – grami. Od prawie dziesięciu lat tworzymy miejsce przyjazne każdemu, poszukującym przyjaciół i znajomych do wspólnej gry, czy też graczom szlifującym swoje umiejętności do maksimum. Dla wytrwałych poszukiwaczy oferujemy dostęp do mrocznej wiedzy, botów do gier, a także innych ułatwień w rozgrywce. Niezależnie czego szukasz: zabawy, porad, czy nowej inspiracji w co zagrać MPCforum.pl to miejsce dla Ciebie i każdego, gwarantuje to nasza ponad milionowa społeczność graczy!

Posty: 0
Tematy: 0
Użytkowników: 0