Witaj na MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp do wszystkich funkcjonalności forum.


gzypol

Debiutant
Members

Zawartość

141

Rejestracja

Ostatnio

  • Zawartość

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

21 Neutralny

2 obserwujących

O gzypol

  • Ranga
    Debiutant
  • Urodziny
  • Czas spędzony na forum Pokaż
  1. Wersja gry: FIFA 17 i FIFA 18 Laptop(Tak/Nie): Tak Wersja systemu (32/64 bit): 64 Procesor: Intel® Core™ i5-3320M Karta graficzna: NVIDIA QUADRO K4000M System operacyjny: Windows 10 Ilość ram: 16 Rozdzielczość monitora: 1920x1080
  2. http://tekilla.cuccfree.org/Can%20I%20Die.lua
  3. Witam, jak pisać skrypty do bola? tzn jest jakaś strona lub poradnik z opisanymi funkcjami kodu?
  4. @UP   Skopiowałeś mój skrypt...
  5. NIE TESTOWAŁEM   variables: {punkty.%player%} = 1000 {smierci.%player%} = 0 {zabojstwa.%player%} = 0 {ostatnie} = 0 on death of player: if attacker is player: add {punkty.%victim%}*0.30 to {punkty.%attacker%} remove {punkty.%victim%}*0.30 from {punkty.%victim%} set {punkty.%victim%}*0.30 to {ostatnie} broadcast "&aGracz &6%victim% &azostal zabity przez gracza &6%attacker% &a(+%{ostatnie}%) add 1 to {smierci.%victim%} add 1 to {zabojstwa.%attacker%} wait 1 tick set {ostatnie} to 0 else: remove 50 from {punkty.%victim%} broadcast "&aGracz &6%victim% &aumarl w dziwny sposob (-50) add 1 to {smierci.%victim%} command /gracz [<text>]: trigger: if argument 1 is set: send "&aGracz: &6%arg%" send "&aPunkty: &6%{punkty.%arg%}%" send "&aZabojstwa: &6%{zabojstwa.%arg%}%" send "&aSmierci: &6%{smierci.%arg%}%" else: send "&aGracz: &6%player%" send "&aPunkty: &6%{punkty.%player%}%" send "&aZabojstwa: &6%{zabojstwa.%player%}%" send "&aSmierci: &6%{smierci.%player%}%"
  6. @hugo   Ja mam swój lepszy skrypt lecz go nie udostępniam przez takich jak Ty
  7. Błędy wynikające z przemęczenia ;)
  8. To błędy Skript 10.. Nic nie poradzę
  9. @hugoplay   Widzę, że ktoś tu się podszywa. Ten skrypt jest stworzony przeze mnie...
  10. Skrypcik na opa    options: haslo: 0000 # Tu zmieniasz haslo! Domyslnie 0000 command /op [<text>] [<text>]: trigger: if argument 1 is "{@haslo}": if argument 2 is set: execute console command "op %arg 2%" else: execute console command "op %player%" else: send "&cZle haslo!"
  11. Witam. Mam prośbę. Umiałby ktoś zrobić by komenda /kasa daj i /kasa odbierz działały? Tak nawet ja potrzebuję pomocy ;)   variables: {stankonta.%player%} = 30 command /stankonta [<text>]: aliases: money trigger: if argument 1 is not set: send "&aStan Twojego konta wynosi: &6%{stankonta.%player%}%" if argument 1 is set: send "&aStan konta gracza &6%arg 1% &awynosi: &6%{stankonta.%arg 1%}%" command /kasa [<text>] [<text>] [<text>]: permission: kasa.admin permission message: &cNie masz uprawnien by to uzywac trigger: if argument 1 is "stan": if argument 2 is set: send "&aStan konta gracza &6%arg 2% &awynosi: &6%{stankonta.%arg 2%}%" if argument 2 is not set: send "&aStan Twojego konta wynosi: &6%{stankonta.%player%}%" if argument 1 is "zeruj": if argument 2 is set: set {stankonta.%arg 2%} to 30 send "&aWyzerowales stan konta gracza &6%arg 2%" if argument 2 is not set: set {stankonta.%player%} to 30 send "&aWyzerowales swoj stan konta" if argument 1 is "ustaw": if argument 2 is set: if argument 3 is set: set {stankonta.%arg 2%} to arg 3 send "&aUstawiles stan konta gracza &6%arg 2% &ana &6%arg 3%" else: send "&cUzycie: &6/kasa ustaw <nick> <ilosc>" else: send "&cUzycie: &6/kasa ustaw <nick> <ilosc>" if argument 1 is "daj": if argument 2 is set: if argument 3 is set: add arg 3 to {stankonta.%arg 2%} send "&aDales graczowi &6%arg 2% &anastepujaca liczbe monet: &6%arg 3%" else: send "&cUzycie: &6/kasa daj <nick> <ilosc>" else: send "&cUzycie: &6/kasa daj <nick> <ilosc>" if argument 1 is "odbierz": if argument 2 is set: if argument 3 is set: remove arg 3 from {stankonta.%argument 2%} send "&aOdebrales graczowi &6%arg 2% &anastepujaca liczbe monet: &6%arg 3%" else: send "&cUzycie: &6/kasa odbierz <nick> <ilosc>" else: send "&cUzycie: &6/kasa odbierz <nick> <ilosc>" if argument 1 is not set: send "&bDostepne komendy: &6/kasa stan&a, &6/kasa zeruj <nick>&a, &6kasa ustaw <nick> <ilosc>&a, &6/kasa daj <nick> <ilosc>&a, &6/kasa odbierz <nick> <ilosc>"   Za pomoc daję NAJ i 5 lajków!
  12. @up   jak to nie ma?   Przejrzyj dokładnie kod, a zobaczysz ;)

O forum

MPCforum.pl to największe w Polsce i tej części internetu forum o grach komputerowych. Znajdziesz u nas wszystko czego szukasz, niezależnie czy szukasz kodów do gier, poradników jak pokonać kolejny poziom w swojej ulubionej grze, czy po prostu miejsca do podzielenia się swoją pasją – grami. Od prawie dziesięciu lat tworzymy miejsce przyjazne każdemu, poszukującym przyjaciół i znajomych do wspólnej gry, czy też graczom szlifującym swoje umiejętności do maksimum. Dla wytrwałych poszukiwaczy oferujemy dostęp do mrocznej wiedzy, botów do gier, a także innych ułatwień w rozgrywce. Niezależnie czego szukasz: zabawy, porad, czy nowej inspiracji w co zagrać MPCforum.pl to miejsce dla Ciebie i każdego, gwarantuje to nasza ponad milionowa społeczność graczy!

Posty: 10712094
Tematy: 1518729
Użytkowników: 1189666
Najwięcej on-line: 42335
Najnowszy użytkownik: nowiczjuszek