Skocz do zawartości

zxkalen

Postmaker
  • Zawartość

    1103
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O zxkalen

  • Ranga
    MPC Popular User
  • Urodziny 12.11.1995

O użytkowniku

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Jak wygląda od upadku l# ? bo mam ochote pograc na scriptach 4fun na kontach nowych ;] i jak wyglada bany ? po ip leca czy dalej tylko po kontach ?
  2. Jeszcze nie zablokowali ;]?bo na pewnym forum cyca mh nie dziala juz tam ;] bo zacofany maja cheat.
  3. #close @haze331 pol godziny potem zrobilem przez stronke bo na pc nie moglem.
  4. Witam mam problem z pluginem poniewaz nie moge go przestworzyc bo bledy zawiera .. prosze o pomoc jesli chcecie szczegoly pisac...
  5. Witam, jaka lige warto wybrac pod budowanie skladu oraz formacja ? (aktualnie mam formacie 4-3-3 defensywna ale jakos mi ujdzie ale nie czuje konfortu w budowaniu ataku czy nawet kontraataki..) wiec chciałbym posluchac was btw na hejterow olewam szczegolnie... mam wlasne zdanie o fifie ale chcialbym tez innych opinie zobaczyc jaka formacja i liga dobra jest.
  6. Witam mam serwery rusty i chcemy postawic serwer csgo tylko mamy problem z tokenami ponieważ nie wymieniają sie poprawnie. Główna wina jest taka ze token nie wymienia się w pewnym katalogu i nie mamy pojecia jak zzrobic zeby token wymienial sie danym pliczku bo on jest w innym katalogu niz gra. (w katalogu gdzie gra jest to podmienia sie bez problumu) mozecie mnie nakierowac jak to naprawic ? korzystam z tych tokenow: csgotokens.com oraz serwer csgo z tej strony na dedyka. linuxgsm.com
  7. przepraszam za odkop ale mozna do tego zainstalowac metamod ? bo jak instaluje to errory sa.
  8. Jaki syntezator mowy sciagnac ? do nagrania dobrego glosu do dodo filmiku pewnego.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. zxkalen

      zxkalen

      @Lord Makin

      Przkład ? (kiedyś byla ivona ale nie mam programu juz a teraz wogole nie dzialaja..)

    3. Lord Makin

      Lord Makin

      https://www.powitania.pl/ tu masz wszystko, wybierasz typ, język itd. można za darmo przesłać tekst do wyceny

    4. Nygulka
  9. Jaka cześć coda jest aktywna pod wzgledem multi ? i jaka wersja gry ... ?(cod4 np 1,2 1.7) ps brak prefixa ze wzgledu na pytanie ogolne do kazdej czesci coda!
  10. Mam problem bo zaczałem grac teraz sporo td... i jaki polecacie do cw,klanowek i misji ;3 oraz czy warto isc dalej w type japonskie ;/?

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...