Skocz do zawartości

QenXay

Members
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  1. Jeśli chodzi o błędy to zostały poprawione ;) po drugie nie 10 latek tylko 2 latek ;) xD A tak na serio to pozdrawiam.
  2. Serwer LAN działa tylko jeśli posiadasz minecraft premium - Ty dołączysz na serwer nie ważne czy masz premium czy nie ale znajomi muszą mieć premium Jeśli ty ani brat nie ma premki to polecam serwer tradycyjny - Vanilla albo jakiś darmowy hosting - jest ich pełno tylko trzeba poszukać A i nie polecam Hamachi. Na nim łatwiej jest serwer odpalić ale potem z nim same problemy. Jeśli masz taką możliwość zrób serwer przez ruter/modem
  3. Zacznijmy od tego, że za naszą przegraną nie zawsze powinniśmy winić cheaty (oczywiście pominiemy tutaj sytuację przegranej z powodu naszych umiejętności) z reguły powodem jest to, że gracz, z którym gramy ma mniejszy Ping i szybciej jego klient kontaktuje się z serwerem, można wtedy odnieść wrażenie, że gracz używa niedozwolonych modyfikacji szczególnie podczas walki. Problemem jest to, że wielu graczy nie zdaje sobie z tego sprawy, kiedy robimy Speed Test, to my łączymy się z serwerem znajdującym się w naszym mieście albo jeśli mieszkasz na wsi to w najbliższych miastach, a serwery do gier często znajdują się w innych miastach, krajach albo nawet kontynentach, a chyba nie trzeba wyjaśniać, że tym bliżej to mniejszy ping. dlatego powinniśmy bardziej docenić polskie serwery, choć może jakością nie dorównują, ale będziemy mieli mniejsze lagi. To też zależy od mocy obliczeniowej serwera. Zdarza się bowiem że lagi są spowodowane przez brakującą moc obliczeniową do utrzymywania serwera, musi on zapewnić wysokiej jakości rozgrywkę dla każdego gracza. Wtedy zaczynają się lagi. W takim przypadku oboje graczy będą mieli wrażenie, że drugi gracz używa niedozwolonych modyfikacji. To nie musi być wrażenie. Wielu cheaterów to nowi gracze, nie umieją grać i instalują niedozwolone modyfikacje. Wiem, że to zabrzmi dziwnie, ale na cheatach trzeba umieć grać, są gracze bowiem którzy nie potrafią grać na tych modyfikacjach. Jest jeszcze tzw. BlazingPack, ale nie oszukujmy się, w internecie aż roi się od sposobów obejść paczki, nie mówię, że paczka jest czymś złym, na serwerach z tą paczką jest faktycznie jest mniej cheaterów, ale nie oznacza to, że problem całkowicie znikł. Dobra, ale przejdźmy do pomysłów pozbycia się cheaterów: Dobrym pomysłem byłoby modyfikowanie plików znanych klientów do chatowania, by wysyłały informacje do serwera o nowym nabytku gracza. A wspierający to serwer by takiego gracza banował. Tylko rozplanować to tak by taki klient informujący serwer był nie do odróżnienia z prawdziwymi cheatami. ban na IP to jest aż nie wiarygodnie, ale wiele serwerów Nonpremium nadal blokuje graczy po nickach, a nie po adresach IP. Blokadę na adres IP jest dużo trudniej obejść niż na nick. Pozbycie się AntiCheat? - Niestety, ale w dzisiejszych warunkach trudno dla maszyny jest określić czy gracz ma cheaty, czy nie. Utrudniają zadanie oczywiście lagi. Więc może lepiej będzie pozbyć się anticheat'a? Nie będzie AntiCheata, przynajmniej w pozorach serwer pozwala na latanie, killaure, ale jeśli gracz przesadzi, to jego konto zostanie zablokowane. A o takie przesadzenie bez anticheata nie trudno, ponieważ gracz myślący, że nie ma anticheata na serwerze najpewniej przesadzi z cheatami. A serwerowi będzie wystarczyło około 15 minut, by się upewnić czy gracza banować, czy nie. Mam nadzieję, że kiedyś cheatowanie w grach dobiegnie końca i zacznie się era czystego gamingu... ... A może nigdy ten problem się nie rozwiąże? Podobno przyroda nie lubi próżni.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...