Skocz do zawartości

VIBROMAX

Members
  • Zawartość

    144
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O VIBROMAX

  • Ranga
    Debiutant

Ostatnio na profilu byli

169 wyświetleń profilu
  1. Raczej nic darmowego nie dostaniesz, z platnych m2bob
  2. Wez sobie vps'a z hosteamu , zalezy od bota. Zainstaluj mysql, php, etc, czytaj instrukcje od autora.
  3. Wybacz, nie zakladam sie z dziecmi, ktore nie maja nawet 18lat, seplenia, robia "Serwery" na tydzien, twierdzac ze bedzie to stac DLUGOOO xdddd P.S. jak tam velgowno? P.S. Drozszy dlatego, ze lepiej miec lepsze parametry, ale co ty o tym wiesz @muchomor321 malolacie?
  4. Witam, poszukuje plikow aline2 (stoja na nich serwery Marcina S), ma ktos je jeszcze na pc i moglby wrzucic? Mialem je, ale mi dysk padl, pozdrawiam.
  5. @mumiNNN prosimy o prawdziwe nicki "teamu" na tydzien. Edit: W jakim wieku jest imbecyl, ktory robil prezentacje? NIE POLECAM, SKOK NA HAJS, pewnie "firma" ktora nie istnieje "nadzoruje projekt".
  6. Hosteam Gold, jak ovh to tylko dedyki - game, vps'y nie maja dobrej ochrony (podstawowa) Posiadasz ts'a i nie wiesz jakie firmy ze soba konkuruja? xDDDDDDDDD
  7. "serwer" calkiem padl, czy dalej 0 osob, a ty masz wywalone? Ladnie to tak? Gdzie twoj przyjaciel perserga? Film slaby.
  8. Takie ******* jak perserga/muchomor czy inne gowna, nie potrafiace zarobic legalnie ch*ja potrafia. Nie dosc, ze to gowno sponsorowane jest przez kreta, to jeszcze na nie caly miesiac. perserga piszczy, muchomor ma n******* mozgowe = dzieci z przedszkola, lamiace prawo. Gotowiec, robiony moze tydzien max.
  9. Witam, potrzebuje skrypta, ktory dzie wykonywal polecenie: Uruchomienie skryptu x, ktory wykona polecenie (przyklad) python nazwapliku.py test Czy jest ktos w stanie mi pomoc/ ew. nakierowac, jak mam sie do tego zabrac? Pozdrawiam.
  10. platny m2bob - wyszukiwarka, spambot, expbot etc.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...