Skocz do zawartości

Merlah

Pijawka III
Members

Zawartość

67

Rejestracja

Ostatnio

  • Zawartość

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

O Merlah

  • Ranga
    Pijawka III

O użytkowniku

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

207 wyświetleń profilu
  1. Elex - Czekacie?

    Zapowiada się świetnie. Jednak Gothicowi nic się nie równa ;/
  2. [1.12][Sky-Block] SkyLegend.pl

    Dodam, ze nie jest to jedyny polski SkyBlock 1.12
  3. Do końca "nie wykrywalne" nie są, dlatego radze uważać (zwłaszcza na Leis'a). Na cs'ie na steamie dzialalo (nie polecam, VAC) Przetestuje jeszcze na jakiś serwerach i dam znać co i jak @Edit Ma ktos moze jakis fajny config do leisa albo mh ? Kiedys udalo mi sie jakis zrobic, ale niestety go stracilem. (Takie biale kropki na glowach wszystkich graczy i kwadraciki z esp, widoczne z kazdego punktu na mapie, np. stone na nuke na respie ct to zeby te kropki bylo widac na graczach ktorzy sa na respie tt.) Jesli ktos ma to bede wdzieczny Ten noSteam hardcore nie do konca dziala ;/
  4. [1.11.2][Inne] Infinity

    W ekipie zapomniałeś mnie dopisać Polecam serwer, fajna atmosfera, dobrze sie gra !
  5. Date: 2017-06-23 13:04:46 Type: Exception Message: Temp banned from hashing server. Check your keys. Exception: Temp IP banned from hash server. Please make sure all keys are valid. Response: This IP has been temporarily banned! Na tym hashkey'u który podałeś wyżej
  6. Minecraft Serwer Ram

    Wybierasz tyle ile chcesz żeby miała maszyna. Ram serwerowy a ten z twojego komputera nic wspólnego nie ma
  7. Aktualne dalej ? Jeśli tak to pw
  8. BOT do łapek na YouTube

    Na addmefast sprawdzales ? Trzeba jednak troche posiedzec zeby troche lapek wpadlo ale darmowe
  9. Ktoś gra w Clash Royale ? Szuka klanu ? Jak tak to zapraszam PW wszystkie info dam tam :)

  10. Pomysł na serwer +1.9

    On pytał który tryb lepiej sie przyjmie..... Jak dla mnie pomysł z 1.9 jest spoko. Pomysł nr 2 też wydaje sie ok, ale trzeba będzie troche chyba czekać na silniki pod te wersje. A co do tych pln to najlepsze chyba beda minigames.
  11. Średniowieczny dom

    Ogólnie spoko wygląda. Jedyna rzecz którą mógłbyś poprawić to dach. Ten jest za niski + jednolity. Postaraj sie zrobić "obramówke" ze slabsów a cały dach z desek. Będzie to ładniej wyglądało. Możesz też zrobić wyższy
  12. Trzeba pamiętać że xeon nie będzie działał na każdym mobo. Musi być odpowiedni chipset i płyta musi obsługiwać procesory z serii QuadCore Co do kupna to e5450 4x3.0 ghz można na ali dostać za 100 a na allegro znajdzie sie za 150-180

O forum

MPCforum.pl to największe w Polsce i tej części internetu forum o grach komputerowych. Znajdziesz u nas wszystko czego szukasz, niezależnie czy szukasz kodów do gier, poradników jak pokonać kolejny poziom w swojej ulubionej grze, czy po prostu miejsca do podzielenia się swoją pasją – grami. Od prawie dziesięciu lat tworzymy miejsce przyjazne każdemu, poszukującym przyjaciół i znajomych do wspólnej gry, czy też graczom szlifującym swoje umiejętności do maksimum. Dla wytrwałych poszukiwaczy oferujemy dostęp do mrocznej wiedzy, botów do gier, a także innych ułatwień w rozgrywce. Niezależnie czego szukasz: zabawy, porad, czy nowej inspiracji w co zagrać MPCforum.pl to miejsce dla Ciebie i każdego, gwarantuje to nasza ponad milionowa społeczność graczy!

Posty: 10732352
Tematy: 1523960
Użytkowników: 1192921
Najwięcej on-line: 42335
Najnowszy użytkownik: SiguYT
×