Witaj na MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp do wszystkich funkcjonalności forum.

Damianallain

Debiutant II
Members

Zawartość

153

Rejestracja

Ostatnio

  • Zawartość

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

74 Ogarnięty

3 obserwujących

O Damianallain

  • Ranga
    Debiutant II
  • Urodziny
  • Czas spędzony na forum Pokaż

Metody kontaktu

O użytkowniku

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Nie powiem

Ostatnio na profilu byli

967 wyświetleń profilu
  1. kupno

    Jaki posiadasz budżet na kupno? - 3000 zł, 2600 na komputer i 400 zł na peryferia (monitor, klawiatura) Kiedy zamierzasz kupić zestaw? (za ile dni, tygodni, miesięcy, lat) 1 lub 2 tygodnieJaka jest dotychczasowa specyfikacja sprzętu, a jaka rozdzielczość monitora? - zepsuł się laptop, trzeba kupić coś dobregoDo czego ma służyć komputer? do pracy w papierach pisania dokumentów, przeglądania internetu i grania [to komputer dla mamy, a ja pokorzystam hehe]Czy w koszyku ma się znajdować monitor albo inne peryferia (myszka, klawiatura, słuchawki, etc.)? monitor za 300 zł, coś takiego a klawiatura za 100, tak jak w budżecieCzy do zestawu ma być dołączony system operacyjny? windows 8.1Czy zamierzasz podkręcać podzespoły? takMasz jakieś dodatkowe wymagania dotyczące sprzętu? starczył na kilka dobrych latCzy części mogą być używane? nie
  2. ciekawa pożerka, ja w swojej mam troche więcej kart i olbrzymie krabopająki i żalnice, na 1 i drugą runde combo mega.. jak bedzie minimum 20 krabopajakow [zdarza sie to czesto] na cmentarzu żalnica z buta wjeżdza
  3. 926 wyswietlen w profilu goł goł tu jeden tysiąc

    1. RAvOO

      RAvOO

      Poczekaj na jakis wielki moment

      NP smierc kogos

      Ja jak wodecki ziol i umar napisalem status wysmiewczy go

      kilkaser wyswietlen najebalo wiec cos tam da rade

    2. Protektor

      Protektor

      ja mam tylko 40k ehhh ;/

  4. nie chce mi sie szukac, jakie sa maxymalne wymiary miniaturki? na forum

  5. Jaki posiadasz budżet na kupno? - 2000 zł na komputer, 500 zł na peryferiaKiedy zamierzasz kupić zestaw? (za ile dni, tygodni, miesięcy, lat) - nwm, prawdopodobnie za 1 rok albo trochę wcześniejJaka jest dotychczasowa specyfikacja sprzętu, a jaka rozdzielczość monitora? - mam bardzooo starego laptopa, gdzie najprostrze gry lagująDo czego ma służyć komputer? - do gier i ich nagrywaniaCzy w koszyku ma się znajdować monitor albo inne peryferia (myszka, klawiatura, słuchawki, etc.)? - tak, mam myszke, podkładke, słuchawki więc zostaje klawiatura i monitorCzy do zestawu ma być dołączony system operacyjny? tak, najlepiej win 10Czy zamierzasz podkręcać podzespoły? - o ile będzie odblokowany mnożnik to tak.Masz jakieś dodatkowe wymagania dotyczące sprzętu? - hmm.. chciałbym sobie pograć w wiedźmina 3 na wysokich/średnich 60fpsCzy części mogą być używane? mogą, ale fajnie by było gdyby miały gwarancje
  6. na geralta gołodupca tylko mieczyki mógłbyś nosić, bez eq i bez kuszy
  7. witam, może to nie dział od takich pierdułek ale jak to mawiają ziomki z isis - raz kozie śmierć więc chciałby ktoś zagrać partyjeczke gwinta lub nawet kilka? bodajże niedawno zacząłem grać mam 12 lvl i 7 rangę nick na gogu : Damianallain
  8. hejka, wróciłem i tak nikt się nie cieszy *hello darknes my old friendss*

    1. Phoenix_PL

      Phoenix_PL

      friend*
      a ty jesteś kto?

  9. System operacyjny: Windows 7 Home Premijm 64 bit Procesor: Pentium (R) Dual - Core CPU 74300 2.10 GHz 2.10 Ghz Pamięć RAM: 3gb Karta graficzna : ATI Mobi lity Radeon HD 4300 Series
  10. Mam taki problem chodzi o to ,że gdy robiłem zadanie dotyczące Udarlyka i Hima musiałem oddać miecz zmarłemu bratu i przy okazji natknąłem się na skarb [znacznik kappa ''?''] no to mówie pincuś glancuś przeczytałem notatkę itd włączyło się to zadanie jakie jest   w temacie, ale najpierw położyłem miecz przy kościach potem odnalazłem skarb i co? te zadanie jest nadal aktywne i nadal muszę odnaleźć skarb, ew mogę dac screena. I jak coś to nie zaznaczyło się zielonym ptaszkiem :/ Da się to jakoś inaczej rozwiązać niż wczytywanie save'a ??   @EDIT  upsss chyba nie wstawiłem tego w dziale od wiedzmina, dlatego można prosić o przeniesienie ?XD
  11. trudno, niczego chyba się wiecej nie dowiem.. muszę polatać po całym skellige XDD @aresorek a propo, powiedzieć Ci fraszke?   @aresorek arek, arek ty ch*ju XD
  12. tak sobię myśle, dobijemy 1 k wyświetleń w profilu? iksdede

  13. Ale chodzi mi o to, że jeżeli nie znajde tego gracza bedzie zle. Ponieważ jeżeli Lambert to nie napotkany gracz to kiedy wyjade do Kaer Morhen mogę zawalić zadanie :/

O forum

MPCforum.pl to największe w Polsce i tej części internetu forum o grach komputerowych. Znajdziesz u nas wszystko czego szukasz, niezależnie czy szukasz kodów do gier, poradników jak pokonać kolejny poziom w swojej ulubionej grze, czy po prostu miejsca do podzielenia się swoją pasją – grami. Od prawie dziesięciu lat tworzymy miejsce przyjazne każdemu, poszukującym przyjaciół i znajomych do wspólnej gry, czy też graczom szlifującym swoje umiejętności do maksimum. Dla wytrwałych poszukiwaczy oferujemy dostęp do mrocznej wiedzy, botów do gier, a także innych ułatwień w rozgrywce. Niezależnie czego szukasz: zabawy, porad, czy nowej inspiracji w co zagrać MPCforum.pl to miejsce dla Ciebie i każdego, gwarantuje to nasza ponad milionowa społeczność graczy!

Posty: 0
Tematy: 0
Użytkowników: 0