Witaj na MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp do wszystkich funkcjonalności forum. Po zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi do nich i komunikować się z innymi użytkownikami.

xCzuowiekBanann

Debiutant II
Members

Zawartość

185

Rejestracja

Ostatnio

  • Zawartość

    185
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

52 Ogarnięty

O xCzuowiekBanann

  • Ranga
    Debiutant II
  • Urodziny
  • Czas spędzony na forum Pokaż
  1. Teraz natomiast nie mogę odpalić gui i jak sprawdzić. Błąd: Kod StoneCommands: cos jest nullem obstawiam ze obiekt user
  2. jebac xd to stoniarki a nie to gowno do kopania fosy xd    bedzie dzialac ale da sie to zrobic lepiej    jebac xd to stoniarki a nie to gowno do kopania fosy xd   ma prawo dzialac i bedzie ale da sie to zrobic lepiej   
  3. najlepiej idz sie k***a zabic a nie tworzysz takie rakowe tematy i posty....
  4.  a co ? kolejny super pro elo izihc na autorskich pluginach robisz ?   https://dev.bukkit.org/projects/noplugin
  5. A co do Ciebie, @QuarK, pisałem na GG o moich kontaktach i możliwościach, nie wyciągnąłeś wniosków. Ja nie zamierzam z nikim walczyć, zawsze jestem dobry dla ludzi, pomagam, wspieram mnóstwo fundacji, ale jeżeli ktoś ewidentnie ma problemy z myśleniem i robi mi na złość, to ponosi tego konsekwencje.

  6. Zapalmy znicze za facebooka

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. DarkTigger

      DarkTigger

      U mnie nie działa a miasto to Lublin :D

    3. hooligan333

      hooligan333

      U mnie nie działa Wrocław, a jak połączę się z VPN np z Kanadą to działa

    4. KonradRychlik

      KonradRychlik

      Zmień DNS na googlowskie, serwer na europę środkową padł

  7. no no... najnowszy srajfon bedzie mial wkoncu rzeczy ktore inne telefony maja od 3 lat...

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. Vein.

      Vein.

      hejt gimbusow z i4 za 3...

    3. filip xd

      filip xd

      Ja jestem studentem z Iphonem 6+ i polecam ;)

    4. marumi

      marumi

      a ja byłam posiadaczką 5s, teraz mam w łapkach 6 i nie narzekam. Jak dla mnie mega telefon, ale każdy ma swoje zdanie

  8. coaching czyli jak wmowic debilowi ze jest kims kim nie jest xD

    1. Pokaż poprzednie komentarze  7 więcej
    2. Aerin

      Aerin

      Wcale nie wygląda to na oczywiste, że ktoś tu skasował swoje komentarze xD

    3. Teski

      Teski

      Nie da się usunąć czegoś co było w internecie http://postimg.org/gallery/wizuac78/

    4. Aerin
  9. na tym forum wygasaja punkty xD ?

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. xCzuowiekBanann

      xCzuowiekBanann

      gosc ktory mi je dal dostal bana za okradanie ludzi na gieldzie xddddd moderatorzy mpc tacy godni zaufania

    3. Zarax

      Zarax

      @esej moderatorzy nie mogą ściągać ostrzeżeń od tak sobie

    4. esej

      esej

      @Zarax od tak sobie nie ;d napisałem ogólnie ;x Jak tam życie? xD

  10. ja chce burze w tej jebanej warszawie...

    1. xCzuowiekBanann
    2. Unga

      Unga

      Idz na sejm tam Codziennie jeat ^^

    3. xCzuowiekBanann
  11. ten uczuc kiedy sprzedales 100 kapsul z naklejkami kiedy chodzily po 10centow a teraz sa po 80...

    1. xxXGAJOSXxx

      xxXGAJOSXxx

      Co to jest 8 euro xD

    2. Ork Czarodziej

      Ork Czarodziej

      @xxXGAJOSXxx widzę, że matma u Ciebie leży

       

    3. xxXGAJOSXxx

      xxXGAJOSXxx

      xDD 80 * Nikt tego nie widział!

       

      Miałem słonecznik pod 0 :D

  12. polska dla polakuf ziemja dla ziemniakuf metin dla podludzi

    1. iAnty

      iAnty

      Antaris to nie Metin2. beat it

  13. da sie jakos w srajkrafie 1.9 wylaczyc vsync ?

    1. Nocny

      Nocny

      przeciez na zyczenie sie to wlacza, lol

O forum

MPCforum.pl to największe w Polsce i tej części internetu forum o grach komputerowych. Znajdziesz u nas wszystko czego szukasz, niezależnie czy szukasz kodów do gier, poradników jak pokonać kolejny poziom w swojej ulubionej grze, czy po prostu miejsca do podzielenia się swoją pasją – grami. Od prawie dziesięciu lat tworzymy miejsce przyjazne każdemu, poszukującym przyjaciół i znajomych do wspólnej gry, czy też graczom szlifującym swoje umiejętności do maksimum. Dla wytrwałych poszukiwaczy oferujemy dostęp do mrocznej wiedzy, botów do gier, a także innych ułatwień w rozgrywce. Niezależnie czego szukasz: zabawy, porad, czy nowej inspiracji w co zagrać MPCforum.pl to miejsce dla Ciebie i każdego, gwarantuje to nasza ponad milionowa społeczność graczy!

Posty: 0
Tematy: 0
Użytkowników: 0