Skocz do zawartości

Drodix

Members
  • Zawartość

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Drodix

  • Ranga
    Pijawka III

O użytkowniku

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

183 wyświetleń profilu
  1. Dziękuję bardzo. Przyciemniania nie musi być. Chodziło mi tylko o to aby ktoś mi wytłumaczył jak sie w ogóle za to wziąć i jak to działa. Temat do zamknięcia.
  2. Łap tutaj przykładowy odcinek losowego youtubera z otwierania skrzynek w CS:GO. Chodzi mi o to zeby to sie tak kręciło i dawało losowy przedmiot.
  3. Witam. Potrzebuję pomocy ze skryptem w C# do Unity. Mam zrobioną grę typu Clicker. Zrobiłem już w niej EQ i sklep w którym można kupować itemki i one pojawiają się w EQ. Teraz mam zamiar zrobić kilka skrzynek z przedmiotami i mam kilka pytań: 1. Jak zrobić żeby była animacja podobna do animacji z CS:GO 2. Jak zrobić to aby po wylosowaniu danego przedmiotu wyskakiwało okienko i można by było wybrać czy chce się go sprzedać czy dodać do EQ. Czy pomoże mnie ktoś nakierować? Chociaż do tego pierwszego punktu, gdyż drugi jakoś sam ogarnę. Problem mam tylko żeby wprawić obrazki w ruch i z tym żeby te obrazki w ogóle dodać do skryptu. Przydało by się aby jeszcze ustawiać procenty szans na trafienie danego przedmiotu. Liczę na szybką odpowiedź.
  4. @Rimmero Dałem ten state jak mówiłeś i nie działa: (tam na dole jest i jest dodany na końcu state koniec) state koniec begin when letter begin send_letter("Umiejętności sprawdzone") end when button or info begin say_title("Umiejętności sprawdzone") say("Pokazałeś na co cię stać") say("Przyjmij oto nagrodę ") say("która pomoże ci w dalszych zadaniach") wait() say("Otrzymano:") say("Zbroja +5") say("Tarcza +5") say("10.000 yang") say("800 punktów doświadczenia") if pc.job == 0 then -- WOJOWNIK pc.give_item2("11205" , 1) pc.give_item2("13005" , 1) elseif pc.job == 1 then -- NINJA pc.give_item2("11405" , 1) pc.give_item2("13005" , 1) elseif pc.job == 2 then -- SURA pc.give_item2("11605" , 1) pc.give_item2("13005" , 1) elseif pc.job == 3 then -- SZAMAN pc.give_item2("11805" , 1) pc.give_item2("13005" , 1) end -- wspolne niezaleznie od klasy pc.give_gold(10000) pc.give_exp(800) set_state(konieccc) end end state konieccc begin end end @Rimmero Tak wg w maszynie jak dodam juz quest do folderu to wpisuje ./qc dziki_pies.quest i wyskakuje nazwa itp i po kolei state'y. Jest State:start, dzikipies1 dzikipies2 koniec a konieccc nie ma. O co kurde chodzi?
  5. @Rimmero syschat("Zabiłeś "..count.."/10 dzikich psów.") dałem pod elseif count == 10 i nie działa. Dałem kodowanie na ANSI, poprawiłem na polskie litery i nie działa. Ostatni błąd jest taki że gdy wykonałem misję, odebrałem nagrodę, wyszedłem z gry. Po chwili zalogowałem się ponownie i wyskoczyła mi drugi raz wiadomość z nagrodą, gdy jeszcze raz się wylogowałem i zalogowałem, znów mogłem odebrać nagrodę... O co chodzi? Wiem, że cię męczę trochę, ale chcę się nauczyć pisania questów.
  6. Dziękuję ci dobry człowieku. Tylko tam gdzie jest tekst (say) to w grze nie ma polskich liter np. "ó". Wiesz może jak to naprawić? @Rimmero A i jeszcze jedno. Wiesz jak zrobić żeby liczyło te zabite dzikie psy? Taki licznik w queście np 0/10 itd.
  7. Witam. Mam problem ze zrobionym przeze mnie questem. Po odpaleniu w maszynie questa komendą ./qc dzikipies.quest wyskakuje: Quest : dzikipies state : start When : login or When : levelup with pc . get_level ( ) == 1 State : dziki_pies1 dzikipies.quest:7:state doesn't have begin-end clause. Abort (core dumped) Dopowiem, że to pierwszy quest napisany przeze mnie. Proszę o wskazanie błędu przez który quest się nie chce uruchomić. Prawdopodobnie gdzieś brakuje begin lub end tylko nie wiem gdzie Quest:

×