Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 18.03.2019 we wszystkich miejscach

  1. 16 punktów

    #10 - Powrót do korzeni

    Czy jest wśród Was ktoś, kto nie lubi otrzymywać nagród? Są one przecież doskonałymi wyznacznikami tego, że nasza praca została doceniona. Nie brakuje ich również na MPCforum — obecnie przyznawane są w formie plakietek na przykład za zajęcie miejsca na podium w konkursie. Zdobywa się je kolejno według hierarchii — najpierw otrzymujesz plakietkę „Champion”, następnym razem „Blue Member”, „Gold Member”, „Diamond Member”, „Black Member” i na końcu najwyższe wyróżnienie — „Best Member”. Jednak system nagradzania nie zawsze wyglądał tak jak obecnie. Początkowo w każdym konkursie do wygrania były różne plakietki. Przykładowo w mniejszej konkurencji do zdobycia był „Champion” lub „Blue Member”, a za większy konkurs można było otrzymać „Best Member”. Dodatkowo w pierwotnej wersji nie było plakietki „Diamond Member” znanej obecnie. Jednak jak wiemy, początki nie są zazwyczaj idealne — tak było i w tym przypadku. Przy funkcjonowaniu pierwszej formy przyznawania nagród, plakietki zbyt łatwo można było zdobyć, przez co stały się bardzo powszechne i straciły znaczenie, bo prawie każdy je miał. Kolejny etap systemu nastał wraz z jesiennymi porządkami na MPCforum 29 września 2016 roku. Wyzerowane zostały wtedy wszystkie nagrody i zastąpiono je nowymi. Nadal obowiązywały tytuły z pierwszej wersji (dodatkowo wtedy wprowadzona została plakietka „Diamond Member”), jednak zostały one podzielone na pięć poziomów (oprócz „Champion” i „Best Member”). Przykładowo posiadacze „Blue Member” otrzymali wyższą hierarchię nagrody, dopiero gdy posiadali „Blue Member” na poziomie 5. Zdania co do tego systemu wyróżnień były bardzo podzielone. Część osób była zadowolona z tego, że nagrody znowu coś znaczą, a inni byli naprawdę wściekli, że mimo ich ciężkiej pracy przy zdobywaniu plakietek, utracili je podczas wprowadzania nowej formy otrzymywania nagród. I tak w maju 2017 roku, kiedy to nastąpiła aktualizacja forum, wszystkie nagrody zostały wyłączone aż do października 2018. Właśnie od tego miesiąca na MPC istnieje system hierarchii, opisany na początku artykułu. Co prawda zrezygnowano z poziomów plakietek i automatycznie ich ubyło, lecz przywilejów z nimi związanych jest teraz więcej. Wraz z przywróceniem zunifikowanej formy nagród pojawił się też problem dotyczący posiadaczy poprzednich nagród. Była to złożona sytuacja, ponieważ w międzyczasie przyznawane były już nowe nagrody. Administracja szukała metody, by zadowolić posiadaczy poprzednich nagród, lecz jednocześnie nie spowodować automatycznej dewaluacji, która doszczętnie zniechęciłaby kogokolwiek do starania się w konkursach, czy innych aktywnościach, gdzie takie wyróżnienia można było dostać. Tym samym skoncentrowano się na tym, by nagrodą nie był zwrot plakietek sprzed jesieni 2016 roku. I tak kilka miesięcy temu powstało nowe wynagrodzenie dla tych, którzy stracili plakietki w jesiennych porządkach — „MPC Winner”. Sytuacja związana z wprowadzaniem nowego systemu nagradzania została opanowana i forma ta działa już od ponad pół roku. Do tej pory jedynie użytkownikowi N3ST0 udało się zdobyć wszystkie dostępne plakietki. Uzyskał je, dzięki udziałowi w konkursach organizowanych w Halloween, Walentynki, Wielkanoc oraz za działalność na rzecz MPCfacebook. N3ST0'wi oczywiście gratulujemy oraz życzymy dalszych sukcesów w różnych konkurencjach na forum. A Wy, co sądzicie o obecnym systemie otrzymywania wyróżnień? Pochwalcie się, ile nagród już zdobyliście! W szeregi grupy MPCfacebook wstąpiła Issia, która będzie od teraz pełniła funkcję korektora. Z okazji naszego jubileuszowego wydania przygotowaliśmy dla Was interaktywną oś czasu, przedstawiającą rozwój grupy MPC News (a wcześniej także MPC Media Team) na przestrzeni lat, bowiem początki naszej działalności sięgają już roku 2011, kiedy to grupa MPC Media Team wydała pierwszy dwutygodnik w formie .pdf, aby uczcić 400 tysięcy rejestracji na forum. Dzisiejszy format pytań do Administracji będzie trochę inny niż zawsze, na początku Aive i Lord Makin odpowiedzą wyczerpująco na jedno pytanie skierowane wyłącznie do nich, później natomiast razem udzielą odpowiedzi na serie ogólnych pytań. Lord Makin - Administrator Spośród wszystkich członków teamu moderacyjnego (obecnego jak i byłego) wskaż 5 osób, z którymi pracowało ci się najlepiej. Wybór krótko uzasadnij. Aive - Global Moderator Gdy zostałaś Global Moderatorką forum było w kiepskiej kondycji, czy uważasz że udało Ci się poprawić jego sytuację? Poniżej przygotowaliśmy dla Was kilka ciekawostek, jednak w trochę zmienionej formie. Możecie bowiem sprawdzić swoją wiedzę na temat forum, wybierając odpowiedź: prawda (P) lub fałsz (F) - po jej wybraniu zobaczycie czy mieliście racje. Dzisiejsze wydanie jest wyjątkowe i z tego powodu mamy dla Was równie wyjątkowy konkurs. Polega on na znalezieniu na forum specjalnie ukrytego postu, który zawiera rozwiązanie zagadki. Kluczem do znalezienia pierwszego postu, zawierającego dalsze instrukcje są liczby publikowane w statusach przez @MPC News. Jeśli jednak w trakcie poszukiwań natraficie na przeszkodę, której nie będziecie w stanie pokonać to co określony czas publikowane będą kolejne podpowiedzi, ułatwiające Wam przejście do kolejnego etapu. Pierwsza osoba, która ukończy zadanie i prześle w wiadomości prywatnej do @MPC News specjalne hasło otrzyma nagrodę w wysokości 100 PLN PaySafeCard. Życzymy Wam więc powodzenia, a w razie pytań jesteśmy do dyspozycji. Informujemy, że od dnia dzisiejszego zmieniamy częstotliwość wydawania naszego cyklicznego projektu z dwóch tygodni na miesiąc. Zmiana ta jest podyktowana chęcią poprawienia jakości publikowanych treści, ale także skupienia się na wydarzeniach bezpośrednio dotyczących forum. To już wszystko. Mamy nadzieję, że doceniliście naszą ciężką prace, a zaprezentowane treści były interesujące. Jak zawsze czekamy na Wasze uwagi oraz opinie. Na koniec pragnę również podziękować wszystkim osobom, bez których to wydanie nie mogło by powstać: @Aive, @Biter., @Issia, @Yaboku, @N3ST0, @Verlikylos, @el capo, @GrubertQ. Do zobaczenia za miesiąc!
  2. 14 punktów

    #10 - Powrót do korzeni

    Powrót do korzeni? To znaczy, że zwrócicie mi mojego moderatora?
  3. 11 punktów

    Wielkanoc z MPCforum – konkurs 🐣

    Wielkanoc już niebawem – z tej okazji zaprosiliśmy na forum @Zajączek 🐰 i razem przygotowaliśmy dla Was mały konkurs. Waszym zadaniem jest przygotowanie wielkanocnego tekstu w dowolnej formie z wykorzystaniem pewnych słów – szczegóły znajdziecie w zasadach poniżej. Dodatkowo każda osoba, która skomentuje w dniach 19.04 – 23.04 profil naszego Zajączka emotką 🐰, weźmie udział w losowaniu nagrody niespodzianki. Jak to zrobić? Wystarczy wejść na profil naszej maskotki świąt oraz napisać publiczną wiadomość na strumieniu. Po uzupełnieniu treści wystarczy kliknąć zatwierdź, a na profilu pojawi się wiadomość, która weźmie udział w losowaniu. Co ważne, każdy użytkownik może opublikować tylko jedną aktualizację, a publikowanie ich większych ilości może wiązać się z dyskwalifikacją. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oraz do wzięcia udziału. W razie pytań lub wątpliwości @Zajączek 🐰 i ja służymy pomocą ;) Powodzenia! 1. Zgłoszenia konkursowe należy wysyłać za pośrednictwem prywatnej wiadomości do @Zajączek 🐰. 2. Czas trwania konkursu to 19.04 – 23.04. Zgłoszenia otrzymane po terminie nie będą brane pod uwagę. Wyniki zostaną opublikowane w temacie konkursowym do 25.04. 3. Nadesłane prace nie mogą łamać regulaminu forum oraz zawierać treści powszechnie uważanych za nieodpowiednie. 4. Obowiązuje całkowity zakaz plagiatowania. 5. Forma pracy jest dowolna – może to być opowieść, list, wierszyk – cokolwiek podpowie wyobraźnia. Ilość słów w tekście jest dowolna. 6. W pracy muszą zostać użyte słowa: forum, zajączek, pisanka, Wielkanoc. Prace, które nie będą zawierały podanych słów, zostaną zdyskwalifikowane. Autor najlepszego tekstu otrzyma kod PSC o wartości 50 zł, +1 poziom nagrody (lub MPC Champion w przypadku jej braku) oraz jednorazowo +30 polubień. Twórca tekstu, który zajmie drugie miejsce, może liczyć na kod PSC o wartości 20 zł, +1 poziom nagrody (lub MPC Champion w przypadku jej braku) oraz jednorazowo +20 polubień. Trzecie miejsce gwarantuje +1 poziom nagrody (lub MPC Champion w przypadku jej braku) oraz jednorazowo +10 polubień. Za grafiki serdecznie dziękujemy @Yaboku :)
  4. 10 punktów

    Kiedyś to było...

    Kiedyś to było...
  5. 9 punktów

    #10 - Powrót do korzeni

    Podoba mi się to, że korzystacie z funkcjonalności forum, chyba pierwszy raz mogę powiedzieć, że przeczytałem większość rzeczy, którą przedstawiliście - coś mnie zaciekawiło. Przejście z dwutygodników na miesięczniki to swego rodzaju dobre posunięcie - jeżeli treść będzie dotyczyła forum, a nie innych rzeczy to na pewno spełnicie powinność MNT, jednak się zastanawiam czy nie lepiej by było w pewnym sensie rozwinąć grupę o sprawy medialno-gamingowe tak jak to miało MMT i zrobić fuzję pod nową nazwą, która nada rozruchu. Myślę, że w taki sposób zachowacie koncepcję forumowych nowości, ale również dodacie odrobione jakichś ciekawych artykułów ze świata gier. MMT nie było złym pomysłem nigdy, ale brakowało pomysłu na to, aby to miało ręce i nogi, a szczerze powiem, że poczytałbym na temat niektórych gier, jakichś mini recenzji czy samego przedstawienia np. Patcha z lola? Nowości z mc? Aktualizacji w OW? etc. etc. Jestem leniwą osobą i nie chce mi się zaglądać do działów :> W moim odczuciu w pewnym sensie nadrobiliście tym artykułem, oby tak dalej! :)
  6. 8 punktów

    Witam 🐰

    Witam 🐰
  7. 8 punktów

    #8 Nadchodzi cenzura internetu?

    Witajcie forumowicze! Dzisiejsze wydanie jest już ósmą odsłoną dwutygodników przygotowywanych przez grupę MPC News. Na Waszą prośbę poruszyliśmy w nim temat „ACTA 2” i jego wpływu na dalsze działanie forum i innych serwisów umożliwiających wymianę treści pomiędzy użytkownikami. Mamy nadzieję, że artykuł o polskiej grze „Warsaw” również okaże się dla Was interesujący. Życzymy miłej lektury! Po ostatnim głosowaniu, w którym PE przyjął rozporządzenie ws. praw autorskich bez poprawek, w sieci ponownie została podjęta dyskusja o sensie istnienia tego dokumentu i jego wpływie na Internet, jaki jest nam dziś znany. Czy faktycznie jest aż tak źle i grozi nam cenzura w sieci? Teoretycznie — nie, praktycznie — ciężko powiedzieć. Należałoby jednak zacząć od przeanalizowania treści artykułu 13., który budzi zdecydowanie najwięcej kontrowersji. Wedle jego zapisów — największe serwisy zostaną obarczone obowiązkiem filtrowania treści pod kątem naruszenia praw autorskich jeszcze na etapie ich publikacji przez użytkownika. Zwolennicy tego rozwiązania podkreślają, że pomoże ono w walce z piractwem i rozpowszechnianiem nielegalnych materiałów. Przeciwnicy natomiast obawiają się prewencyjnej cenzury, którą korporacje będą stosowały, aby uchronić się przed ewentualnymi karami finansowymi. W jak bardzo rygorystyczny sposób będą stosowane ograniczenia? Na tym etapie możemy tylko gdybać, aczkolwiek pamiętajmy, że część dużych serwisów np. YouTube (Content ID) już stosuje podobne technologie i sprawdzają się one nieźle, aczkolwiek nie idealnie i faktycznie zdarza im się blokować materiały, które nie naruszają prawa (np. takie, w których fragment utworu przytoczono w celach parodii bądź krytyki). Ponadto nie zapominajmy, że artykuł 13. odnosi się tylko do firm, które spełniają następujące warunki: roczne obroty muszą przekraczać 10 mln euro, serwis musi osiągać wynik ponad 5 mln użytkowników odwiedzających miesięcznie, a firma musi znajdować się na rynku dłużej niż trzy lata — co oznacza, że wszystkie start-upy czy mniejsze strony nie będą zmuszone do stosowania takich samych procedur, jak giganci pokroju Facebooka, czy Google. Wyłączenie obejmie także wszelkie internetowe encyklopedie (np. Wikipedię), a także serwisy służące do prywatnego udostępniania plików (np. Dropbox, Google Drive). Czy grozi nam więc koniec memów i ulubionych filmów w sieci? Raczej nie, ale czekamy jeszcze na Wasze opinie w postach pod tematem. Do zespołu moderacyjnego po okresie próbnym dołączyła Issia. Studio Pixelated Milk wywołało niemałe zdziwienie zapowiedzią nowej taktycznej gry RPG — „Warsaw”. Od sympatycznej, inspirowanej japońską popkulturą produkcji „Regalia: Of Men and Monarchs”, przeskoczyli w poważną i ciężką tematykę Powstania Warszawskiego. Wielu próbowało już połączyć polską historię z grami wideo, jednakże do tej pory nie skończyło się to sukcesem. Warszawskie studio mierzy jednak wysoko i zdecydowało się zaryzykować. O wielkich ambicjach twórców świadczy też fakt, że najpierw zapowiedź gry pojawiła się na znanym zachodnim serwisie — Gamespot, a nie po cichu na małym stoisku na targach czy drogą informacji prasowych rozsyłanych do mediów. Już sama zapowiedź produkcji pokazuje, jaki klimat będzie panował w grze. Oprócz zwiastuna w sieci pojawił się też filmik z kilkunastu minut rozgrywki z wydarzenia PAX East 2019. W dwuwymiarowej, komiksowej produkcji „Warsaw” gracze wcielą się w uczestników Powstania Warszawskiego, przemierzających dawne ulice stolicy, wykonując przy tym zlecone im misje — na przykład szukanie surowców, czy pomoc dla oddziałów znajdujących się w niebezpieczeństwie. Podczas eksploatacji miasta napotkamy na różne wydarzenia. Sami autorzy gry, oprócz wymienionych, wyróżniają jeszcze dwie główne aktywności: zarządzanie składem w kryjówce oraz walki, od których zależeć będzie postęp fabuły. Mechanika produkcji jest mocno inspirowana „Darkest Dungeon”. W starciach liczą się specjalne umiejętności, wytrzymałość, pozycja na planszy i ilość amunicji. Dodatkowo dostępny jest zestaw broni, które faktycznie używane były w 1944 roku. Pixelated Milk postawiło też na mocno rozwiniętą warstwę fabularną. Główni bohaterowie nie będą „zbawicielami”. Będą zwykłymi ludźmi z własną historią i indywidualnym psychologicznym zarysem. Ponadto nie nastawiajcie się w „Warsaw” na wygraną — gra skończy się tak jak prawdziwe Powstanie Warszawskie. Produkcja pojawi się PC, PlayStation 4 oraz Nintendo Switch już pod koniec 2019 roku. A Wy? Staniecie razem z bohaterami „Warsaw” do walki z niemieckim okupantem? Na dziś to już wszystko — mamy nadzieję, że tematy, które poruszyliśmy, były interesujące. Jeśli jednak nie znaleźliście niczego dla siebie, dajcie nam znać w postach, postaramy się uwzględnić Wasze uwagi przy pracach nad kolejnym wydaniem. Sekcje "Konkurs" oraz "Pytania do Administracji" przechodzą obecnie metamorfozę i zobaczycie je ponownie już w następnym wydaniu. Do zobaczenia za dwa tygodnie! Szczególne podziękowania dla osób pracujących nad wydaniem. Autorzy tekstów - @Biter. Korekta - @N3ST0, @Verlikylos, @Issia Grafiki - @Yaboku Praca pod nadzorem - @Aive, @carbonx
  8. 7 punktów

    Ban po zginieciu

    Cały config wklej w pastebina i podeślij link w poście, a poprzedni post edytuj.
  9. 7 punktów
  10. 7 punktów

    #8 Nadchodzi cenzura internetu?

    Na tym starym IPB Lord Administrator pokonał andrzejt17 i sobie zresetował lajki. :)
  11. 7 punktów

    Tamidia.pl *RE* [Hard]

    Nie polecam. Administrator to dziecko z problemami społecznymi.
  12. 7 punktów

    #7 Rewolucja na rynku gier!

    Witajcie forumowicze! W dzisiejszym wydaniu prezentujemy Wam oprawę graficzną, która będzie towarzyszyła również kolejnym projektom — dlatego mamy nadzieję, że podzielicie się z nami Waszymi opiniami i spostrzeżeniami, a tymczasem zapraszamy do lektury siódmego już dwutygodnika MPC News. Od kilku dni w branży gier mówi się tylko o jednym – nowym projekcie Google, który ma zrewolucjonizować rynek. Jednak czy Google Stadia mają w ogóle szanse zagrozić konsolom? Zanim odpowiemy na to pytanie, zacznijmy od krótkiego wyjaśnienia, na czym w ogóle polega projekt. Stadia pozwolą nam na granie w 4K/60 fps na dowolnym urządzeniu z przeglądarką Google Chrome. Jakim cudem? System ten oparty będzie na streamingu, co oznacza, że wszystkie operacje będą wykonywane po stronie serwera. Technologia ta ma tylko jedną wadę — wymaga szybkiego i stabilnego połączenia internetowego, według wstępnych zapowiedzi do płynnej gry w rozdzielczości 4K w 60 fps wymagana będzie prędkość 30 Mb/s. Dużo? Jak na obecne standardy nie bowiem średnia prędkość internetu w Polsce to ponad 25 Mb/s, co wystarczy na korzystanie z Google Stadia w rozdzielczości Full HD. Wracając jednak do głównego pytania — czy nowa technologia zyska popularność wśród graczy i wyprze klasyczne konsole? Tak. Na pewno nie stanie się to z dnia na dzień, jednak w dłuższej perspektywie możemy być pewni, że zdobędzie dość duży udział w rynku. Dlaczego? Po pierwsze eliminuje ona problemy związane z: pobieraniem gry, jej aktualizacją czy synchronizacją postępów. Po drugie daje użytkownikowi możliwość gry na najwyższych możliwych ustawieniach bez żadnych kompromisów. Czy system nie ma więc żadnych wad? Prawie. Jedynym co może zagrozić rozwojowi platformy i jej popularyzacji na świecie będzie cena. W zależności od przyjętej przez Google strategii system ten może albo podbić rynek i zmieść konkurencje, albo skończyć jako niszowy projekt, z którego korzysta garstka użytkowników. Według wstępnych doniesień Stadia mogą opierać się na klasycznym modelu subskrypcji z opłatą miesięczną na poziomie 15-20 dolarów miesięcznie, co wydaje się bardzo atrakcyjną ceną — jednak na ostateczne potwierdzenie przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. A wy co o tym sądzicie? Do zespołu moderacyjnego po okresie próbnym dołączył dawidex335, natomiast sk8erace1 po kilku dniach na posadzie kidmoderatora opuścił grono moderacyjne. „Miłość, śmierć i roboty” — niebanalna serialowa antologia, o której z pewnością już słyszeliście. Każdy z 18 odcinków stworzony został praktycznie przez kogoś innego. Tym sposobem znajdziemy tu coś od Tima Millera (reżysera Deadpoola), Davida Finchera (twórcę „House of Cards” i „Mindhunter”), a także naszego polskiego studia Platige Image (odpowiedzialnego za short pt. „Rybia noc”). Z powodu wielu twórców, odcinki realizowane są w różny sposób. Przez to dostaliśmy zarówno klasyczną kreskę, jak i obrazy generowane komputerowo, które naprawdę zapierają dech w piersiach. „Miłość, śmierć i roboty” to więc uczta dla każdego, kto kocha animację i „nerdowską kulturę”. Sami twórcy twierdzą, że jest to wręcz „gatunkowa orgia”, która zadowoli fanów zarówno horrorów, zjawisk nadprzyrodzonych, fantasy, robotów, cyberpunku, jak i czarnego humoru i absurdu. Znajdziecie tu między innymi historię o jogurcie, który zawładnął światem oraz walkę Armii Czerwonej z diabelskimi siłami w starych lasach na Syberii. „Miłość, śmierć i roboty” to serial, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie. Czasem jest dosyć poważnie, czasem groteskowo, a nawet psychodelicznie. Zdecydowanym minusem antologii jest długość odcinków, które trwają średnio od 10 do 14 minut. Wielka szkoda, bo niektóre historie naprawdę można by przedłużyć, by lepiej poznać bohaterów, ich dalsze, ale i też poprzednie losy. Najbardziej chyba ubolewam nad odcinkiem opowiadającym krótką historią dziewczyny, biorącej udział w podziemnych walkach bestii — „Sonnie ma przewagę”. Epizod był zdecydowanie zbyt krótki i czuję ogromny niedosyt. Podobnie jest w przypadku odcinka „Mechy”. Opowiada on o rolnikach, którzy z pomocą swoich machin — mechów, muszą stawić czoła przybyszom z kosmosu. Tutaj bardzo brakuje mi jakichś wzmianek o przeszłości bohaterów. Jak znaleźli się w takiej sytuacji? Dlaczego atakują ich obcy? Mam więc nadzieję, że produkcja nie zakończy się tylko na jednym sezonie. „Miłość, śmierć i roboty” to dość zaskakujący serial, w którym twórcy proponują nam coś nowego. Nareszcie! Od dawna nie został nadany żaden ban za osiągnięcie 100 punktów ostrzeżeń. Czy nie uważacie, że tabela kar wymaga modyfikacji? Wiele działów (m.in.: TeamSpeak, Elektronika, Pogaduszki) na forum posiada dużą liczbę mało aktywnych subforów. Dlaczego nie zostają więc włączane do działu głównego? Czy nie sądzicie, że moduł blogów jest zbędnym dodatkiem, z którego i tak mało kto korzysta? W tym wydaniu wyjątkowo mamy dla Was tylko jedno pytanie. A osoba, która jako pierwsza nadeśle odpowiedź, otrzyma aż 8 punktów! Poprawne odpowiedzi kierujcie w wiadomości prywatnej do @MPC News. Jaki nick miała osoba, która podszywała się pod pracownika Gameforge i groziła MPCforum.pl w 2010 roku! W tym dwutygodniku to już wszystko, jak zawsze czekamy na Wasze opinie i sugestie. Mamy także nadzieję, że tematy, które poruszyliśmy były ciekawe i skłoniły Was do zapoznania się z całym wydaniem. Do zobaczenia za dwa tygodnie! Szczególne podziękowania dla osób pracujących nad wydaniem. Autorzy tekstów - @Biter. Korekta - @N3ST0, @Verlikylos Grafiki - @Yaboku Praca pod nadzorem - @Aive, @carbonx
  13. 6 punktów

    Wszystkie boty dostępne za darmo!

    W sumie to próba wrzucenia tego tutaj kolejny raz już mnie nie zaskakuje. Bardziej ciekawi mnie jednak to powiązanie kont, bo chwilę szukałam, kto tak namiętnie i nieustannie próbuje te niechciane prezenty przemycić. @Nerfinekk czekam dobę na sensowny komentarz (bajki proszę sobie zachować dla siebie) na PW - jeśli jednak nie skorzystasz z tej możliwości, a wiedz, że raczej takowej nie daję, to banuję wszystkie konta, między którymi znajdę jakiekolwiek powiązanie - w tym oczywiście Twoje główne, pozostawiając jedynie odpowiednią procedurę do odwołania się od bana.
  14. 6 punktów

    Usługi / Grafika / WWW - GetherTV

    Uwaga! Grafika za darmo oferta ograniczona! Witajcie moi kochani :) I'm Damian i wykonuje różne zlecenia takie jak: - Awatar - Banner - Prezentacje serwera - Strony www (itemshop itp.) - Logo Jeśli potrzebujesz jednej w powyżej z wymienionych usług, to napisz do mnie. Konta: mail: [email protected] discord: gethertv#9833 A tutaj przedstawiam demo moich prac/projektów: Darmowe: Premium:
  15. 6 punktów

    Multihack by Cycu

    Download Skan Cycu_27.dll i Cycu_22.dll Wypakowujecie, gdzie tylko chcecie i wstrzykujecie do metina dowolnym iniektorem. Piszcie propozycje co zmienić lub dodać. /info = informacje na czacie
  16. 6 punktów

    Powodzenia maturzyści :)

    Powodzenia maturzyści :)
  17. 6 punktów

    [Korektor] Issia

    Witam, chciałabym zasilić szeregi drugiej najlepszej grupy na forum.
  18. 6 punktów

    Wielkanocny konkurs z działem Via WWW!

    Z okazji Wielkanocy przygotowaliśmy dla Was mały konkurs, w którym zgarnąć możecie atrakcyjne nagrody. Zostawiamy Wam do wyboru udział w trzech kategoriach, gdzie macie możliwość zdobycia punktów, dzięki którym możecie wygrać! Zapraszamy do zabawy! Kategoria, w której zadaniem jest napisanie historii prawdziwej lub wymyślonej o wydarzeniach, które miały miejsce podczas gry w swoją ulubioną produkcję. Niech poniesie Was wyobraźnia! Za każde opowiadanie zdobyć można od 1 do 10 punktów, a prace umieszczamy w tym temacie. Sprawdź swoją wiedzę na temat gier przeglądarkowych w naszym Quizie! Każdego dnia w tym temacie pojawi się jedno lub dwa pytania, na które będziecie musieli podać właściwe rozwiązanie. Poprawna odpowiedź zostanie nagrodzona od jednego do dwóch punktów, w zależności od stopnia trudności pytania. Pytania pojawiać się mogą o różnych porach dnia. Gdzieś w naszym dziale ukrył się zajączek, czy potrafisz go odnaleźć? Każdego dnia trwania konkursu w którymś subforum schowają się trzy zajączki, a Waszym zadaniem będzie ich odnalezienie i zaraportowanie posta poprzez przycisk Zgłoś. Każdy znaleziony zajączek ma równowartość jednego punktu. Punkt zdobywa osoba, która jako pierwsza odnajdzie zajączka. Każdorazowo poszukiwania zaczną się po godzinie 18. Czas trwania konkursu: 21.04 - 30.04 I miejsce - Poziom nagrody +1 lub MPC Champion (w przypadku jego braku) i 30 polubień II miejsce - Zmiana tytułu na 30 dni i 20 polubień III miejsce - Zmiana tytułu użytkownika na 15 dni i 15 polubień W przypadku większej ilości zgłoszeń, poziom nagrody +1 przewidziany jest dla dwóch osób. @Yaboku - 21 pkt @Marchwj - 2 pkt @Biter. - 1 pkt @xShezo - 1 pkt Powodzenia!
  19. 6 punktów

    Programista na zlecenie

    Również podpinam się do wypowiedzi @dawidex335. Zasięgnąłem języka u moich znajomych i większość z nich, którzy znają autora tematu wypowiada się o nim negatywnie. Nie mówię, że w ogóle nie ma pojęcia o programowaniu w javie, lecz bardziej chodzi mi o jego podejście do klienta oraz "dziwnie" podobne kody pluginów do innych wtyczek.
  20. 6 punktów
    Skontaktuj się ze mną na priv, chętnie Ci pomogę.
  21. 6 punktów

    Szukam pluginu na regulamin

    Oczywiście, że jest taka opcja, ale mało osób o tym wie.
  22. 6 punktów

    Szukam pluginu na regulamin

    Przeczytałeś treść tematu? Użytkownik oczekuje pluginu ba komendę /regulamin, jeżeli mnie oczy nie mylą to nie jest to samo co /rules z essentialsa.
  23. 6 punktów
    https://www.spigotmc.org
  24. 5 punktów
  25. 5 punktów
    https://store.steampowered.com/app/431930/Kabounce/ Gra za darmo! 🙂
  26. 5 punktów
    Cześć, od pewnego czasu tworzę panel hostingowy pod hosting, który zamierzam założyć - jest nim Gaming-Core autor loga: gethertv Strona na facebooku - https://www.facebook.com/Gaming-Corepl-394793371293206 Ogólny opis Gaming-Core jest darmowym hostingiem gier pozwalającym na tworzenie serwerów przez osoby, które nie mogą pozwolić sobie na płatny hosting. Obecnie obsługujemy tylko jedną grę - minecraft - jednak z czasem będziemy rozszerzali działanie na wiele innych gier, takich jak counter strike (każda wersja). Wszystkie usługi związane z serwerami są darmowe. Serwis zawiera wewnętrzne reklamy pozwalające na utrzymanie całego projektu. Panel Posiadamy autorski, rozbudowany panel do zarządzania serwerami. Obecnie jest w fazie wczesnych testów, jednak udostępniliśmy już kilka serwerów naszym potencjalnym użytkownikom. Posiadamy m.in. takie funkcje, jak instalator pluginów, oraz instalator całych paczek serwerowych (gotowy w 90%). W niedługim czasie powinien także pojawić się itemshop dla serwerów minecraft z możliwością wypłaty środków. Reklamy Zaakceptowane przez obsługę reklamy wyświetlają się cyklicznie co 15 minut w określym przez użytkownika czasie na serwerach naszych klientów. Reklamy są wyświetlane między wiadomościami graczy w wyróżniony sposób, oraz wkrótce będą pojawiały się także w okienku, żeby zwiększyć widoczność. Aby reklama została zaakceptowana, musi spełniać kryteria podane w regulaminie. Dlaczego warto zamówić u nas reklamę? Nasz serwis jest oblegany przez graczy, dzięki czemu reklamy mają duży zasięg. W panelu partnera znajdują się raporty - na jakich serwerach, dla ilu osób i jakim osobom została wyświetlona reklama. Czy projekt wypali? Nie wiem, ale i tak będę próbował go uruchomić i sprawdzić, czy taka koncepcja ma szansę przetrwać. Piszę go po godzinach dla samorozwoju. Co jest gotowe? - włączanie/wyłączanie serwera - tworzenie serwera - system logowania - pierwsza wersja panelu dla reklamodawców - nadawanie komunikatów z poziomu panelu admina (op, say itd) - działanie równoległe wielu serwerów - wysyłanie komend z poziomu panelu - instalator pluginów - obsługa ftp (60%) - itemshop (30%) - aktywacja i dezaktywacja serwerów - wyświetlanie reklam (obecnie tylko ręcznie) Uwaga! Każdy klient może poprosić o zainstalowanie naszego itemshopu i zarabiać na swoim serwerze! Tak samo jak sam serwer, itemshop jest w pełni darmowy i wspierany. Jeśli chciałbyś pomóc przy projekcie, np testując funkcjonalność panelu - zapraszam, przewidywane są nagrody w postaci pierwszeństwa otrzymania serwera w dniu startu projektu oraz serwer tymczasowy. Kontakt: wiadomość prywatna na forum. Zostań sponsorem Jeżeli chciałbyś wspomóc projekt, zapraszam do współpracy. W ramach nagrody przewidziane są reklamy na wszystkich serwerach. W ten sposób pomożesz nam przeprowadzić testy alpha. Email kontaktowy: [email protected] (uprzedzając pretensje - hosting działa na innej domenie, ta jest przekierowana na cba na potrzeby poczty)
  27. 5 punktów
    Plugin ASkyBlock jest przeznaczony na serwery typu SkyBlock. Został on stworzony przez doświadczonego programistę Javy i w ostatnim czasie została wydana wersja ukończona w 100%. Plugin wspiera wersję od 1.7.10 do 1.12.2. Posiada wiele innowacyjnych funkcji, które postaram się przedstawić, np. ranking wysp, minishop w gui, warpy i drużyny. Na zachętę dodam, że używa go większość serwerów i jest łatwy w obsłudze. 1. Pobieramy plugin ASkyBlock [LINK]. 2. Pobieramy plugin Vault [KLIK]. 3. Wklejamy pliki .jar do folderu plugins. 4. Zatrzymujemy serwer. 5. Włączamy serwer. (Uwaga: jeżeli edytujesz pliki w pluginie, to tylko przy wyłączonym serwerze) Zapewne wielu z Was chciałoby stworzyć swoją oryginalną startową wyspę. No, bo przecież gdy ktoś pojawia się na zwykłym latającym prostokącie z drzewem i skrzynką, to może się zdenerwować. Na szczęście mamy możliwość zrobienie wyspy taką jak chcemy. Jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia. Cała praca potrwa około 10 minut. Do dzieła: 1. Pobieramy plugin WorldEdit [KLIK]. 2. Tworzymy nową wyspę. 3. Ulepszamy naszą wyspę. 4. Tam, gdzie chcemy aby gracze się spawnowali stawiamy bedrock (pod najniższym blokiem, bo i tak pojawimy się na powierzchni) 5. Stawiamy pustą tabliczkę. 6. Stawiamy pustą skrzynkę. 7. Zaznaczamy całą wyspę za pomocą drewnianej siekierki. 8. Wpisujemy komendę //copy. 9. Wpisujemy komendę //schematic save island. 10, Wyłączamy serwer. 11. Z folderu /plugins/worldedit/schematics kopiujemy plik island.schematic. 12. Wklejamy plik do folderu plugins/askyblock/schematic. 13. Staremu plikowi island.schematic zmieniamy nazwę na old.schematic. 14. Włączamy serwer. Świetnie! Stworzyliśmy naszą startową wyspę, ale czy to wszystko? Ta startowa krowa jest na wszystkich innych serwerach, chcemy czegoś innego. A ta skrzynka? Te przedmioty znam już na pamięć, dodamy coś nowego. Zaczniemy od zwierzątka: 1. Wyłączamy serwer. 2. Szukamy w pliku config.yml linijek: # Default island companion. Set schematic-specific companions in the schematicsection # Recommended are: COW, PIG, SHEEP, CHICKEN, VILLAGER, HORSE, IRON_GOLEM, OCELOT, # RABBIT, WOLF, LLAMA or NOTHING. Default is COW. companion: COW 3. Zmieniamy "cow" na nazwę zwierzęcia, które chcemy aby się pojawiało. (uwaga: nazwa musi być po angielsku. Spis dozwolonych masz w drugiej linijce kodu) 4. Włączamy serwer. Fajny widok, co? Teraz przechodzimy do startowej skrzyni: 1. Wyłączamy serwer. 2. Szukamy w pliku config.yml linijek: # Items that will be in the chest when the player starts an island # Must be in Bukkit Materials format. Format is <Material>:<Qty> # or <Material>:<Data>:<Qty> # Use <Data> to set the durability of a item or to select sub-items/colors. # # Spawn Eggs must be defined by name, e.g., MONSTER_EGG:PIG # # The format for POTIONS is as follows: # # Format POTION:NAME:<LEVEL>:<EXTENDED>:<SPLASH/LINGER>:QTY # LEVEL, EXTENDED, SPLASH, LINGER are optional. # LEVEL is a number, 1 or 2 # LINGER is for V1.9 servers and later # Examples: # POTION:STRENGTH:1:EXTENDED:SPLASH:1 # POTION:INSTANT_DAMAGE:2::LINGER:2 # POTION:JUMP:2:::1 # POTION:WEAKNESS::::1 - any weakness potion # # Valid potion names are: # WATER, REGEN, SPEED, FIRE_RESISTANCE, POISON, INSTANT_HEAL, NIGHT_VISION, WEAKNESS, # STRENGTH, SLOWNESS, JUMP, INSTANT_DAMAGE, WATER_BREATHING, INVISIBILITY # For V1.9 these are also available: # LUCK, MUNDANE, THICK, AWKWARD # # Check console for errors and guidance after reloading configuration # Schematics can override this - see schematicsection chestItems: 'ICE:2 MELON:1 TORCH:2 BONE:1 LAVA_BUCKET:1 PUMPKIN_SEEDS:1 SUGAR_CANE:1 RED_MUSHROOM:1 BROWN_MUSHROOM:1 CACTUS:1 BREAD:1 WHEAT:1 LEATHER_BOOTS:1 LEATHER_HELMET:1 LEATHER_CHESTPLATE:1 LEATHER_LEGGINGS:1' 3. Linijka chestItems: '' odpowiada za przedmioty znajdujące się w skrzynce. 4. Między '' są wymienione itemy. Możemy je usunąć i wpisać własne. 5. Wzór powinien być taki: 'nazwa:ilość nazwa:ilość' np. 'DIAMOND:3 GOLD_ORE:1'. 6. Przy dodawaniu mikstur powinieneś zachować wzór: 'POTION:NAZWA:LEVEL:EXTENDED:DŁUGOŚĆ:ILOŚĆ' np. 'POTION:STRENGHT:1:EXTENDED:SPLASH:1'. 7. Włączamy serwer. Przykładowe wyspy: Kolejną niesamowitą funkcją są wyzwania. Wszystko jest stworzone w gui i mamy możliwość tworzenia, usuwania oraz zmieniania ustawień w pliku challenges.yml. Wszystko jest dosyć proste. Dodatkowo mamy funkcję rozdziałów, tzn. że, aby zacząć zadanie z rozdziału x trzeba ukończyć wszystkie zadania z rozdziału y. Komendy, które nam pomogą: /challenges - wyświetla gui zadań. /challenges complete <nazwa> - ukańcza dane zadanie. /asadmin completechallenge <nick> <nazwa> - ukańcza podanemu graczowi dane wyzwanie. /asadmin resetchallenge <nick> <nazwa> - resetuje podanemu graczowi dane wyzwanie. /asadmin resetallchallenges <nick> - resetuje podanemu graczowi wszystkie wyzwania. /asadmin challenges info <nick> - wyświetla informacje o wyzwaniach danego gracza. Wielkim plusem jest to, że po wykonaniu zadania jego ikona zmienia wygląd na magiczną. Te książki, które widzicie, to rozdziały o których wspomniałem wcześniej. Dobra, znacie już komendy i wiecie jak to wygląda, ale nadal nie macie pojęcia jak tworzyć takie wyzwanie? Już wyjaśniam: 1. Zatrzymaj serwer. 2. Otwórz plik challenges.yml w folderze plugins/askyblock/. 3. Stwórz zadanie według tego schematu: dyemaker: //Nazwa zadania friendlyname: 'Dye Maker' //Nazwa wyświetlana w gui description: 'Craft 32 cactus green dyes' //Opis zadania wyświetlany w gui icon: INK_SACK:2 //Przedmiot wyświetlany jako ikona zadania w gui level: 'Novice' //Rozdział do którego należy zadanie type: inventory //Rodzaj zadania requiredItems: 'INK_SACK:2:32' //Wymagany przedmiot do ukończenia zadania takeItems: true //Ustawienie czy serwer ma zabierać itemy itemReward: 'SAPLING:0:2 SAPLING:1:2 SAPLING:2:2 SAPLING:3:2' //Nagroda rzeczowa rewardText: '2 oak, 2 birch, 2 jungle and 2 spruce saplings' //Tekst wyświetlany po ukończeniu zadania moneyReward: 10 //Nagroda pieniężna expReward: 30 //Nagroda w postaci expa permissionReward: '' //Nagroda w postaci uprawnienia repeatable: true //Czy zadanie można powtarzać repeatItemReward: 'SAPLING:0:1 SAPLING:1:1 SAPLING:2:1 SAPLING:3:1 SAPLING:4:1 SAPLING:5:1' //Wymagane przedmioty do wykonania zadania po raz kolejny repeatRewardText: '1 of each kind of sapling' //Nagroda rzeczowa po następnym wykonaniu zadania repeatMoneyReward: 5 //Nagroda pieniężną po następnym wykonaniu zadania repeatExpReward: 10 //Nagroda w postaci expa po następnym wykonaniu zadania # Max times limits how many times a challenge can be done. Comment out to make unlimited maxtimes: 100 //Ile razy można powtórzyć zadanie 4. Jeżeli nie chcesz aby zadanie się powtarzało to ustaw repeatable na false i usuń dalsze linijki. 5. Włącz serwer. Zadania już mamy ogarnięte, ale co z rozdziałami? Wiemy, że każde wyzwanie możemy dopasować do rozdziału. Postaram się wam przedstawić możliwości tej funkcji. Za ukończenie rozdziału możemy dostać różne nagrody, nawet polecenie wykonane przez konsolę. Do dzieła: 1. Wyłącz serwer. 2. Otwórz plik challenges.yml w folderze plugins/askyblock. 3. Znajdź linijkę: # Challenge levels - list as many as you like. If a challenge's level is '' it can # be done anytime. You cannot name a challenge the same as a level. levels: 'Novice Competent Expert Advanced Elite' 6. Wypisz swoje rozdziały, od najłatwiejsze do najtrudniejszego. 7. Każdy rozdział stwórz w ten sposób: Competent: //Nazwa zadania message: 'Congratulations - you unlocked the &9Competent level!' //Wiadomość wysyłana po osiągnięciu levelu rewardDesc: 'A diamond!' //Opis nagrody itemReward: 'DIAMOND:1' //Nagroda rzeczowa moneyReward: 100 //Nagroda pieniężna expReward: 100 //Nagroda w postaci expa permissionReward: '' //Nagroda w postaci uprawnienia commands: //Komendy wykonywane po ukończeniu levelu #- kit tools [player] #- some other command Kolejny symbol SkyBlocka to właśnie minisklep. Jak to działa w tym pluginie? Już wyjaśniam. Po wpisaniu komendy /island ms wyświetla nam się sympatyczny sklepik w gui. Możemy go dostosować pod swoje potrzeby: 1. Wyłącz serwer. 2. Otwórz plik minishop.yml w folderze /plugins/askyblock. 3. Znajdź te linijki: items: item1: material: LAVA_BUCKET quantity: 1 price: 100 item2: material: DIRT quantity: 1 price: 100 sellprice: 10 # You can add a user-friendly description to the item if you like # Use & for color codes. item3: material: IRON_INGOT quantity: 3 price: 100 sellprice: 30 description: '&bIron bars' item4: material: GRASS quantity: 1 price: 150 item5: material: DIAMOND quantity: 1 price: 200 One właśnie tworzą nasze gui. Aby dodać nowy przedmiot należy postępować według wzoru. W przypadku zwykłych przedmiotów: item5: //Numer przedmiotu material: DIAMOND //Nazwa po angielsku quantity: 1 //Ilość price: 200 //Cena W przypadku mikstur: item6: //Numer przedmiotu material: POTION //Nazwa po angielsku (przy miksturze piszemy tylko POTION) quantity: 1 //Ilość extra: WATER_BREATHING //Efekt description: Potion of water breathing //Opis przedmiotu price: 50 //Cena W przypadku jaka spawnującego: item7: //Numer przedmiotu material: MONSTER_EGG //Nazwa (w przypadku jajek wpisujemy zawsze MONSTER_EGG) quantity: 1 //Ilość extra: PIG //Nazwa zwierzęcia price: 300 //Cena description: A pig //Opis przedmiotu Na koniec zostawiłem wisienkę, możliwość sprzedawania. Podejrzewam, że większość wie iż PPM służy do sprzedawania, a LPM do kupowania. Zabieramy się do roboty: allowselling: false Zmieniamy na: allowselling: true Teraz wystarczy dodać cenę sprzedaży: item2: material: DIRT quantity: 1 price: 100 sellprice: 10 //Cena sprzedaży Panel kontrolny to ładne i proste w obsłudze menu wyspy dla gracza. Wpisując komendę /island cp pojawia się menu. Będzie ono wyglądało tak jak ustalimy. Let's do it: 1. Wyłącz serwer. 2. Otwórz plik controlpanel.yml w folderze /plugins/askyblock. 3. Aby dodać lub zmienić wygląd postępujemy według wzoru: 0: //Numer przedmiotu (zaczynamy liczyć od zera) material: GRASS //Nazwa przedmiotu po angielsku description: 'Go to your island' //Opis command: '[island] go' //Komenda wykonywana przez gracza nextsection: '' Czy wszystkie wyspy muszą być na tym samym biomie? Otóż nie. Możemy łatwo zmieniać biom w panelu, ale tam jest wszystko po angielsku. Łatwo to zmienić: 1. Wyłącz serwer. 2. Otwórz plik config.yml w folderze /plugins/askyblock. 3. Szukamy linijki: biomes: 4. Jak zapewne zauważyliście po dwukropku jest spis wszystkich biomów z panelu. Co znaczą te linijki: HELL: //Nazwa biomu (pod żadnym pozorem nie zmieniamy) icon: LAVA_BUCKET //Ikona przedmiotu cost: 1000 //Koszt użycia permission: askyblock.biomes.hell //Wymagane uprawnienie friendlyname: "&cNether" //Nazwa przedmiotu w gui description: "&eWarning - all water,|&esnow and ice will|&ebe removed." //Opis przedmiotu w gui Jeżeli chcesz, aby biom był za darmo, to po prostu usuń linijkę cost. Spis poleceń gracza: /island - tworzy nową wyspę, gdy już mamy wyspę to nas na nią teleportuje. /island help - spis komend. /island go - teleportuje na wyspę. /island biomes - otwiera menu biomów. /island cp - otwiera panel kontrolny. /island expel - usuwa gości z wyspy. /island reset - resetuje naszą wyspę. /island lang - zmienia język pluginu (niezalecane). /island level - pokazuje poziom Twojej wyspy. /island level <gracz> - pokazuje poziom wyspy danego gracza. /island lock - blokuje teleportacje innych graczy na wyspę. /island minishop - otwiera mini sklep w gui. /island sethome - ustawia dom. /island home - teleportuje domu. /island settings - pokazuje ustawienia wyspy. /island warps - pokazuje listę warpów. /island warp <warp> - teleportuje do danego warpu. /island invite <gracz> - zaprasza danego gracza do wyspy. /island accept - akceptuje zaproszenie do wyspy. /island reject - odrzuca zaproszenie do wyspy. /island team - wyświetla informacje o drużynie. /island leave - opuszcza drużynę. /island kick <gracz> - wyrzuca danego gracza z drużyny. /island makeleader- zmienia lidera grupy. /challenges - pokazuje menu wyzwań. Spis poleceń administratora: /asadmin reload - przeładowywuje plugin. /asadmin delete <gracz> - usuwa wyspę danego gracza. /asadmin completechallenge <nick> <nazwa> - ukańcza podanemu graczowi dane wyzwanie. /asadmin resetchallenge <nick> <nazwa> - resetuje podanemu graczowi dane wyzwanie. /asadmin resetallchallenges <nick> - resetuje podanemu graczowi wszystkie wyzwania. /asadmin challenges info <nick> - wyświetla informacje o wyzwaniach danego gracza. /asadmin purge <liczba> - usunięcie wszystkich wysp z brakiem aktywności od miesiąca. /asadmin info <gracz> - wyświetla informacje na temat gracza. /asadmin topten - generuje top 10 wysp, jeżeli nie zrobiono tego wcześniej. /asadmin untegister - usuwa gracza z wyspy. /asadmin setbiome <gracz> <biom> - zmienia biom wyspy danemu graczowi. /asadmin clearreset <gracz> - odnawia możliwość resetowania wyspy danemu graczowi. /asadmin team kick <gracz> - usuwa gracza z drużyny. /asadmin team join <gracz> <lider> - dodaje gracza do drużyny lidera. /asadmin tp <gracz> - teleportuje na wyspę danego gracza. Do dodania: - uprawnienia - warpy - wyjaśnienie linijek w configu
  28. 5 punktów

    #10 - Powrót do korzeni

    Chciałbym zobaczyć jakiś news z planem, żeby przywrócić forum chociaż w małym stopniu dawną liczbę osób online, a osobiście uważam że odejście od tematyki czitów było błędem. Sam news ok.
  29. 5 punktów

    #10 - Powrót do korzeni

    Czy obecnie na forum jest osoba, którą widziałbyś/widziałabyś na tym stanowisku? Tak Tak O, to o mnie.
  30. 5 punktów
    Jeżeli będziesz chciał wypłacać te pieniądze, to musisz zarejestrować działalność gospodarczą i musisz mieć ukończone 18 lat. Jeżeli Cię złapią, to najpierw napiszą wiadomość z prośbą o zaprzestanie wypłacania pieniędzy.
  31. 5 punktów

    Jak oceniacie ten spawn?

    Jednym słowem -- brzydkie.
  32. 5 punktów

    Skrypty problem z with lore

    W dodatku TuSKE tworzenie GUI wygląda inaczej niż w SkQuery. Jak wejdę na kompa to Ci wyślę przykładowy skrypt.
  33. 5 punktów
    Zdecydowanie za mało, jeżeli chcesz utrzymać 200 osób bez lagów to zainwestuj w VPS.
  34. 5 punktów

    Wielkanoc z MPCforum – konkurs 🐣

    Nadesłane prace były w większości bardzo kreatywne i ciekawe, więc wybór nie był prosty. Tak naprawdę najchętniej całej zwycięskiej trójce wręczylibyśmy najlepszą nagrodę, niestety tym razem nie mamy takiej możliwości – przejdźmy więc do klasyfikacji. Pierwsze miejsce – @N3ST0 Drugie miejsce – @Alexss Trzecie miejsce – @el capo Gratulacje! Nagrody forumowe zostały nadane, natomiast nagrody rzeczowe w postaci PSC zostaną dostarczone za pośrednictwem PW do poniedziałku. W losowaniu wzięło udział 20 użytkowników (lista dla ciekawych w spoilerze), a każdemu został nadany numer zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Wyniki losowania prezentują się następująco: Gratulacje dla numeru pięć, czyli @sk8erace1, który w nagrodę otrzymuje +1 poziom nagrody. Wszystkim jeszcze raz gratulujemy, dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i mamy nadzieję, że podczas następnego konkursu będzie ich jeszcze więcej! Do usłyszenia ;)
  35. 5 punktów
    Plugin na 1.13.2: http://jenkins.elmakers.com/job/PreciousStones/
  36. 5 punktów

    Cena za wszystko Serwer minecraft

    O kurde, jeżeli chciałbyś za wszystko sam płacić to doszedłbyś nawet do 1200 złotych. Najwięcej wezmą technicy i graficy - około 300 złotych. Maszynę najlepiej postawić na VPSie, spójrz na ofertę tego hostingu: http://lvlup.pro/ Budowniczych możesz znaleźć za darmo, załóż temat w dziale współpracy.
  37. 5 punktów

    Remetin.pl [Medium]

    Miałem już nie komentować na MPC, ale tak skurwiałego serwera jeszcze nie było xd
  38. 5 punktów

    Szukam pluginu na regulamin

    W nazwie tematu masz napisane skrypt a w treści plugin. Czego chcesz? Od razu Ci mówię, że takiego pluginu ranczej nie ma.
  39. 5 punktów
    Musi to być ustawione w którymś commandblocku na mapie. Znajdź go i zmień wartość.
  40. 4 punkty

    Problem w AutoMessage 1.12.2

    Dodaj uprawnienie do rangi: automessage.receive.nazwalisty Lista to jest na przykład: message-lists: formatted: <------ To enabled: true interval: 5 expiry: -1 random: false messages: - Witamy - na - '&2serwerze!' Czyli przykładowe uprawnienie to: automessage.receive.formatted
  41. 4 punkty
    > Wchodź na forum raz na rok > Takich ludzi są dziesiątki > Narzekaj na małą ilość ludzi > Masz autyzm > Brak profitu
  42. 4 punkty
    Nie polecam, dziecinne zachowanie, ciągły problem z dogadaniem się w sprawach stricte technicznych na forum (dodanie aplikacji), inwigiluje użytkowników oraz administratorów forum poprzez aplikację, która pozwala na przeglądanie prywatnych wiadomości innych osoób. Tak jak napisałem wcześniej - NIE POLECAM współpracy z tą osobą.
  43. 4 punkty
    Jeżeli szukasz serwera, na którym panuje ład i porządek to dobrze trafiłeś Robiąc serwer postawiliśmy przede wszystkim na funkcjonalność i komfort użytkownika. Z tego powodu zrezygnowaliśmy, całkiem z rang 4fun, które w naszej opinii wprowadzają niepotrzebny nieporządek na serwerze. 128 slotów automatyzacje stabilny serwer czysty i przejrzysty design profesjonalna i doświadczona administracja Dołącz do zadowolonych użytkowników korzystających z naszego serwera! Zapraszamy na TS3.YT
  44. 4 punkty

    #10 - Powrót do korzeni

    Szukaj (kogo? czego? - dopełniacz) osoby - jest poprawnie.
  45. 4 punkty

    #10 - Powrót do korzeni

    Imo raczej tym, że nie ma co opisywać w okresie dwóch tygodni. Spoko gazetka. Tęsknię za moim gold i blue memberem.
  46. 4 punkty
    ParadiseLand, na blackspigocie jest dostępny za darmo.
  47. 4 punkty

    Poszukuje Technika Na Serwer RPG

    O jakie pluginy Ci chodzi?
  48. 4 punkty
    Tak dobrze rozbudowanej nie ma.
  49. 4 punkty

    Szukam technika

    :O na takie ogloszenie czekałem latami, wkońcu będę miał okazje rozwinąć swoją pasję ,co ja piszę rozwinąć skrzydła ucząc sie nowych i pożytecznych rzeczy , bede mial okazje wspołpracy w doborowym zespole , pod kierownictwem i butem wykwalifikowanego Kierownictwa szefa międzynarodowego kierownictwa. bla bla bla ty z tym tak na serio , widziałem wiele ,wspolprace opierajaca sie na wyzysku i wywaleniu na zbity pysk , pluginy po 100PLN za nie całe 50 linijek kodu , setki ofert wspolpracy gdzie wielce laskawy zarzadca i wlasciciel serwera oferuje gory szmalu i zyski po czym nic z tego nie wychodzi , noo ale to kurcze napisz jaki chcesz plugin , to moze ktos go zrobi, bo ten temat to uwazam za zart :p
  50. 4 punkty

    #7 Rewolucja na rynku gier!

    Najlepsza gierka od Google to ten dinozaur, gdy neta wywali.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...