Skocz do zawartości

Witaj na MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online
Zarejestruj się aby otrzymać dostęp do pełnej funkcjonalności forum. Po rejestracji i zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi na istniejące wątki, wysyłać wiadomości prywatne, wysyłać aktualizacje statusu, zarządzać swoim profilem i wiele więcej. Jeśli masz konto zaloguj się tutaj - w innym przypadku stwórz konto tutaj.

Easy.

Zdjęcie

Easy.

Użytkownik od 26 lut 2011
Offline Ostatnio aktywny prywatne
@humannus bo @Lord Makin odpowiedział Cie delikatnie na pytanie o nagrody. One zostały nie zmienione a spierdolone xD walcze o blu ale nie wiem jak mam te zimowe już wymienić xddd Zaktualizowane 19 sty · 1 komentarze
***--

O Mnie

1369920844-U310572.png     497351475310032310572.png     4875_blue.png     1369920935-U310572.png

 

Spoiler

 

Idiotyzm roku ;x

 

Ona go wabi spojrzeniem,

Na jego twarzy rumieniec,

A ją to bawi się śmieje,

On zachęcony śmiechem pyta się co słychać,
I tak się poznali rok temu i są ze sobą do dzisiaj,

To ich mała rocznica, z tej okazji Daniel,
Tak go nazwę, przygotował dla niej ekstra danie,
Tak ją nazwę, chociaż on do niej mówi kotku,
Pochylałem się nad nią tak jak dach w Katowickim spodku,
W tym świeżo upieczonym związku jest czysta chemia,
Pigułki na ból głowy rano, chwile później uczelnia,
Ale wróćmy do rocznicy, on wyciąga nóż i
Kroi warzywa, ona jest fanką hinduskiej kuchni,
Słodko-kwaśny klimat, trochę wina i suszu,
Dodajmy jeszcze więcej wina i animuszu,
On chwyta ją za rękę, mocno przyciska do ściany,
Całuje z całych sił, upadają kotary.

 

"Chasing a drift car with a helicopter islike juggling 5 razor bladeswhile standing on a slack line " ~Felix Baumgartner


Statystyki społeczności

  • Grupa: Postwriter
  • Aktywnych postów 2830
  • Wyświetleń profilu 21142
  • Tytuł użytkownika MPC Popular User II
  • Wiek 21 lat
  • Urodzony Lipiec 27, 1995
  • Najwięcej postów w:Minecraft - Zarządzanie serwerem (879)
  • Czas online37 dni 21 godzin 59 minut
  • Płeć
    Mężczyzna Mężczyzna

Statystyki w MPCball

  • Czas gry 5 minut
  • Lokacja Kaj chcesz.

Najnowsze aktualizacje statusu

Zdjęcie

Easy.

@humannus bo @Lord Makin odpowiedział Cie delikatnie na pytanie o nagrody. One zostały nie zmienione a spierdolone xD walcze o blu ale nie wiem jak mam te zimowe już wymienić xddd
Dzisiaj, 20:29
Zdjęcie

Easy.

@humannus bo @GonieC odpowiedział Cie delikatnie na pytanie o nagrody. One zostały nie zmienione a spierdolone xD walcze o blu ale nie wiem jak mam te zimowe już wymienić xddd
Dzisiaj, 20:27
Zdjęcie

Easy.

Są na forum jakieś kable xD ?
Wczoraj, 09:59
  • Zdjęcie
    Oski0202
    JacoH sprzedal cala elektronike za kolorek np.
    Wczoraj, 13:52
  • Zdjęcie
    Blaaszka
    @Synek sprzedał nerkę za moderatora minecraft
    Wczoraj, 18:00
  • Zdjęcie
    Easy.
    @Lord Makin sam żeś jest tym 1 kablem xD @arko ja tu nikogo nie wymieniłem xD
    Dzisiaj, 10:11
Zdjęcie

Easy.

wstajesz a tu pada snieg xd dobrze ze zaraz do pracy :D
16 sty 2017 09:40
Zdjęcie

Easy.

@Yuuna . wejdziesz dzis na fb ;p ?
15 sty 2017 21:32
  • Zdjęcie
    Yuuna .
    wejdę dziś XD jeśli chcesz mnie złapać to jedynie na gg xd
    16 sty 2017 12:58
Zdjęcie

Easy.

ktoś wie co to za dj gra na zakonczeniu dakaru teraz xd
14 sty 2017 23:32
Zdjęcie

Easy.

Jest tu ktoś kto ma konto premium na r4p3 ?????
14 sty 2017 12:37
Zdjęcie

Easy.

Kiedy twoja praca opiera się o 3 guziki start/stop/kasuj błędy xD no i patrzenie się na taśme xD
10 sty 2017 09:40
  • Zdjęcie
    Predoria
    a wynagrodzenie to 1.2k/mc xD
    10 sty 2017 10:21
  • Zdjęcie
    Lancer Miszcz
    lepsze to, niż siedzieć na dupie. jakiś hajs wpada ;]
    10 sty 2017 11:29
  • Zdjęcie
    Gromakon
    Zawsze możesz zrobić serwer Metin2 ;)
    10 sty 2017 16:21
Zdjęcie

Easy.

@Lord Makin kiedy wracają idiotyzmy?
09 sty 2017 14:33
  • Zdjęcie
    Easy.
    @Maja.. Już nie rób z Sb takiego znawcy ts'a :)
    10 sty 2017 12:09
  • Zdjęcie
    Maja..
    @Easy. przynajmniej piszę o tym o czym się znam, a nie to co inni. ;)
    10 sty 2017 15:01
  • Zdjęcie
    Flap
    no kiedys były dzieci w administracji, teraz sa starsi, ruchac sie zachcialo to i dupy na forum sprowadzili zeby rangą poszczuć za nagie fotki haha
    11 sty 2017 20:23
1152 Pro

Narzędzia użytkownika

Ostatni goście