Skocz do zawartości

Witaj na MPCforum - Cheaty, Boty, Bugi, Hacki do gier online
Zarejestruj się aby otrzymać dostęp do pełnej funkcjonalności forum. Po rejestracji i zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi na istniejące wątki, wysyłać wiadomości prywatne, wysyłać aktualizacje statusu, zarządzać swoim profilem i wiele więcej. Jeśli masz konto zaloguj się tutaj - w innym przypadku stwórz konto tutaj.

Zdjęcie

Szukam darmowego sposobu na zarabianie platyny


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1
mateusz6711

mateusz6711

    Debiutant

  • Members
  • PipPip
  • 105 postów

Siema tak jak w temacie szukam darmowej platyny czy jest wgl taki ?




#2
Destiny.

Destiny.

    Debiutant III

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Ostatnio była akcja z napisaniem komenta z odpowiedzią na pytanie, i kto opowiedział to dostawał a tak to same oszustwa.


GO - HARD SERWER HARDCORE! 350 SLOTÓW, TS3, YOUTUBERZY, RANKING, STATYSTYKI!

START 29 LISTOPAD 19:00 (PIĄTEK)

DOPRACOWANY BARDZIEJ NIŻ MCHC I GODNY PRZECIWNIK SKKF!

--:>>GO - HARD<<:--


#3
kakako15

kakako15

    MPC Popular User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1246 postów
  • Lokacja:Poland
  • Steam:http://steamcommunity.com/profiles/76561198045537412/
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:► Dziewczyny
    ► Gry
    ► Anime
    ► Manga
    ► Japonia

Większość to oszuści.A jak widzisz że mają na koncie np: 3000 platyny albo kupili lub ''dodali'' i tak nic nie dostajesz bo masz to na kilka sekund bo pliki są w chyba w systemie.Więc jak chcesz platyne to musisz zchakować gre (PS.Nie znam sie na tym).

Radze ci odsunąc te hacki itd. bo to same oszustwa.


Jak się coś nie podoba to nie chejtuj bo to wk&%wia
Każdy ma inne gusta więc kulturalniej prosze
Zapewne mnie nie posłuchasz bo masz swoje 4 ściany
które nazywają się komp,blanty,gimbaza i redtube


#4
CoMpLeTeR

CoMpLeTeR

    Bywalec MPC

  • ProUser
  • PipPipPipPipPip
  • 517 postów
  • Lokacja:Polskie zadupie drogowe :d
  • Płeć:Mężczyzna

polecam kupno za prawdziwa kasę (niestety)  poczekaj na losowanie dzienne np od -25 do -75%(tyle udało mi się wylosować kto wie może jest więcej niż -75% xD)  moim zdaniem najlepiej wydać 11euro z groszami na 1000(Tysiąc) platyn to około 46/ 47 zł  za tą sumkę polecam kupić zestaw stalkersa  za 800 platinum. A za 200 takie jak dodatkowe sloty na klasy itd co wam się podoba ;]


Black%20Bul...jpg


#5
nister

nister

    Pijawka

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Widziałem te eventy na 3k platyny te wygrane osoby nawet nie napisały komentarzy, gdzieś na 1 stronie było 75 kluczy z Platyną ale już użyte a to akurat fake nie było.


Edytowany przez nister, 27 lipiec 2013 - 17:33.


#6
Jopek1107

Jopek1107

    Debiutant

  • Members
  • PipPip
  • 129 postów
  • Gadu Gadu:40691012
  • Lokacja:Luchowo (WLKP)
  • Steam:Jopek1107
  • Płeć:Mężczyzna

Znam pewien sposób!
Musisz obmyślić plan napadu na bank,

-potem napadnij na ten bank korzystając z planu,

-ucieknij policji,

-wróć do domu,

-kup doładowanie

-zadzwoń do DaoPay

I ciesz się darmową platyną! (Dopóki policja Cię nie wywęszy..) 


graphic.png


#7
Yellow♫

Yellow♫

    Początkujący II

  • Members
  • PipPipPip
  • 399 postów
  • Gadu Gadu:24192304
  • Steam:riposta2
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:...

polecam kupno za prawdziwa kasę (niestety)  poczekaj na losowanie dzienne np od -25 do -75%(tyle udało mi się wylosować kto wie może jest więcej niż -75% xD)  moim zdaniem najlepiej wydać 11euro z groszami na 1000(Tysiąc) platyn to około 46/ 47 zł  za tą sumkę polecam kupić zestaw stalkersa  za 800 platinum. A za 200 takie jak dodatkowe sloty na klasy itd co wam się podoba ;]

Heh nie wiem po co Ci zestaw stalkera teraz z niego i tak leci jakaś broń, ja mam ponad 10x dread 6x despair i kilka hate, co do platyn to nie ma żadnego darmowego sposobu prócz konkursów.


1377774857-U369478.png  <<<CIEKAWE KURFA DLACZEGO?


#8
Devil304

Devil304

    Pijawka

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Był sposób na darmową platyne i może jeszcze będzie (alienwararena i giftweie)







1 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników