Skocz do zawartości

Witaj na

MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online


Zarejestruj się aby otrzymać dostęp do pełnej funkcjonalności forum. Po rejestracji i zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi na istniejące wątki, wysyłać wiadomości prywatne, wysyłać aktualizacje statusu, zarządzać swoim profilem i wiele więcej. Jeśli masz konto zaloguj się tutaj - w innym przypadku stwórz konto tutaj.

Zdjęcie

Rap - ogólna dyskusja


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4334 odpowiedzi na ten temat

#1701
NogrixD

NogrixD

    Debiutant II

  • Members
  • PipPip
  • 155 postów

Lubie rap :)


Lubie rap :)




#1702
P4ckeR

P4ckeR

    Debiutant III

  • Members
  • PipPipPip
  • 267 postów

Rap uzależnia jak koka poznał to nie jeden dobry chłopak .

 

Na rapie , hip hopie każdy z nas do czynienia do jednego bardziej dochodzi  słowa zawarte w tekście ,a do drugiego nie ja przynjamniej staram sie zrozumieć i wcielić zyćie niektóre rady ..



#1703
ooyyu1996

ooyyu1996

    Pijawka

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Rap to jest potęga, rap to jest to a ja z buta wieżdżam  skandujcie ooooo xDD



#1704
Dariusz966

Dariusz966

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów
  • Gadu Gadu:12478617
  • Lokacja:Dobra
  • Płeć:Mężczyzna

Slonik dobry. :)



#1705
Krochy

Krochy

    Debiutant

  • Members
  • PipPip
  • 109 postów

Zaloguj albo Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść

TO JEST PRAWDZIWY RAP A NIE JAKIEŚ CIEPCIEREPCIE

#1706
hifii

hifii

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów

Zaloguj albo Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść

TO JEST PRAWDZIWY RAP A NIE JAKIEŚ CIEPCIEREPCIE

 

bez beki, nieźle leci po bicie. 


XYZ


#1707
C.J

C.J

    24h with MPC

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3757 postów
  • Lokacja:Cieszyn
  • Płeć:Mężczyzna


Zaloguj albo Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść

TO JEST PRAWDZIWY RAP A NIE JAKIEŚ CIEPCIEREPCIE

Gościu wymiata,  z tego co czytałem, to kiedyś był raperem i dopiero potem został księdzem.


Dodany obrazek

#1708
matheeo1337

matheeo1337

    MPC Popular User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

 

icon_bowdown.gif



#1709
Screenshot

Screenshot

    Pijawka

  • Members
  • Pip
  • 16 postów

Słoń & Demonologia II <3


Zapraszam na gry na świecie 9 :)


http://www.lordofultima.com/pl/ref/2430127138


#1710
C.J

C.J

    24h with MPC

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3757 postów
  • Lokacja:Cieszyn
  • Płeć:Mężczyzna


Słoń & Demonologia II <3

27781504495703480416.png

 

Zaloguj albo Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść


Dodany obrazek

#1711
Juniorek.

Juniorek.

    MPC Popular User II

  • Redaktor League of Legends
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2028 postów
  • Lokacja:League of Legends
  • Płeć:Mężczyzna


Na chuj się spinacie o D 2 czy innych raperów ? Dobra, nie powiem, że są tacy, którym tylko jebnąć kulkę w łeb i do piachu. Ale są i tacy, co są godni uwagi i poszanowania, np. Zeus, Zbuku, Pezet, Onar, Miuosh, Peja, którzy wiedzą, jak robić rap i dobrze im to wychodzi. Ja osobiście sam piszę swoje teksty i mam zamiar zacząć nagrywać, ale to jest niedaleka przyszłość. Ogólnie to najlepsi są Ci, co wypowiadają się tutaj, a słuchają rapu od miesiąca i spinają dupę. Ja sam słucham rapu ładnych kilka lat i nie oczerniam innej muzyki, jak niektórzy. 


493271417294750968565.png


#1712
matheeo1337

matheeo1337

    MPC Popular User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Na chuj się spinacie o D 2 czy innych raperów ? Dobra, nie powiem, że są tacy, którym tylko jebnąć kulkę w łeb i do piachu. Ale są i tacy, co są godni uwagi i poszanowania, np. Zeus, Zbuku, Pezet, Onar, Miuosh, Peja, którzy wiedzą, jak robić rap i dobrze im to wychodzi. Ja osobiście sam piszę swoje teksty i mam zamiar zacząć nagrywać, ale to jest niedaleka przyszłość. Ogólnie to najlepsi są Ci, co wypowiadają się tutaj, a słuchają rapu od miesiąca i spinają dupę. Ja sam słucham rapu ładnych kilka lat i nie oczerniam innej muzyki, jak niektórzy. 

 

Komu ty chcesz jebnąć tę kulkę skoro wymieniłeś część raperów która zasługuje na wyjebanie ze sceny? Demonologia jest marna, Onar X Miuosh też się nie postarali, a obaj jakieś tam skillsy mają i stać ich na co najmniej dobry materiał, to wolą odcinać kupony, Zbuku to pajac który myśli że potrafi rapować i chwali się tym kurwa wszędzie, robi przy tym kawałki o tytułach typu: torreador bitów i mistrzowsko napierdala cały kawałek obok #flowivona, Peja każda kolejna płyta o tym samym, no i ta afera z megaclubem ostatnio. Nikt tu nie spina dupy, po prostu prawda jest taka że największą beką w tym całym cyrku zwanym polski rap są słuchacze, którzy kurwa słuchają tylko płyt z rapem i w dodatku tylko polskich. Większość "słuchaczy" ma przekonanie przecież że "Skoro Chada propsuje B.R.O to on się zna i B.R.O też jest dobry" albo "Skoro Peja opierdolił swoją płytkę na platynę to na 100% jest dobry materiał" i w chuj innych śmiesznych twierdzeń i historyjek. Większość nie potrafi skumać że jak coś się mu podoba to nie od razu musi być to dobre. Przyznanie się do słuchania słonia to tak jakbyś się przyznał że słuchasz na poważnie pikeja i bonusa bgc albo innego gówna.



#1713
Krochy

Krochy

    Debiutant

  • Members
  • PipPip
  • 109 postów
Wy macie problemy, nie podoba sie nie słuchać! Innemu sie podoba, innemu nie. Mi tam np. Słoń przypada do gustu, ale już się kończy, "Chore Melodie" to był album na poziomie i jego najlepszy moim zdaniem. Tak samo pierwsza płytka WSRH to jest kawał dobrej roboty. Teraz D2 to kopalnia hajsu, ale nie jest zła. To, że komuś się nie podoba to niech zachowa to dla siebie i nie słucha tego, a nie wchodzi specjalnie na yt, kawałki danego artysty i pisze "Ale gówno gimby sie jarajo, to musi być gówno"

#1714
lackidacki

lackidacki

    MPC Popular User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1456 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Wy macie problemy, nie podoba sie nie słuchać! Innemu sie podoba, innemu nie.

Ale tu nie chodzi o "Nie chcesz, to nie słuchaj". Chuj mnie obchodzi kto czego słucha, ale jak wchodzi do internetu i się wypowiada, to niech zdobędzie chociaż odrobinę wiedzy, bo potem pierdoli jak potłuczony o skillsach, flow i wszystkim, co zasłyszał kantem ucha, a pod koniec jako najlepszych graczy wymienia Chadę czy inne ścierwo.


7m9a.png


#1715
matheeo1337

matheeo1337

    MPC Popular User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Wy macie problemy, nie podoba sie nie słuchać! Innemu sie podoba, innemu nie. Mi tam np. Słoń przypada do gustu, ale już się kończy, "Chore Melodie" to był album na poziomie i jego najlepszy moim zdaniem. Tak samo pierwsza płytka WSRH to jest kawał dobrej roboty. Teraz D2 to kopalnia hajsu, ale nie jest zła. To, że komuś się nie podoba to niech zachowa to dla siebie i nie słucha tego, a nie wchodzi specjalnie na yt, kawałki danego artysty i pisze "Ale gówno gimby sie jarajo, to musi być gówno"

 

Po pierwsze "jak się nie podoba nie słuchaj" jest trochę błędnym określeniem. Już tłumaczę, chodzi o to że muzyka, a w szczególności polski rap ma to do siebie, że nigdy do końca nie wiesz czego można się spodziewać po artyście, jest przecież wiele przypadków artystów którzy wydają dobre EP/LP, a potem nagle chujowiznę max np. Miuosh który przed zdobyciem fejmu robił płyty dobre, a potem zaczął odcinać kupony. No więc sprawdza się płyty "nawet na siłę", bo pasowałoby mieć wiedzę na temat raera x i  szczerze mówiąc, są takie że po 1/2 odsłuchu masz ochotę wypierdolić cały sprzęt grający z domu...

Po drugie jest to stwierdzenie faktów, D2 jest chujową płytą patrząc OBIEKTYWNIE, bo w porównaniu do D666 i Chorych Melodii to płyta wyszła w chuj gorsza i ten kto się tym jara (ok niech się jara) ale niech nie wpierdala się w ten temat i nie pierdoli "Słoń <3" albo "D2 <3 ", "Słoń najlepszy w PLu" bo ani to do Słonia nie pasuje ani to nie jest prawdą.

Polscy słuchacze nie wiedzą, że nawet jak im się podoba taki Słoń, to może być chujowym raperem, a ten temat jest dowodem na to że jak jakiś Słoń się typowi podoba od razu jest kurwa króle PL rapu. Co jest kurwa śmieszne bo o takim Mesie słyszeli tylko i wyłącznie z gościnek u Pezeta i jego tablicy na FB.


Edytowany przez matheeo1337, 11 listopad 2013 - 22:24.


#1716
Juniorek.

Juniorek.

    MPC Popular User II

  • Redaktor League of Legends
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2028 postów
  • Lokacja:League of Legends
  • Płeć:Mężczyzna


 

Komu ty chcesz jebnąć tę kulkę skoro wymieniłeś część raperów która zasługuje na wyjebanie ze sceny? Demonologia jest marna, Onar X Miuosh też się nie postarali, a obaj jakieś tam skillsy mają i stać ich na co najmniej dobry materiał, to wolą odcinać kupony, Zbuku to pajac który myśli że potrafi rapować i chwali się tym kurwa wszędzie, robi przy tym kawałki o tytułach typu: torreador bitów i mistrzowsko napierdala cały kawałek obok #flowivona, Peja każda kolejna płyta o tym samym, no i ta afera z megaclubem ostatnio. Nikt tu nie spina dupy, po prostu prawda jest taka że największą beką w tym całym cyrku zwanym polski rap są słuchacze, którzy kurwa słuchają tylko płyt z rapem i w dodatku tylko polskich. Większość "słuchaczy" ma przekonanie przecież że "Skoro Chada propsuje B.R.O to on się zna i B.R.O też jest dobry" albo "Skoro Peja opierdolił swoją płytkę na platynę to na 100% jest dobry materiał" i w chuj innych śmiesznych twierdzeń i historyjek. Większość nie potrafi skumać że jak coś się mu podoba to nie od razu musi być to dobre. Przyznanie się do słuchania słonia to tak jakbyś się przyznał że słuchasz na poważnie pikeja i bonusa bgc albo innego gówna.

 

Kurwa, synu, co Ty masz do polskich raperów, a w szczególności do Słonia ? Zapraszam na backstage, pokażesz, jaki masz flow :)

 

Ja pierdole, połowa tych, co tu się wypowiadają gówno wiedzą o tym wszystkim, a i tak swoje 3 grosze dorzucą. Onar i Miuosh to dla mnie raperzy, ja ich szanuję, lubię ich i będę ich słuchał. Gdybyś wiedział, ile Peja przeszedł, zanim osiągnął to, co osiągnął to byś tak nie pisał. Ja mam swoje zdanie i Twojego nie będę czytał ani tłumaczył :)


493271417294750968565.png


#1717
matheeo1337

matheeo1337

    MPC Popular User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

 

Kurwa, synu, co Ty masz do polskich raperów, a w szczególności do Słonia ? Zapraszam na backstage, pokażesz, jaki masz flow :)

 

Ja pierdole, połowa tych, co tu się wypowiadają gówno wiedzą o tym wszystkim, a i tak swoje 3 grosze dorzucą. Onar i Miuosh to dla mnie raperzy, ja ich szanuję, lubię ich i będę ich słuchał. Gdybyś wiedział, ile Peja przeszedł, zanim osiągnął to, co osiągnął to byś tak nie pisał. Ja mam swoje zdanie i Twojego nie będę czytał ani tłumaczył :)

 

Pierdolenie... i ty masz 18 lat... Już widzę płacze "o kurwa zrób lepsze" #wypierdalaj, nie mam zamiaru rozmawiać z patałachem którego argumenty to "co ty masz do słonia i nie wiesz nawet ile peja w życiu przeszedł". Masz moje uargumentowane wypowiedzi ale albo jesteś takim ignorantem że każdą negatywną opinię odbierasz za hejt albo po prostu tumanem którego nie nauczyli czytać ze zrozumieniem.

To może w takim razie każdy kto przejdzie podobną historię do historii Ryśka + to że rapuje, od razu z takiego typa robi dobrego rapera? Żeby nie było, za dawne dokonania jak najbardziej propsy dla Peji, ale na tym koniec, aktualnie robi średnie płyty, monotematyczne i nie są warte uwagi.

Słoń, kolejny grajek który nie potrafi przeszczepić na polski grunt horrocore'u, robi płyty coraz gorsze.

Słuchaj sobie kurwa nawet pikeja, tylko nie wpierdalaj się w ten temat bo chuja masz nie wiedzę.

Rap to jest w Stanach, a u nas w większości bawienie się w zabawy typu kto nagra chujowszy wers, albo ostatnio jak VNM i WENA robienie poradników jak nie należy rapować.

 

Śmieszy mnie ta kultura. 



#1718
Endymion_

Endymion_

    All life with MPC

  • Black Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7072 postów
  • Lokacja:Polska, Gdynia
  • Płeć:Mężczyzna


do rapu trzeba dorosnąć jak onar #zlyprzyklad

szkoda ze większość slucha tylko mainstreamu, jak w podziemiu takie perly.

#1719
Juniorek.

Juniorek.

    MPC Popular User II

  • Redaktor League of Legends
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2028 postów
  • Lokacja:League of Legends
  • Płeć:Mężczyzna


do rapu trzeba dorosnąć jak onar #zlyprzyklad

szkoda ze większość slucha tylko mainstreamu, jak w podziemiu takie perly.

 

Ja właśnie słucham teraz dla porównania rapu z podziemia, bo wiem, że tam jest rozpierdol. 


493271417294750968565.png


#1720
Ultimate7

Ultimate7

    MPC Popular User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1275 postów
  • Lokacja:Gdzieś ;p
  • Płeć:Mężczyzna
Spoiler

Nie sądzę. Pewnie hczuuucza.
Jakbym miał się teraz przyznać do słuchania słonia to bym się spalił że wstydu.

siemanko znowu tak wgl.
JNR dalej rozpierdala, bons z planetem to samo, wyszedł junes, teledysk jeża, dobrze jest, co.
juniorski to rozi.
Myślałem, że ten temat beze mnie zszedł na tematy zwierzęce, ale dzielnie go bronicie, propsy.

dapng_nwhxwwq.png



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników