Skocz do zawartości

Witaj na MPCforum - Cheaty, Boty, Bugi, Hacki do gier online
Zarejestruj się aby otrzymać dostęp do pełnej funkcjonalności forum. Po rejestracji i zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi na istniejące wątki, wysyłać wiadomości prywatne, wysyłać aktualizacje statusu, zarządzać swoim profilem i wiele więcej. Jeśli masz konto zaloguj się tutaj - w innym przypadku stwórz konto tutaj.


Zdjęcie

Wow-Sunwell


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz odpisać na ten temat.
6 odpowiedzi na ten temat

#1
788099

788099

    Pijawka

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
Siema mam pytanie czy prywatny serwer wow'a (sunwell.pl) jest 100%darmowy czy cos trzeba placic ? dziekuje za odpowiedz pozdrawiam :)


#2
FigerBash

FigerBash

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 59 postów
  • Płeć:Mężczyzna
100 % darmo no chyba że chcesz sobie potem nick zmienić czy kupić boosta to kupujesz PP.
PP możesz doładować za PLN'y i za golda w grze !

Dodany obrazek
Purp&Yellow


#3
DunlopPL

DunlopPL

    Początkujący II

  • Members
  • PipPipPip
  • 350 postów
  • Gadu Gadu:35219910
  • Płeć:Mężczyzna
Jest w 100 % darmowy ;)

#4
788099

788099

    Pijawka

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
Dobrze Dziękuje a może jak macie chwilke to moze byscie powiedzieli cos o nim ?:)

#5
LuuuuuuuziQ

LuuuuuuuziQ

    MPC User II

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPip
  • 885 postów
  • Gadu Gadu:39203333
  • Lokacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
sunwell.pl - luknij to sie dowiesz..

#6
†Asassin

†Asassin

    Debiutant

  • Members
  • PipPip
  • 130 postów
  • Gadu Gadu:(_+_)(_+_) Pomacaj To Ci Dam ;)
  • Lokacja:Znajdz Mnie To Ci Powiem ;D
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Zgaduj
jest w 101% Darmowy wgl wejdz na strone sciagnij/zainstaluj i sie przekonaj :)

Jestem Jaki Jestem

i tego kurwa nie zmienisz 


#7
Bestalski

Bestalski

    Początkujący II

  • Members
  • PipPipPip
  • 366 postów
  • Lokacja:Pływalnia kryta:)
  • Steam:Bestalski
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Gry
    Siatkówka
    Grafika komputerowa
Jest darmowy. Świetny serwer. Fajne osoby, dużo osób jak na priva, prawie cały czas kogoś widujesz:)

Dodany obrazek

Chętnie pomogę w sprawach: League of Legends, World of Warcraft.

W razie pytań PW.