Skocz do zawarto艣ci

Witaj na MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online
Zarejestruj si臋 aby otrzyma膰 dost臋p do pe艂nej funkcjonalno艣ci forum. Po rejestracji i zalogowaniu b臋dziesz m贸g艂 tworzy膰 tematy, wysy艂a膰 odpowiedzi na istniej膮ce w膮tki, wysy艂a膰 wiadomo艣ci prywatne, wysy艂a膰 aktualizacje statusu, zarz膮dza膰 swoim profilem i wiele wi臋cej. Je艣li masz konto zaloguj si臋 tutaj - w innym przypadku stw贸rz konto tutaj.

Zdj臋cie

Start Service error code 204

- - - - - mam taki b??d

Ten temat zosta艂 zarchiwizowany. Oznacza to, 偶e nie mo偶esz odpisa膰 na ten temat.
12 odpowiedzi na ten temat

#1
gores53

gores53

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 71 post贸w
  • Gadu Gadu:19967983
  • Lokacja:Zaduszniki k.W艂oc艂awka
  • P艂e膰:M臋偶czyzna
  • Hobby:mietek2,kiedys robienie priv贸w, GMowanie :D
Siemka mam w砤秐ie taki b潮d.Przy w潮czaniu metina,niby sie aktualizuje, wszystko ok ale po zaladowaniu sie hs wyskakuje jakies odliczanie i potem error:/...Reinstalowalem pare razy, sciagalem nowa instalke i nic tylko te odliczanie zniknelo,ale jak kombinowa砮m to znowu wróci硂:(
System:Windows 7 Home Premium
Ps. Dodam , 縠 wcze秐iej mi dzia砤.Wydaje mi sie, 縠 to przez tego nowego hsa.Szukalem róznych tematów ale nic nie znalazlem:(Plz m阠ze sie z tym od paru dni, a chc zd笨y jeszcze na ten event rocznicowy:( HELP!Kto pomo縠 ten dostanie +, a kto rozwi笨e problem dostaje 5

Za艂膮czone pliki



Edytowany przez gores53, 10 lipiec 2012 - 17:10.

如果你能解釋一下,你抽根煙。你想打賭,你把它翻譯谷歌翻譯?

#2
Alarkash

Alarkash

    Debiutant II

  • Members
  • PipPip
  • 178 post贸w
  • P艂e膰:M臋偶czyzna
  • Hobby:lol
tak dobrze wytłumaczyłeś że już kurwa wiem i Ci wysyłam rozwiązanie...
a gdzie screen?

PISANIE WY艁膭CZONE


#3
gores53

gores53

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 71 post贸w
  • Gadu Gadu:19967983
  • Lokacja:Zaduszniki k.W艂oc艂awka
  • P艂e膰:M臋偶czyzna
  • Hobby:mietek2,kiedys robienie priv贸w, GMowanie :D
napiszecie coś?

@up

a gdzie screen?

sorki juz zedytowałem
如果你能解釋一下,你抽根煙。你想打賭,你把它翻譯谷歌翻譯?

#4
SevenKSG

SevenKSG

    Debiutant III

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 post贸w
Wchodzisz w folder metin2.pl, wchodzisz w hshield>Update>autoup i restartujesz kompa i Gitara ;)
Kocham mpcforum.pl!!!
Dodany obrazek

#5
gores53

gores53

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 71 post贸w
  • Gadu Gadu:19967983
  • Lokacja:Zaduszniki k.W艂oc艂awka
  • P艂e膰:M臋偶czyzna
  • Hobby:mietek2,kiedys robienie priv贸w, GMowanie :D
tylko w co kliknac w tym autoupie?hs for game service czy hs for online game?pomóżcie plzka
如果你能解釋一下,你抽根煙。你想打賭,你把它翻譯谷歌翻譯?

#6
Hajda鈩

Hajda鈩

    All life with MPC

  • exModerator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4326 post贸w
  • Gadu Gadu:PW
  • Lokacja:艁贸d藕
  • P艂e膰:M臋偶czyzna
  • Hobby:Smite
    Metin2


hs for online game?

To chyba. lecz na 100% nie jestem pewny.

#7
gores53

gores53

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 71 post贸w
  • Gadu Gadu:19967983
  • Lokacja:Zaduszniki k.W艂oc艂awka
  • P艂e膰:M臋偶czyzna
  • Hobby:mietek2,kiedys robienie priv贸w, GMowanie :D
Ehh niestety nic nie pomogło podkreślę jeszcze, że wcześniej śmigał, ale usunąłem wszystko i zrobiłem sobie przerwę...Jakieś pomysły żeby naprawić?postarajcie sie napisać jeszcze dzisiaj plz
如果你能解釋一下,你抽根煙。你想打賭,你把它翻譯谷歌翻譯?

#8
RaymanGT

RaymanGT

    MPC Popular User II

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1769 post贸w
  • P艂e膰:M臋偶czyzna


usuń folder hsield i włącz metina, patcher zaaktualizuje od nowa wszystkie pliki.

3665747182.png


#9
gores53

gores53

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 71 post贸w
  • Gadu Gadu:19967983
  • Lokacja:Zaduszniki k.W艂oc艂awka
  • P艂e膰:M臋偶czyzna
  • Hobby:mietek2,kiedys robienie priv贸w, GMowanie :D
nie pomaga :/
如果你能解釋一下,你抽根煙。你想打賭,你把它翻譯谷歌翻譯?

#10
RaymanGT

RaymanGT

    MPC Popular User II

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1769 post贸w
  • P艂e膰:M臋偶czyzna


Więc pozostała ci załkowita reinstalacja Metina. Potem zainstaluj znowu ;)

3665747182.png


#11
Ryuji

Ryuji

    Pocz膮tkuj膮cy

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 post贸w
  • Gadu Gadu:32817190
  • Lokacja:Szczecin
  • P艂e膰:M臋偶czyzna
  • Hobby:, programowanie, Uk艂ady cyfrowe, analogowe, mikroprocesorowe, teleinformatyka.

Masz tu tego errora i poczytaj sobie.

Zaloguj albo Zarejestruj si臋 aby zobaczy膰 ukryt膮 tre艣膰

Po to jest code erroru zebyś kurwa mógł sobie wpisać go w google i zobaczyć jak naprawić -.-


Ryjki Cię widzą, Ryjki Cię śledzą, Ryjki Cię znajdą zabiją i zjedzą.

Nadszedł czas na zmiany...


#12
gores53

gores53

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 71 post贸w
  • Gadu Gadu:19967983
  • Lokacja:Zaduszniki k.W艂oc艂awka
  • P艂e膰:M臋偶czyzna
  • Hobby:mietek2,kiedys robienie priv贸w, GMowanie :D
sorki, jestem słaby z angielskiego, a przez tlumacza tez marnie to rozumiem:(przetłumaczy ktoś? co do

Więc pozostała ci załkowita reinstalacja Metina. Potem zainstaluj znowu ;)

to próbowałem kilka razy :(
如果你能解釋一下,你抽根煙。你想打賭,你把它翻譯谷歌翻譯?

#13
gores53

gores53

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 71 post贸w
  • Gadu Gadu:19967983
  • Lokacja:Zaduszniki k.W艂oc艂awka
  • P艂e膰:M臋偶czyzna
  • Hobby:mietek2,kiedys robienie priv贸w, GMowanie :D
nie napisze nikt?
@ref

如果你能解釋一下,你抽根煙。你想打賭,你把它翻譯谷歌翻譯?