Skocz do zawartości

Witaj na MPCforum - Cheaty, Boty, Bugi, Hacki do gier online
Zarejestruj się aby otrzymać dostęp do pełnej funkcjonalności forum. Po rejestracji i zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi na istniejące wątki, wysyłać wiadomości prywatne, wysyłać aktualizacje statusu, zarządzać swoim profilem i wiele więcej. Jeśli masz konto zaloguj się tutaj - w innym przypadku stwórz konto tutaj.

Zdjęcie

[TuT] Premka Gold 3 DNI w 15 min !


  • Zamknięty temat Ten temat jest zamknięty.
90 odpowiedzi na ten temat

#1
xkamazutra

xkamazutra

    Debiutant III

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Lokacja:Szczecinek
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WarRock
    Minecraft
    Dziewczyny <3
    Rozwiązywane problemów
    Walka z głupotą...
Fajne, ale czy to naprawdę Mega-TuT - nie sądze! like

tumblr_mt6b70PD231sctd2ro1_1280.jpg


#2
3xclusivesexy

3xclusivesexy

    MPC User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPip
  • 847 postów
  • Gadu Gadu:46535418
  • Lokacja:Warszawa ( L)
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Piłka nożna
Dzięki może sie przydać te reklamy z telefonem robiłem i mi kiedyś dochodziły pkt w jakąś godzinkę : D
Nieregulaminowa sygnatura.

#3
TheUnder12

TheUnder12

    Debiutant II

  • Members
  • PipPip
  • 180 postów
Ale ta reklama Mobile to ile sie płaci??


I jeszcze jedno

Na serio wszystko nas kosztuje 0,0zl z ta reklama mobile ??

#4
3xclusivesexy

3xclusivesexy

    MPC User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPip
  • 847 postów
  • Gadu Gadu:46535418
  • Lokacja:Warszawa ( L)
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Piłka nożna

Ale ta reklama Mobile to ile sie płaci??


I jeszcze jedno

Na serio wszystko nas kosztuje 0,0zl z ta reklama mobile ??

Nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Przecież sam powiedział że nic nie zapłacił.OMG
Nieregulaminowa sygnatura.

#5
kundzior1234

kundzior1234

    Debiutant III

  • Members
  • PipPipPip
  • 249 postów
  • Gadu Gadu:12081936
  • Lokacja:Chełmno
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Piłka nożna
    Warrock
Nie dochodzą pkt.
POSTÓW:
200[*]
250[-]
300[-]

350[-]

#6
TheUnder12

TheUnder12

    Debiutant II

  • Members
  • PipPip
  • 180 postów
Ok zrobilem reklame za 83 pkt.
Punkty doszly w 10 minut

#7
PeCeT

PeCeT

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 78 postów
  • Płeć:Mężczyzna
SORRY JUŻ WSZYSTKO MAM OK

Edytowany przez PeCeT, 05 marzec 2012 - 23:16.


#8
CoJaNigdy

CoJaNigdy

    MPC Popular User II

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 postów
  • Gadu Gadu:38173125
  • Lokacja:Chełm Śląski
  • Steam:cjn11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Hmm, cheatowanie, granie, zarabianie
Cierpliwość Cierpliwością czekam od wczoraj na pkt. i nie dostałem \ /
<>
. .

#9
iLoveLive

iLoveLive

    MPC User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPip
  • 810 postów
  • Płeć:Nie podano
@Up coś źle zrobiłeś na 99,9% najprawdopodobniej nie poczekałeś na 2 SMS ...

Znajdziecie mnie pod innym nickiem O.o


#10
CoJaNigdy

CoJaNigdy

    MPC Popular User II

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 postów
  • Gadu Gadu:38173125
  • Lokacja:Chełm Śląski
  • Steam:cjn11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Hmm, cheatowanie, granie, zarabianie
Taa nieskasowałem tej usłgi a po 2 doszedły 3 sms że : Witamy , że moge zrezygnować z tej oferty i coś tam jeszcze ...
. .

#11
iLoveLive

iLoveLive

    MPC User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPip
  • 810 postów
  • Płeć:Nie podano
To nie wiem a z czego masz nr tele ?

Znajdziecie mnie pod innym nickiem O.o


#12
blokadaban

blokadaban

    Pijawka

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
to nie tut (choc nie wiem co to tut ) ja zarobilem 3 premy tylko nie w ten sposob po swojemu ale z ta mala kwota na koncie tez robilem trzeba tez pamietac aby na 1 koncie nie robic duzo pkt bo na preme sa potrzebne 200pkt a za rejestracje 100pkt wiec gdy sie zdobyje preme i chce sie 2 trzeba zrobic nowe konto

#13
CoJaNigdy

CoJaNigdy

    MPC Popular User II

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 postów
  • Gadu Gadu:38173125
  • Lokacja:Chełm Śląski
  • Steam:cjn11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Hmm, cheatowanie, granie, zarabianie
@AjLofeJoł ( ILoveYou)

Z orendż na karte mam tam zero słotych ( Z orange na karta mam tam zero złotych ) _:
. .

#14
*Tabciogaraj*

*Tabciogaraj*

    MPC Popular User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1129 postów
  • Lokacja:Zakopane
  • Steam:Tabciogaraj
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:PSN: Tabciogaraj

Uwaga! Po wysłaniu sms'ów w płatnych ofertach, będą wam przychodziły sms premium za, które będziecie musieli płacić nie wiedząc!

Czytajcie na stronie oferty stopki!


Tabciogaraj.png

ps3_10.png - ps4_10.png - psvita_10.png
Zajmuję się sprowadzaniem różnego rodzaju towarów z Chin. Potrzebujesz pomocy? Pisz!


#15
iLoveLive

iLoveLive

    MPC User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPip
  • 810 postów
  • Płeć:Nie podano
@2up. Nie ma tu usera iLoveYou .
@Up. Napisałem przecież że potem trzeba wysłać sms STOP na nr 60433

Znajdziecie mnie pod innym nickiem O.o


#16
iLoveLive

iLoveLive

    MPC User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPip
  • 810 postów
  • Płeć:Nie podano
STOP TAK przepraszam za wyższy post to z pośpiechu ...

Znajdziecie mnie pod innym nickiem O.o


#17
piterhehe

piterhehe

    Debiutant

  • Members
  • PipPip
  • 117 postów
  • Lokacja:Tam gdzie Cię nie ma.
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:FIFKA
juz czekam prawie 8h i nie przyszły.Jest ktoś z takim przypadkiem?

PSG <3


#18
Kondzio56

Kondzio56

    MPC Popular User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1457 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Połka Nożna
    Tenis stołowy
    MPCForum
Co wpisaliscie w tej 2 reklamie??? Ciągle pisze, że niepoprawne.

Dodany obrazek

|Helper WarRock|


"Docenisz jeśli stracisz.."







#19
piterhehe

piterhehe

    Debiutant

  • Members
  • PipPip
  • 117 postów
  • Lokacja:Tam gdzie Cię nie ma.
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:FIFKA
nie przychodzą pkt jakby coś to mam fona z T-mobile

PSG <3


#20
ziom12368

ziom12368

    Debiutant

  • Members
  • PipPip
  • 110 postów
Ja mam problem w zakładaniu konta na playspanie gdy dostaje link aktywacyjny na gmaila to klikam w niego i pokazuje mi się - Access denied



You are not authorized to access this page.



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników