Skocz do zawartości

Witaj na MPCforum - Cheaty, Boty, Bugi, Hacki do gier online
Zarejestruj się aby otrzymać dostęp do pełnej funkcjonalności forum. Po rejestracji i zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi na istniejące wątki, wysyłać wiadomości prywatne, wysyłać aktualizacje statusu, zarządzać swoim profilem i wiele więcej. Jeśli masz konto zaloguj się tutaj - w innym przypadku stwórz konto tutaj.

Zdjęcie

[Tut] FAQ o pluginie WorldEdit


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
21 odpowiedzi na ten temat

#1
Slayer16

Slayer16

    MPC User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3712 postów
  • Gadu Gadu:15568514
  • Lokacja:Szczecin
  • Płeć:Mężczyzna

Cześć.



Przedstawie Wam tutaj listę komend, oraz ich zastosowanie. Oczywiście, nie wszystkich.



Komendy podstawowe:

Komenda: //wand

Zastosowanie: Przywołuję nam drewnianą siekierę.
Opis: Jest ona nie zbędna, aby wykonać jakie kolwiek polecenie z listy komend WorldEdit'u, bez tej siekiery.
Jak się nią posługiwać: Proste, zaznaczasz nią punkty, w których coś ma być. ( 1 punkt - LPM , 2 punkt - PPM )




Komendy zaawansowane:


Komenda: //set ID

Zastosowanie: Zmiana danego klocka, na klocek jaki chcemy.
Opis: Gdy zaznaczmy klocek, LPM/PPM i wpiszemy //set 3 - klocek zmieni się w Dirt.
Jak się posługiwać: ---


Komenda: //hpos1 , //hpos2

Zastosowanie: Łączenie terenu, na wybraną długość oraz wybrany ID klocka.
Opis: Zaznaczamy kamerą, pierwszy punkt za pomocą //hpos1 , oraz drugi punkt za pomocą //hpos2.
Gdy już to zrobimy, musimy wpisać komendę //set ID aby teren nam się połączył i zmienił w ID

Jak się posługiwać: ---


Komenda: //expand 5 n , //expand 5 e

Zastosowanie: Ciąg dalszy terenu, jakiego chcemy (ID).
]Opis: Zaznaczmy , //hpos1 , //hpos2 następnie wpisujemy , jedną z powyższych komend i teren nam się wydłuża o 20 kloców północ/zachód.
Jak się posługiwać: ----


Komenda: //size //distr

Zastosowanie: Dane informacje z czego wykonany obiekt [..]
Opis: Pierw zaznaczmy lewo dolny rog i prawy gorny rog (LPM, PPM ) , następnie //size, oraz //distr - Wtedy pokaże nam z czego wykonany obiekt.
[b] Jak się posługiwać: [/b] --


Komenda: //replace ile klocków id

Zastosowanie: Gdy jesteśmy w jakimś pomieszczeniu wpiszemy tą komendę, to klocki zmienią się w klocek z ID[/color]
Opis: up@
Jak się posługiwać: ---


Komenda: //stack 3 u

Zastosowanie: Kopiowanie wybraną ilość w górę
Opis: Zaznaczmy komendami //hpos1 , dolny róg i komendą //hpos2 dolny róg, a następnie wpisujemy komendę //stack 3 u - wtedy budynek, kopiuje się 3 razy w góre.

Jak się posługiwać: ---







To na razie jest na tyle! Lecz to nie koniec.

KOMEND jest o wiele więcej, - BĘDĄ DODAWANE STOPNIOWO.








Pozdrawiam.



//Nieregulaminowa sygnatura.
Miyoshi

 

 

 

Bo to kurwa Sygna z 2k11 nagle sie jej uczepili. :o

Slayer -.-


#2
Anonymous

Anonymous

    Historyk Ligi Legend

  • Global Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8671 postów
  • Płeć:Mężczyzna


Fajne, jak rozwiniesz to bedzie super!

1390487289-U592769.png


#3
Altar12

Altar12

    Pijawka II

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Lokacja:Warszawa
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:MineCraft
Dobrze zrobione FAQ - fajne komendy ;)

#4
TortiLLa

TortiLLa

    MPC Popular User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1171 postów
  • Lokacja:/usr/home
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Skrypty java,
    Cheaty,
    Zabawa dedykami. <3
rozwin to troszke;pp

Dodany obrazek

Pomozcie zbić minusy! <3


#5
Fredi11

Fredi11

    Bywalec MPC III

  • ProUser
  • PipPipPipPipPip
  • 778 postów
  • Gadu Gadu:143939
  • Płeć:Mężczyzna
@Topic. Jest błąd : :

Zastosowanie: Zmiana danego klocka, na klocek jaki chcemy.
Opis: Gdy zaznaczmy klocek, LPM/PPM i wpiszemy //set 1 - klocek zmieni się w Dirt.


Id 1 to stone - zwykły, niewydobywany kamień. Dirt ma ID 3 :D

@Edit.

WorldEdit nie ma nic wspólnego z cuboidem


Jak nie ? Wszystkie te komendy (oprócz //set ID) są wykorzystywane podczas robienia cuboida, tyle że dochodzi do tego kilka nowych. Popraw te drobne błędy z kolorami, co niepełne tagi powstawiałeś i będzie git.

Edytowany przez Fredi11, 13 czerwiec 2011 - 05:56.

FrediBlog - lifestyle'owy blog młodego internauty


#6
Slayer16

Slayer16

    MPC User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3712 postów
  • Gadu Gadu:15568514
  • Lokacja:Szczecin
  • Płeć:Mężczyzna
up@

Dzięki za zwrócenie uwagi. Już poprawiam błędy, dziś po 19 rozwinę tutek.
Dopiero w sobotę mam czas.

//Nieregulaminowa sygnatura.
Miyoshi

 

 

 

Bo to kurwa Sygna z 2k11 nagle sie jej uczepili. :o

Slayer -.-


#7
asd1111

asd1111

    MPC Popular User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2153 postów
  • Płeć:Mężczyzna
To rozwijasz ten tutek czy nie??

Nothing to do here.


#8
Mr Fan

Mr Fan

    MPC User III

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPip
  • 958 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Java, Node.js, PHP, MySQL, JQuery, JavaScript, CSS, Mongo, , C++
Dodaj cuboid ;d./region define Nazwa Właściciel :D
Chyba że to do world guarda

Edytowany przez Mr Fan, 21 czerwiec 2011 - 20:28.

O błędach w C++ powie Ci kompilator, a o błędach w PHP klient..

 


#9
lopecik

lopecik

    Pijawka II

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
Tak, to jest do world guarda, a nie do world edita.
Kocham mpcforum.pl!!!
Dodany obrazek

#10
Slayer16

Slayer16

    MPC User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3712 postów
  • Gadu Gadu:15568514
  • Lokacja:Szczecin
  • Płeć:Mężczyzna
To nie jest żaden World Gurad. Jest to World EDIT. Wiem co mówię, ludzie.. (:


Refresh.

//Nieregulaminowa sygnatura.
Miyoshi

 

 

 

Bo to kurwa Sygna z 2k11 nagle sie jej uczepili. :o

Slayer -.-


#11
Slayer16

Slayer16

    MPC User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3712 postów
  • Gadu Gadu:15568514
  • Lokacja:Szczecin
  • Płeć:Mężczyzna
Refreszuje temacik.

//Nieregulaminowa sygnatura.
Miyoshi

 

 

 

Bo to kurwa Sygna z 2k11 nagle sie jej uczepili. :o

Slayer -.-


#12
Helios18

Helios18

    Początkujący III

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 439 postów
  • Gadu Gadu:Na pewno nie takie jak ty...
  • Lokacja:Rumia
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:走在山上,聽林肯公園,女孩,電腦,哥們
Dobry temacik ;) (nie twój pierwszy dobry ;o )

Moim zdaniem jest dobrze rozwinięte i zasługuje na -
Dodany obrazek
Nie zbieram ani minusów ani plusów... Ja po prostu się udzielam.

#13
Slayer16

Slayer16

    MPC User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3712 postów
  • Gadu Gadu:15568514
  • Lokacja:Szczecin
  • Płeć:Mężczyzna
Refresz:) !.

//Nieregulaminowa sygnatura.
Miyoshi

 

 

 

Bo to kurwa Sygna z 2k11 nagle sie jej uczepili. :o

Slayer -.-


#14
MrGamesMetin2

MrGamesMetin2

    MPC Popular User II

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1888 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Hobby:Minecraft, Grafika, Terraria, Counter Strike 1.6, Reggae, Ruch Rastafari
Czekam na dalszą część poradnika bo zainteresował mnie. Minus.

#15
Slayer16

Slayer16

    MPC User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3712 postów
  • Gadu Gadu:15568514
  • Lokacja:Szczecin
  • Płeć:Mężczyzna
Niedługo dodam wszystkie czesci .
Z tego co wiem wyszła wersja nowsza WorldEdit i zapewne bedzie wiecej opcji .
Jak komputer z naprawy przyjdzie wytestuje i dodam spisek.

//Nieregulaminowa sygnatura.
Miyoshi

 

 

 

Bo to kurwa Sygna z 2k11 nagle sie jej uczepili. :o

Slayer -.-


#16
Slayer16

Slayer16

    MPC User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3712 postów
  • Gadu Gadu:15568514
  • Lokacja:Szczecin
  • Płeć:Mężczyzna
ref:).

//Nieregulaminowa sygnatura.
Miyoshi

 

 

 

Bo to kurwa Sygna z 2k11 nagle sie jej uczepili. :o

Slayer -.-


#17
niebieskiarek

niebieskiarek

    Debiutant III

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
A co z innymi komendami ?

Np mogłem kilka powtórzyć:

Zaloguj albo Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść




A tak apropos żeby zostać JuniorAdminem na naszym serwerze trzeba znać je wszystkie B)

#18
Bluu997

Bluu997

    Bywalec MPC III

  • ProUser
  • PipPipPipPipPip
  • 766 postów
  • Lokacja:Grodzisk Wlkp
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Metin2/nk/fotka/inne duzo tego;d
    http://www.avilacenter.c0.pl/
jak dac cuboida na całe miasto? a pozniej dać cuboida danemu graczowi? nie kasujac tych cuboidów co maja teraz osoby?

Dodany obrazek


#19
Slayer16

Slayer16

    MPC User II

  • Postwriter
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3712 postów
  • Gadu Gadu:15568514
  • Lokacja:Szczecin
  • Płeć:Mężczyzna
@ up.
To musisz mniec WorldGuard.
Dajesz //wand zaznaczasz teren
wpisujesz /region define <nazwa cuba np miasto>

dajesz /region save
zaznaczasz dzialke dla gracza.
wpisujesz /region define hmiasto miasto
/region setparent hmiasto <nick gracza.
/region save
i gotowe:).

//Nieregulaminowa sygnatura.
Miyoshi

 

 

 

Bo to kurwa Sygna z 2k11 nagle sie jej uczepili. :o

Slayer -.-


#20
niebieskiarek

niebieskiarek

    Debiutant III

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna

@ up.
To musisz mniec WorldGuard.
Dajesz //wand zaznaczasz teren
wpisujesz /region define <nazwa cuba np miasto>

dajesz /region save
zaznaczasz dzialke dla gracza.
wpisujesz /region define hmiasto miasto
/region setparent hmiasto <nick gracza.
/region save
i gotowe:).


Niestety się z tobą nie zgodzę /region save nie jest potrzebne
kolejność też jest zła Cuboid na miasto:
Zaznaczasz przekątne i jeśli chcesz żeby był na max góra max dół dajesz najpierw
//expand vert
/region define miasto

Cub na miasto gotowy.

Teraz działka dla gracza czyli cuboid w cuboidzie też na maxa
zaznaczasz
//expand vert
/region define nazwa_dzialki nick_gracza
/region setparent nazwa_dzialki miasto


i gotowe.



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników