Przypominamy, że po aktualizacji nie ma już podziału na login i nazwę wyświetlaną, do logowania używać należy nazwy wyświetlanej (nick) lub adres e-mail przypisany do konta użytkownika.

Witaj na MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp do wszystkich funkcjonalności forum. Po rejestracji i zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi na istniejące wątki, wysyłać wiadomości prywatne, wysyłać aktualizacje statusu, zarządzać swoim profilem i wiele więcej!

Uwaga! Przypominamy, że wraz z aktualizacją forum do zalogowania służy nick Twojego konta. Nowa wersja silnika forum nie korzysta z podziału na login i nazwę użytkownika. 
Twój nick jest loginem, alternatywnie można logować się używając adres e-mail przypisanego do konta.
Za utrudnienia przepraszamy. W razie problemów prosimy o kontakt na [email protected] lub poprzez fanpage forum.

Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Slayer16

FAQ o pluginie WorldEdit

22 postów w tym temacie

[center]Cześć.



Przedstawie Wam tutaj listę komend, oraz ich zastosowanie. Oczywiście, nie wszystkich.



[color="#DDA0DD"][size="5"][b]Komendy podstawowe: [/b][/size][/color]

[b]Komenda:[/b] [u]//wand[/u]

[b][color="#FFFFFF"]Zastosowanie:[/color][/b][color="#FFFFFF"] [i]Przywołuję nam drewnianą siekierę[/i].[/color]
[b][color="#FFFFFF"]Opis:[/color][/b][color="#FFFFFF"] [i]Jest ona nie zbędna, aby wykonać jakie kolwiek polecenie z listy komend WorldEdit'u, bez tej siekiery[/i].[/color]
[b] [color="#FFFFFF"]Jak się nią posługiwać:[/color] [/b] [color="#FFFFFF"][i]Proste, zaznaczasz nią punkty, w których coś ma być[/i]. ( 1 punkt - LPM , 2 punkt - PPM )[/color]




[size="5"][color="#DDA0DD"][b]Komendy zaawansowane:[/b][/color][/size]


[b]Komenda:[/b] [u]//set ID[/u]

[color="#FFFFFF"][b]Zastosowanie[/b][/color]: [color="#FFFFFF"][i]Zmiana danego klocka, na klocek jaki chcemy[/i][/color].
[b][color="#FFFFFF"]Opis:[/color] [/b] [color="#FFFFFF"]G[i]dy zaznaczmy klocek, LPM/PPM i wpiszemy //set 3 - klocek zmieni się w Dirt.[/i] [/color]
[b] [color="#FFFFFF"]Jak się posługiwać:[/color] [/b] ---


[b]Komenda:[/b] [u] //hpos1 , //hpos2 [/u]

[b] [color="#FFFFFF"]Zastosowanie:[/color] [/b][color="#FFFFFF"] [i]Łączenie terenu, na wybraną długość oraz wybrany ID klocka[/i].[/color]
[b] [color="#FFFFFF"]Opis:[/color] [/b] [color="#FFFFFF"] [i]Zaznaczamy kamerą, pierwszy punkt za pomocą [u]//hpos1[/u] , oraz drugi punkt za pomocą [u]//hpos2. [/u]
Gdy już to zrobimy, musimy wpisać komendę [u]//set ID [/u]aby teren nam się połączył i zmienił w ID[/i][/color]
[b] J[color="#FFFFFF"]ak się posługiwać:[/color][/b] ---


[b] Komenda:[/b] [u] //expand 5 n , //expand 5 e[/u]

[b] [color="#FFFFFF"]Zastosowanie:[/color] [/b] [color="#FFFFFF"][u]Ciąg dalszy terenu, jakiego chcemy (ID).[/u][/color]
[b][color="#FFFFFF"]]Opis[/color]:[/b] [color="#FFFFFF"][i]Zaznaczmy , //hpos1 , //hpos2 następnie wpisujemy , jedną z powyższych komend i teren nam się wydłuża o 20 kloców północ/zachód[/i].[/color]
[b][color="#FFFFFF"] Jak się posługiwać:[/color] [/b] ----


[b] Komenda: [/b] [u] //size //distr[/u]

[b] Zastosowanie:[/b] [color="#FFFFFF"][i]Dane informacje z czego wykonany obiekt[/i] [..][/color]
[b] Opis: [/b] [color="#FFFFFF"][i]Pierw zaznaczmy lewo dolny rog i prawy gorny rog (LPM, PPM ) , następnie //size, oraz //distr - Wtedy pokaże nam z czego wykonany obiekt[/i].[/color]
[b[color="#FFFFFF"]] Jak się posługiwać:[/color] [/b] --


[b] Komenda: [/b] [u] //replace ile klocków id [/u]

[b] [color="#FFFFFF"]Zastosowanie[/color]:[/b][color="#FFFFFF"] [i]Gdy jesteśmy w jakimś pomieszczeniu wpiszemy tą komendę, to klocki zmienią się w klocek z ID[[/i]/color]
[b] Opis: [/b] [color="#FFFFFF"]up@[/color]
[b][color="#FFFFFF"] Jak się posługiwać:[/color] [/b] ---


[b] Komenda: [/b] [u] //stack 3 u [/u]

[b][color="#FFFFFF"]Zastosowanie:[/color] [/b][color="#FFFFFF"]K[i]opiowanie wybraną ilość w gór[/i]ę[/color]
[b] Opis:[/b] [i]Zaznaczmy komendami /[u]/hpos1[/u] , dolny róg i komendą[u] //hpos2 [/u]dolny róg, a następnie wpisujemy komendę [u]//stack 3 u[/u] - wtedy budynek, kopiuje się 3 razy w góre.[/color][/i]
[b] Jak się posługiwać: [/b] ---







[size="4"][b]To na razie jest na tyle! Lecz to nie koniec.

KOMEND jest o wiele więcej, - BĘDĄ DODAWANE STOPNIOWO.[/b][/size]







Pozdrawiam.[/center]
16 osób lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
rozwin to troszke;pp

Udostępnij ten post


Link to postu
@Topic. Jest błąd : :
[quote]Zastosowanie: Zmiana danego klocka, na klocek jaki chcemy.
Opis: Gdy zaznaczmy klocek, LPM/PPM i wpiszemy //set 1 - klocek zmieni się w Dirt.[/quote]

Id 1 to stone - zwykły, niewydobywany kamień. Dirt ma ID 3 :D

@Edit.

[quote]WorldEdit nie ma nic wspólnego z cuboidem[/quote]

Jak nie ? Wszystkie te komendy (oprócz //set ID) są wykorzystywane podczas robienia cuboida, tyle że dochodzi do tego kilka nowych. Popraw te drobne błędy z kolorami, co niepełne tagi powstawiałeś i będzie git. Edytowano przez Fredi11

Udostępnij ten post


Link to postu
up@

Dzięki za zwrócenie uwagi. Już poprawiam błędy, dziś[s] po 19 rozwinę tutek.[/s]
Dopiero w sobotę mam czas.
1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Dodaj cuboid ;d./region define Nazwa Właściciel :D
Chyba że to do world guarda Edytowano przez Mr Fan

Udostępnij ten post


Link to postu

Autor tematu Napisano · Zgłoś post

To nie jest żaden World Gurad. Jest to World EDIT. Wiem co mówię, ludzie.. (:


Refresh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Dobry temacik ;) (nie twój pierwszy dobry ;o )

Moim zdaniem jest dobrze rozwinięte i zasługuje na -

Udostępnij ten post


Link to postu
Czekam na dalszą część poradnika bo zainteresował mnie. Minus.
1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu

Autor tematu Napisano · Zgłoś post

Niedługo dodam wszystkie czesci .
Z tego co wiem wyszła wersja nowsza WorldEdit i zapewne bedzie wiecej opcji .
Jak komputer z naprawy przyjdzie wytestuje i dodam spisek.

Udostępnij ten post


Link to postu
A co z innymi komendami ?

Np mogłem kilka powtórzyć:
[code]//sb
//cb
//cbb
/chunkinfo
/listchunks
/delchunks
/clearclipboard
//load
//save
//copy
//flip
//rotate
//cut
//paste
/toggleplace
/searchitem
//limit
//hcyl
//cyl
//hsphere
//sphere
/forestgen
/pumpkins
/clearhistory
//redo
//undo
/unstuck
/ascend
/descend
/thru
/jumpto
/ceil
/up
//overlay
//walls
//faces
//smooth
//replace
//stack
//set
//move
/.s
/cs
//chunk
//pos1
//pos2
//hpos1
//hpos2
//wand
/toggleeditwand
//contract
//distr
///count
//size
//shift
//expand
//use
/listsnapshots
//restore
//
/area
/none
/repl
/cycler
//brush
//rbrush
/recur
/info
/single
/tree
//fillr
/fixlava
/fixwater
/removeabove
/removebelow
/removenear
/replacenear
/snow
/thaw
/ex
/butcher
//fill
//drain
/reloadwe
/we tz
/we cui
/snapshot [/code]



A tak apropos żeby zostać [color="#FF0000"]JuniorAdminem[/color] na naszym serwerze trzeba znać je wszystkie B)

Udostępnij ten post


Link to postu
jak dac cuboida na całe miasto? a pozniej dać cuboida danemu graczowi? nie kasujac tych cuboidów co maja teraz osoby?

Udostępnij ten post


Link to postu

Autor tematu Napisano · Zgłoś post

@ up.
To musisz mniec WorldGuard.
Dajesz //wand zaznaczasz teren
wpisujesz /region define <nazwa cuba np miasto>

dajesz /region save
zaznaczasz dzialke dla gracza.
wpisujesz /region define hmiasto miasto
/region setparent hmiasto <nick gracza.
/region save
i gotowe:).

Udostępnij ten post


Link to postu
[quote name='Slayer16' timestamp='1311716243' post='2914028']
@ up.
To musisz mniec WorldGuard.
Dajesz //wand zaznaczasz teren
wpisujesz /region define <nazwa cuba np miasto>

dajesz /region save
zaznaczasz dzialke dla gracza.
wpisujesz /region define hmiasto miasto
/region setparent hmiasto <nick gracza.
/region save
i gotowe:).
[/quote]

Niestety się z tobą nie zgodzę /region save nie jest potrzebne
kolejność też jest zła Cuboid na miasto:
Zaznaczasz przekątne i jeśli chcesz żeby był na max góra max dół dajesz najpierw
[color="#FFFF00"]//expand vert
/region define miasto[/color]
Cub na miasto gotowy.

Teraz działka dla gracza czyli cuboid w cuboidzie też na maxa
zaznaczasz
[color="#FFFF00"]//expand vert
/region define nazwa_dzialki nick_gracza
/region setparent nazwa_dzialki miasto[/color]

i gotowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
niebieskiarek mógłbyś dodać do tych wszystkich komend chociaż króciutki opis? :) bardzo bym prosił ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
@niebiesiarek
No chyba jednak nie :D
Jeśli ma to być miasto z działkami to robimy tak :
Zaznaczamy przekątne miasta (//wand)
wpisujemy : /region define miasto owner < --- Założenie cuba miasta..
później : /region priority miasto 0 < --- Ustalenie priority na 0
I miasto jest gotowe .. teraz aby nakładać cuboidy należy wpisywać :
/region define nazwa_cuba owner <---- Nadanie cuba graczowi
/region priority nazwa_cuba 1 <--- Ustalenie priority na 1

Teraz przy okazji jest jeszcze możliwość ustalenia flag czyli zabronienia/zezwolenia na pewne akcje na cubie .. np :
/region flag miasto pvp deny < ---- Wyłącza pvp na cubie
/region flag miasto creeper-explosion deny <---- Wyłącza eksplozje creeperów na cubie
/region flag miasto build allow <--- Zezwala na stawianie i niszczenie bloków na cubie (Dla każdego)

Udostępnij ten post


Link to postu

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

O forum

MPCforum.pl to największe w Polsce i tej części internetu forum o grach komputerowych. Znajdziesz u nas wszystko czego szukasz, niezależnie czy szukasz kodów do gier, poradników jak pokonać kolejny poziom w swojej ulubionej grze, czy po prostu miejsca do podzielenia się swoją pasją – grami. Od prawie dziesięciu lat tworzymy miejsce przyjazne każdemu, poszukującym przyjaciół i znajomych do wspólnej gry, czy też graczom szlifującym swoje umiejętności do maksimum. Dla wytrwałych poszukiwaczy oferujemy dostęp do mrocznej wiedzy, botów do gier, a także innych ułatwień w rozgrywce. Niezależnie czego szukasz: zabawy, porad, czy nowej inspiracji w co zagrać MPCforum.pl to miejsce dla Ciebie i każdego, gwarantuje to nasza ponad milionowa społeczność graczy!

Posty: 0
Tematy: 0
Użytkowników: 0