Skocz do zawartości

Witaj na

MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online


Zarejestruj się aby otrzymać dostęp do pełnej funkcjonalności forum. Po rejestracji i zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi na istniejące wątki, wysyłać wiadomości prywatne, wysyłać aktualizacje statusu, zarządzać swoim profilem i wiele więcej. Jeśli masz konto zaloguj się tutaj - w innym przypadku stwórz konto tutaj.

Zdjęcie

[TuT] Opis wszystkich klas oraz jak być najlepszym w swojej profesji.


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
6 odpowiedzi na ten temat

#1
xRPKx

xRPKx

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Lokacja:Bydgoszcz
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:fapanie
size="3"]

Witam o to zbiór wszystkich ciekawych oraz przydatnych poradników o naszych postaciach! z niektórymi rzeczmi tutaj się nie zgodzę ale ten poradnik jest skierowany dla początkujących graczy, poradniki skopiowane z board 4story! nie przypisuje sobie do nich praw autorskich! poradnik wstawiony jeszcze raz ponieważ usunołem go na moim nie aktywnym koncie o nicku marbizmen i wstawiam go jeszcze raz na moim nowym koncie.



CZARODZIEJ


Opis skilli



OGIEŃ

Ognisty strzał - 20+ normalny dmg
Klątwa Ducha Ognia - normalny dmg + 9 ciągłego dmg 8S
Zwalniający płomień - spowalnia przeciwnika o 50%
Rozdzielający płomień - pogarsza przeciwnikowi Magic Dmg o 7
Kopia Many - pogarsza przeciwnikowi Magic Defense o 6
Płomień niepewności - 41+ normalny DMG
Piekielny płomień - Fleeing ang wersja. Uciekać pol wersja. To moze odstraszać przeciwnika nie jestem pewny

Jak walczyc?

Jak walczyc?
Płomień przemocy - pogorszenie przeciwnikowi Magic Defense o 9

Ognista kula - Tworzy kule ognia która zadaje 120% normalnego dmg
Atak lawą - 180% dmg
Zemsta Pauldrona - 300% dmg
Szokujący płomień - trzy razy po 35% dmg


Lód

Mroźny wiatr - 40% dmg rozpryskowy
Wiążąca wichura - Przyspieszenie 50%
Rozrzedzenie zimna - 20% ciągłego dmg
Zamarznięta ziemia - zamraża przeciwnika
Granicząca ziemia - 50% dmg rozpryskowy
Zimna ziemia- 50% dmg rozpryskowy



Błyskawica

Wał ochrony Many - Fizyczna obrona +8
Prawo Many - Zamienia HP na MP
Szybkie napełnienie - Regeneracja many zostaje przyspieszona o 40%
Koncentracja myśli - Regeneracja skilli przyspiesza o 10%
Przyśpieszenie mowy - Szybkość magicznego ataku przyspiesza o 5%
Zwiększenie wiedzy - Magiczny DMG +9
Wymuszony ruch - Teleportuje 6 metrów za siebie
Przemyślany wyrok - Szybkość magicznego ataku +7
Teleportacja - Teleportuje 8 metrów przed siebie
Wzmocnienie Many - Max MP powiększa się o 4%
Szybkie obliczenie - Magiczny Crit polepszony o 8%
Pomocna dłoń Pauldrona - Odnawia natychmiast wszystkie skille.


Jak walczyc?

Czarodziej opiera się na stunach czyli jasiu(fear) i zamrożeniu. Jest to podstawa w pvp. Najpierw stun jas... pózniej spowolnienie aoe rozrzedzenie, i combo. Takim sposobem możesz wygrac bez problemu na 30-40
Czasem wystarcza jedna seria



Jaka rasa dla czarodzieja?

Najlepsza rasa dla czarodzieja jest wróżek. dla czego akórat wróżek? o to dowód: jak sami zauwazyliscie Wrozka ma najwiecej ataku : Attack Power 667 dlatego jest najlepsza
rasa dla czarodzieja.


Dodany obrazek


Bulid-Czyli jak wydajnie ulepszac nasze umiejetnosci



Zaloguj albo Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść


Rózga 1h czy 2h?


Rozdzka - nie wysokie dmg ale za to magiczna tarcze mozemy nosic ktora blokuje hity...co sie z tym wiaze? tak samo jak u woja z tarcza dostajemy mniejsze hity.

Paleczka- wieksze dmg ale i wiecej obrywamy

wiekszosc graczy wybiera rozge 2h ma duzo wieksze DMG a u czarodzieja DMG jest najwazniejsze!


Bizuteria

U maga w bizuteriu najwazniejsze jest:

1. Inteligencja

2.Kondycja

3.HP

4.Manna


ŁUCZNIK


Opis Skilli


Walka

Złośliwość wiatru - 17+ normalny dmg
Open Wounds - normalny dmg + 9dmg ciaglego
Szybki ruch ciała - Szybkosc fizycznej obrony +5
Okropny krzyk - Zbicie przeciwnika
Continous Attack - 35+ normalny dmg
Kontratak - 35+ normalny dmg
Błogosławieństwo wiatru - Powtorzenie udanego uchylenia przed ciosem
Przenikliwy zmysł - Szansa na fizyczny krytyk podniesiona o 4%
Zmylenie - Szansa na udany fizyczny atak zmniejszona o 7 (przeciwnik)
Ostrze wichury - 30% dmg rozpryskowy
Destroy Weapon - zniszczenie broni ktora wlada przeciwnik


Strzał

Ostry szpic strzały - 17+ normalny dmg
Śmiertelna zatruta strzała - normalny dmg + 8dmg ciaglego
Błyskawica - oślepienie mooba
Ciągły strzał - 35+ normalny dmg
Chęć polowania - Dmg pasma strzału zwiekszony o 8
Aluminiowa strzała - 30% dmg rozpryskowy
Bomba próżniowa - 30% dmg rozpryskowy
Deszcz strzał - 50% dmg rozpryskowy
Strzała chaosu - Likwiduje buffy
Prowadzenie dusz - 3 razy po 35% dmg
Snajper - 190% dmg


Przeżyć

Sokoli wzrok - Pogon nad okreslonym potworem
Niewidzialny cień - Wejscie w cień (niewidzialnosc)
Prędkość wiatru - Przyspieszenie o 30%
Escape - Ucieczka z pułapki
Tarcza Atmosferyczna - Fizyczna Obrona +8
Decyzja Lapirisa - Cofa groźny lvl
Pomocna dłoń Lapirisa - Wszystkie skille sa dostepne
Boska ochrona Lapirisa - Nieśmiertelność


Jak walczyc?

Kluczem do sukcesu w pojedynkach jest przewidywanie tego co
zrobi przeciwnik. Nie każdy to potrafi więc zamieszczam tu taktyki przeciwko
poszczególnym klasom, nie są one doskonałe ponieważ ja nie używam żadnej taktyki
po prostu zdaję się na instynkt, jeżeli macie jakieś zastrzeżenia napiszcie.
Wojownik- staramy się zacząć z
daleka, deszcz strzał-błyskawica-snajper-ostry szpic-ciagly strzał-bańka ochronna-prowadzenie dusz-błyskawica-snajper-ostry szpic-ciagly strzał Staramy się trzymać go na dystans.
RMC tak jak w przypadku woja
jeżeli jest niewidziany staramy się rzucać deszcz strzał w miejsce gdzie stoimy
Kapłan- niewidzialny cień -strzała chaosu-deszcz strzał – blyskawica- snajper- szpic -ciągły strzał- aoe-błyskawica
-snajper- szpic-ciagly
Zaklinacz- niewidzialny cień -rzucamy deszcz strzał-w zwierzę-następnie blyskawica-snajper- szpic-ciagly strzał- deszcz
strzał-blyskawica-snajper- szpic-ciagly
Mag- niewidzialny cień-strzała
chaosu-deszcz strzał -blyskawica-snajper- szpic-ciągly strzał- deszcz strzał-blyskawica-snajper- szpic-ciagly
Łucznik- niewidzialny cień -strzała chaosu-błyskawica-snajper-ostry szpic-ciąłgy strzał-prowadzenie dusz- błyskawica-snajper-ostry
szpic-ciąłgy strzał


Jaka rasa dla łucznika?


Feline
+dużo hp(życia)
+sporo siły(która jest łucznikowi nie potrzebna)
+duża obrona fizyczna

-stosunkowo mała obrona magiczna
-mało zręczności, a co za tym
idzie mniej DMG z broni dystansowej i
mniej uników
-mniejsza szansa na obrażenia
krytyczne
-trochę za duży jak na mój gust


Człowiek
+dużo zręczności czyli większe
DMG z kuszy i więcej uników(a te 2 cechy są najważniejsze)
+dobry wygląd(według mnie)
+duża obrona fizyczna
+/-mniej życia niż Feline

-mała obrona magiczna


Wróżek
-mało zręczności, a co za tymidzie mniej DMG z broni dystansowej imniej uników-mała obrona fizyczna
-mało siły

+/-mniej życia niż Feline
+duża obrona magiczna


Bulid-Czyli jak wydajnie ulepszac nasze umiejetnosci



Zaloguj albo Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść


Łuk czy kusza?



Łuk

+szybki(tylko w przypadku zwykłego strzelania bez zmian w
przypadku używania skili tak samo szybki jak kusza)

-małe DMG

Kusza

+duże DMG
+łatwa do kupienia

-wolna (tylko w przypadku zwykłego strzelania, bez zmian w
przypadku używania skili tak samo szybki jak łuk)
Reasumując kusza jest dużo lepszym rozwiązaniem.



Broń biała

Łucznikowi nie jest potrzebne DMG z miecza, a co za tym
idzie nie trzeba ulepszać tego elementu „garderoby”. Liczą się tylko bony,
ponieważ w mieczu jednoręcznym i sztylecie zmieści się 2x więcej niż w mieczu
dwuręcznym wybór pada na 1h+dagg. Minimalny bon to 8 na krytyczne uderzenie,
dobrze jest mieć, również ilości ataków, i prędkość



Bizuteria


Najważniejsza jest zręczność, na drugim miejscu jest
kondycja i hp. Reszta nie jest potrzebna. Biżuteria zdobywamy kupując, i
czasami zabierając pokonanym potworom.


RYCERZ MROKU CIENIA

Opis skilli

Walka

Cichy cios-Jest to skill który nam towarzyszy od poczatku gry. Zadaje wiekszy dmg niz normalny atak.

Rozsypywanie piasku-Ogłusza Przeciwnika i jest on niezdolny do walki.

Wola smierci-Masz Wieksza Szanse Na Skuteczny Atak

Ciemny kontratak-przeciwnik jak cie nie trafi zadajesz mu +36 dmg od twoich obrazen.

Krwawy cios-Zadajesz obrazenia jak zwykłym atakiem ale jak trafisz tym skillem to przeciwnikowi co sek bedzie odbierane (-7 hp).

Mroczna sila-Zwieksza twój dmg.

Podly kopniak-Jesli skutecznie trafisz przeciwnika zmniejsza sie jego obrona. Skill działa jak skutecznie trafisz przeciwnika skillem "Rozsypywanie Piasku".

Mroczny pierscien-Jesli skutecznie trafisz przeciwnika jest mu zadawane az 430-470 obrazen

Zimne wyrachowanie-Zwieksza sie szansa na krytyczne uderzenie.

Rozsypywanie trucizny-Jest to "aoe" zadaje obrazenia wszystkim przeciwnikom którzy sa wokół ciebie (max.2m). *(jest tez teza ze przeciwnicy ktorzy sa pod wpływem tego skilla obniza im sie skutecznosc ataku czyli nie moga cie trafic (miss))

Zatrute ostrze-Jest to takze "aoe" uderzasz zatrutym ostrzem przeciwnika i póki przeciwnik zyje reszcie która jest koło ciebie jest równiez odejmowane zycie (9 %)

Uderzenie wichury-Jest to równiez "aoe", piorun spada z nieba i atakuje wszystkie moby które sa wokół ciebie.

Zapomnienie mowy-Przeciwnik zapomina swoje skille.


Złoczynca

Sztuka niewidzialnosci-Jak sama nazwa wskazuje , robisz sie niewidzalny i nikt cie nie widzi.

Atak z zaskoczenia-Atak ogłusza przeciwnika. Skilla mozna uzyc jak sie jest niewidzialnym.

Niespodziewany atak-Skillem atakujesz +60 dmg. Skilla mozna uzyc jak sie trafi skillem "atak z zaskoczenia

Smiertelne uderzenie-Bije 70% mocniej niż z normalnego ciosu

Okrutne ostrze-Skilla mozemy uzyc po wczesniejszym uzyciu "Niespodziewany Wynik"


Przezycie

Szósty zmysł zloczyncy-Skill powoduje ze widzimy wszystkich niewidzialnych przeciwników

Okrutne spojrzenie-Odstrasza moby które cie gonia

Ucieczka-„Przychodzisz do siebie po uwolnieniu z więzów”, średni skill, rzadko używany. (Jestes pod wpływem jakiejs magii to ten skill powoduje ze juz nie jestes

Dopasowanie sie do otoczenia-Dobry skill jak jestes w trakcie robienia misji i ci sie zachce (wc) to właczasz ten skill i spokojnie nikt cie nie bedzie atakował

Spadochron-Jak skaczesz z wyszych wysokosci to lecisz jakbys miał spadochron.

Ciche przyspieszenie-Bardzo Przydatny Skill. Zwieksza ci sie szybkosc i zasuwasz

Klucie oczu-Skill przydatny. Kłujemy przeciwnikowi oczy a on nic nie widzi

Sila pod prad-Zamienia Twoje pkt hp na pkt many.

Ciemnny honor-Zamienia Twoje pkt hp na pkt many.

Pierwsza pomoc-Odnawia ci 169 punktów hp


Jak walczyc?


A więc zaczniemy od tego w jakiej kolejności np stunować dawać skille itp

Atak z zaskoczenia -->niespodziewany wynik --> okrutne ostrze --> śmiertelne uderzenie --> piach --> zatrute ostrze---> krwawy cios-->Zniknięcie-->atak z zaskoczenia-->niespodziewany wynik --> okrutne ostrze --> blokada skilli--->klucie oczu--> albo fear ale wtedy nie dajmy blokday --> piasek --> trucizny (tak jak wyżej po piasku) -->itd.. itd...

Ogólnie radze zostawić jasia bo jak znikniesz a on będzie sterować jasiem to nie złapiesz go a może się przydać jak jakiś stun nie wejdzie lub na łucznika (patrz łucznik)


Woj - Leci toporek to się zakopujesz w ten sposób broniąc się przed nim i albo czekasz aż zniknie, albo jak wcześniej to zrobiłeś, ze toporek nie doleciał to wychodzisz z ambusha biegniesz do niego i jak widzisz ze chce dać rozszerzenie piekieł lub krzyk to puszczasz jasia, on sobie tak biega i potem w zależności jeśli wojek 1h to prawdopodobnie da blokadę, wtedy widząc że biegnie ze stunem w odpowiednim momencie zakopujesz się (jak daje blokadę, lub jeszcze chwilkę przed) w ten sposób broniąc się przed nią, wychodzisz, dajesz piasek on znieczulenie, uwalniasz się, znikasz i stunik z niewidki i dalej to go sobie lejesz, najlepiej samo krwawe ostrze i stuny, bo many zabraknie, lub jak nie masz prawie many to dajesz siłę pod prąd po stunie np piasku i znikasz i dajesz stuna, mając więcej many a nawet pełną jak Cię nie zranił co jest prawdopodobne i go lejesz i wtedy padnie, a jak zamiast 1h wojka jest wojek 2h to po krzyku i tym jasiu co miał wojek to dajesz piasek on znieczulenie, uwalniasz się i lejesz go i tu możesz wszystkiego używać.
Oczywiście są różne warianty, ze toporka zostawi na potem, lub zacznie z blokady jak jest 1h itd.. po prsotu napisałem jak mniej więcej reagować, najlepiej na blokadę zakopaniem, lub nawet piasekiem, wtedy odbiegasz od niego i jak się blokada skończy to wracasz do lania go, lub masz tą blokadę on piasek i nie zużył toporka to wtedy oddalasz się jak najdalej i uważasz na toporka, zakopując się itd...


Mag - niewidka , unikasz aoe , jak ma mniej już czasu w rozrzedzeniu
zimna, teleport, po czym stun z niewidki (ogarnięty mag zdąży dać ogień) i latasz na jasiu obok niego i jak się kończy ogień to dajesz piasek, mag może zdążyć z lodem, ale się uwolnisz, po czym znikasz i go zabijasz.

Kapłan - puszcza aoe przeczekujesz, potem niezaznaczalkę przeczekujesz,
znowu aoe i potem bańkę ale w tej wbijasz stunujesz i czekasz na
koniec bańki, po czym zabijasz. Druga wersja, jeśli po drugim aoe robi
kruka to starasz się wyczaić kiedy ma koniec kruka i puszczasz fera na
kruka po czym on spada i zabijasz
Trzecia opcja, w połowie aoe kapłana robisz tp i stun (ogólnie przed bańką nietykajką) po czym się zakopujesz w tym aoe i jak kończy się stun, to wyłazisz i piasek (aoe nie powinno Cię zabić, bo to 2,3 hity będą tylko lub nawet nic) no i znikasz i zabijasz.

RMC - Podstawa to jaś, trucizny oraz łuk. Ogólnie to na początku jaś, a przed daniem jasia trucizny sobie załączyć i wtedy go dać, jak widzisz, że jakiś RMC robi niewidkę to zestrzeliwujesz ją z łuku . No i po tym jasiu, jak się potrujecie to piasek, wtedy się uwalniacie i blokada skilli, można też dać kłucie oczu i przeczekujecie, po czym znowu trutki, jaś itd... jak uda się złapać to po jasiu piasek z blokadą od razu, żeby nie zwiał a potem można zniknąć i dać stuna z niewidki do kontynuacji, potem combo z niej, kłucie, trutki, jak dasz kłucie to możesz się zakopać, żeby sobie RMC zmarnował jasia, lub przeciwnik zdąży dać jasia, wszystko zależy od szybkości reakcji oraz fartów typu miss. Można też się bawić w prowokacje typu podbiegasz i próbujesz wymusić na nim zmarnowanie jasia i wiele innych improwizacji. Przydatnym skillem jest siła pod prąd podczas której jak masz mało hp np od trutek to się leczysz tym. Można improwizować też inaczej zakopaniem, tutaj w grę wchodzi odległość, czy zdążysz się zakopać przed stunem itd... Walka RMC vs RMC jest najciekawsza, można ją na wiele sposobów rozegrać, improwizować.

Łucznik - przeczekujesz aoe po czym on robi bankę lub ucieka i go
z niewidki, jeśli się odbije to uwolnienie i fear po czym znikasz i atakujesz go z niewidki (i tak w kółko) jeśli się nie odbije stun z niewidki to dajesz od razu piasek po czym się uwalnia tylko ze stuna z niewidki i go lejesz i znikasz i atakujesz z tej niewidki a potem fear (jeśli się odbije to mamy przesrane) i potem piach tak jak ma 2s jasia i znikasz od razu i wbijasz się z niewidki no i powinien spać.
Druga wersja po odbiciu jeśli nam ucieknie to jak leci ta oślepka to teleport oraz fear po czym znikasz i zaczynasz zabawę od początku.



Zaklinacz - No i najgorszy przeciwnik dla RMC, zaklinacz (na szczęście jest ich mało ). To Pierwszy stun z niewidki w zaklinacza po czym od razu znikasz (wcześniej latasz te parę sekund na załadowanie niewidki) No i to jest najważniejszy moment, jak znikniesz to może to wyglądać tak: latasz na niewidce na jasiu, znika Ci niewidka i nie masz jasia, lub najgorzej masz jasia i nie masz niewidki bo nie wyrobiłeś i wtedy po tobie. Jak udało Ci się zrobić to pierwsze lub drugie to dajesz stuna w zaklinacza niewidka / piasek (1 / 2 opcja początku) po czym go zatruwasz, duszek pdobiega i daje loda a ty się uwalniasz i dajesz jasia po czym gonisz zaklinacza i go lejesz, no i dajesz mu piasek jak masz (a ma się go w pierwszej opcji) lub blokadę skilli, używaj cały czas jak masz zatrutego ostrza lub rozsypywania trucizn. Wtedy jak widzisz, że jaś się kończy to znikasz (duszek daje Ci wtedy ogień no i masz sytuację jak na początku (zaklinacz ma piasek/blokadę więc nie uleczy duszka)
Duszek też może nie dać ognia bo padnie od trutek, które jak wspomniałem są bardzo ważne, no i zostaje zabicie samego zaklinacza co już nie jest problemem. A jak duszek nie padnie to jedziesz od początku.



Jaka rasa dla RMC?


Feline:
+ duża ilość HP (ale odkrycie)
+ lepszy zwyczajny dmg w stosunku do humana

- mniejsza zręczność, a co za tym idzie większa ilość missów i większe szanse na bycie trafionym
- critical ratio mniejsze o 1
- w rozdaniu atrybutów na level czasami nie otrzymujemy punktów w zręczność (chyba 2 razy tak się stało)


Human:
+ duża zręczność
+ zręczość rośnie równocześnie z siłą
+ wysoka szansa na crit
+ mało missów i mniejsza szansa na zostanie trafionym
+ ze względu na duża ilość MP może dłużej pozostawać niewidzialny

- mało HP
- w rozdaniu atrybutów czasami nie dostajemy punktów na wytrzymałość


Bulid-Czyli jak wydajnie ulepszac nasze umiejetnosci


Zaloguj albo Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść



Zaloguj albo Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść


Biram(2h) czy stylet i miecz? (1h)?

Moim zdaniem 2 miecze po dodaniu dmg obu broni czyli miecz jedno reczny + lewo reczny jest identyczny jak pazurkow. Roznica jest taka ze pazurki sa wolne a mieczyki masz b. szybki i szybki. Czyli bijesz czesciej z taka sama iloscia dmg.

Łuk czy Kusza?

Według mnie lepszy jest łuk, choć i tak najważniejsze bony, ponieważ łuk jest szybki, i jest bardzo przydatny w walce z MRCkiem, ponieważ możesz ściągać niewidkę i to w miarę szybko, i strzelać więcej jak jest daleko, a takie szybkie strzelanie przeszkadza critami np w castowaniu czegoś np siły pod prąd, ambusha etc, albo właśnie gdy znika ambushem, większa szansa na "wyciągnięcie" oraz więcej wystrzelisz co da większy dmg.


Bizuteria

1.Siła

2.Kondycja

3.HP

4.Manna


Zaklinacz


Opis skilli zaklinacza


Wspieranie

Szok Many - 17+ normalny dmg
Eksplozja Many - normalny dmg + 8dmg ciaglego
Zamęt - Szybkosc ataku przeciwnika zmniejszona o 6
Mana's Afterimage - 35 + normalny dmg
Zwiększenie zmęczenia - szybkosc ruchu przeciwnika zmniejszona o 50%
Krzyk Zametu - szybkosc Obrony zmniejszona o 7
Uczucie ociężałości - obrona zmniejszona o 9
Prowokacja - czestosc krytyka zmniejszona o 4
Zakopane ostrze - dmg zmniejszony o 14
Block Skills - blokuje skille
Złość Ziemi - 50% dmg rozpryskowy
Odwet Natury 50% dmg rozpryskowy

Zaklecia

Zaklinanie bestii - Przywołanie bestii
Uwiedzenie bestii - zagarniecie bestii ktora potem mozna przywolac
Protecting Crystal Summon - Przywolanie chroniacego krysztalu
Atomatyczna strzała zaklinanie bastionu - przywolanie wiezy strzelniczej (nie wiem jak to przetlumaczyc)
Summon magic bomb turret - przywolanie wiezy magicznych bomb (kolejne dziwne stworzenie)
Summon Spirit of godness - przywolanie boskiego ducha
Summon Darkness Devil - przywolanie mrocznego diabla

Kontola

Potrzeba opieki - Regeneracja peta 300 hp
Gotująca krew - Max HP peta podniesione o 10%
Ochrona ziemi - Obrona Peta podniesiona o 9
Zjednoczone życie - Rozprasza obrazenia
Triumf gniewu - DMG peta podniesiony o 9
Krwiodawstwo - Absorbuje 50% obrazen peta
Krzyk bicza - Szybkosc peta podniesiona o 30%
Zniekształcone wspomnienie - Danie groźny lvl petowi
Wskaźnik szczęścia - Czestosc krytyka podniesiona o 10%
Nagroda poświecenia się - Smierc Peta ktory daje nam na okreslony czas niesmiertelnosc


Jak walczyc?


WOJOWNIK
Więc tak na początku puszczam duszka ,aby zamroził jeśli mu się uda to spoko AoE blokada umiejętnośći i jazda ,jak walnie toporkiem w duszka też sprawa wygrana ,gdyż wtedy wale blokade skili AoE spowolnienie i ładuje.Zwykle dizała ,ale może jednak coś żle robie?
KAPŁAN
Z nim jest ciężko, trzeba uważać na mrok który ogupia mnie i duszka, więc najlepiej odrazu walnąć blokade i AoE i wmiare szybko wysłać duszka ,żeby nie zdążyl włączyć ochrony, niewiem dokładnie jak go pokonywać ,ale tą taktyką zwykle zwyciężam (chyba że ma mocne eq to nadanża z leczeniem).
ŁUCZNIK
Ech również klasa z którą ciężko walczy się PvP ten jego stun jest bardzo dobry i zwykle wystracza ,aby mnie dobić Ale naszczęście ammy duszka który chętnie wystawia się na ostrzał hehe więc tak jak we większości klas wysyłam go i tu już luretka czy zingoruje duszka walnie mnie stunem wtedy zamrozi go duszek czy rozwali duszka i będzie ciężko go rozwalić bez niego no ,ale zwykle stram się trzymać dalej i leczyć duszka w odpowienim momencie jeśli się uda go zamrozić tradycyjnie AoE walimy zwykle wtedy duszek ma malo hp i stun zużyty więc opłacalnie było by użyć skilla nagroda za poświęcenie ,gdyż wtedy go dobjiam i leży
RMC
Z nim jest ciężko ,gdyż niewidzialny podbiega i stunuje ,ale wtedy należy się wycofać syzbko (bo jako niewidizalny wolniej biega) póścić AoE żeby wyczaić gdzie jest i wtedy biegać szybko ,aby zmissował stunem jeśli jednak trafi zamrażamy duszkiem i w tym momencie już stun działąć przestaje więc szybko idbiegam wale spowolnienie blokade i nawalam,zwykle działa
CZARODZIEJ
Łatwy nie jest ,gdyż na początku stunuje po czym zamraża więc znowu trzeba poświęcić duszka na pierwszy ogień ,aby jako pierwszy żucić stuna, potem AoE i walimy warto wtedy uleczyć duszka ,gdyż czaro ma dobrą obrone magiczną więc razem jest około 70% szans na przeżycie
ZAKLINACZ
Hehe z nim jest najłatwiej ,gdyż wszystkie jego skile znam na pamięć ehhe, więc tak najpierw AoE ,żeby nie mugł póścić stuna duszek musi być blizej ,żeby muc atakować więc najpierw jego rozwalamy po czym wysyłamy duszka ,aby zamroził rzucamy stuna ,AoE i dokańczamy sprawe.


Jaka rasa dla zaklinacza?


Oczywiscie żę, wróżka to samo co u czarodzieja! patrz wyżej


Bizuteria


1.Madrosc

2.Duch

3.HP

4.Manna


Rozga 2h czy 1h?

Rozdzka - nie wysokie dmg ale za to magiczna tarcze mozemy nosic ktora blokuje hity...co sie z tym wiaze? tak samo jak u woja z tarcza dostajemy mniejsze hity.

Paleczka- wieksze dmg ale i wiecej obrywamy

wiekszosc graczy wybiera rozge 2h ma duzo wieksze DMG!


Bulid-Czyli jak wydajnie ulepszac nasze umiejetnosci



Zaloguj albo Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść


KAPŁAN



Opis skilli


PRZEWIDYWANIE

UPOJENIE MANĄ -> Mana szybko się odnawia -> przeze mnie skill używany bardzo rzadko, dlatego też nie jest wymaksowany. Głównie używany jest na zaproszeniach - 2bitwa, Rah, Narwashi, itp. Można go użyć tylko na sobie.

BOSKA OBRONA -> Zwiększa obronę fizyczną oraz magiczną przyjaznego celu -> jeden z podstawowych buffów kapłana - bez niego ani rusz, powinien być maksowany w pierwszej kolejności. Można go użyć na sobie jak i na innych graczach.

BOSKA ZACHĘTA -> Zwiększa się atak fizyczny oraz magiczny przyjaznego celu -> kolejny z buffów kapłana - da się bez niego "żyć", jednakże mimo to jest bardzo pożyteczny, gwarantuje szybsze zabicie mobów, czy przeciwnika w PvP. Można go użyć na sobie jak i innych graczach. Jedynym minusem tego skilla jest to, że można go użyć tylko raz na 15 min.

OBFITA MANA -> Zwiększa się maksymalny poziom Many przyjaznego celu -> kolejny buff kapłana. Przeze mnie znowu mało wykorzystywany, zarówno ze względu na duży poziom ilości many, jak i ze względu na małe zapotrzebowanie. Ten skill podobnie jak Upojenie Maną przydaje się głównie na zaproszeniach, lub by zbuffować przyjaciół. Osobiści go nie maksuje, punkciki przydadzą się na inne skille, ale jak kto woli Można go użyć na sobie jak i na innych graczach.

PEŁNIA MOCY ŻYCIA -> Zwiększa się maksymalny poziom punktów życia przyjaznego celu -> Kolejny z podstawowych skilli kapłana. Kapłan niestety posiada mała ilość życia dlatego jakoś go sobie powiększyć musi, maksujemy go gdy tylko jest taka możliwość. Można go użyć na sobie jak i na innych graczach.

ŻYCZENIE POKOJU -> zwiększa się stan wartości magii przyjaznego celu -> wiele osób rozmyślało co daje ten buff. Moim zdaniem zwiększa on siłę ataku magicznego. Dlatego jest bardzo przydatnym skillem dla postaci magicznych. Można go użyć na sobie jak i na innych graczach.

ŻYCZENIE -> zwiększa się szansa na wyrządzenie krytycznych szkód przyjaznego celu -> Kolejny rzadko używany przeze mnie skill Jego przydatność zależy głównie od rasy jaką gramy (człowiek ma największe prawdopodobieństwo na krytyczne uderzenie) lub bony w różdżce Bardziej przydatny do buffowania innych. Można go użyć na sobie jak i na innych graczach. Minusem tego skilla są: krótkie działanie - 2 minuty oraz czas ładowania - 4 minuty.

CZYSTY GNIEW DUSZY -> Nie jesteś wybrany jako cel -> Bańska całkowita. Jesteśmy niewrażliwi zarówno na ataki jak i stuny. Minusem jest to, że nie można użyć skilla podczas jej działania, bo od razu znika. Można go użyć na sobie jak i na innych graczach.

ŚWIĘTE BŁOGOSŁAWIEŃSTWO -> Tarcza ochronna -> Bańka zwykła. Jesteśmy niewrażliwi na atak, jednakże w każdej chwili możemy zostać zstunowani. Podczas jej działania można używać skilli, nie znika ona przy ich rzucaniu. Można go użyć na sobie jak i na innych graczach.

LECZENIE -> Leczysz przyjazny cel -> Jedno z leczeń kapłana. Może być użyty tylko na jednej osobie. Bardzo przydatny zarówno przy expieniu jak i w PvP. Można go użyć na sobie jak i na innych graczach.

BOSKI OGIEŃ -> Znosi klątwy -> Tzw. debuff - usuwa stuny z postaci. Na naszej postaci można użyć tylko w przypadków stunów, podczas których jesteśmy przytomni. Natomiast na innych może być użyty w przypadku każdego stuna. Można go użyć na sobie jak i na innych graczach.

POMOCNA DŁOŃ -> Leczysz wszystkich dookoła -> Kolejne z leczeń kapłana. Pozwala uleczyć wszystkie osoby znajdujące się w pobliżu.

POMOCNA DŁOŃ REKAMINA -> Cofanie czasu ładowania umiejętności -> Przydatny głównie do cofania czasu ładowania Boskiej zachęty, gdy zginiemy, albo gdy chcemy dać buff dwóm osobą podczas przygotowań do wojny. Niestety może być użyty tylko 1 raz na 12 min, no i nie zawsze wchodzi.

WSKRZESZENIE -> Wskrzesza przyjazny cel -> Gdy ktoś umiera daleko od respa można przywołać jego duszę do ciała. Można go użyć tylko 1 raz na 5 min, nie może być użyty na nas.

CIEMNOŚĆ

SZOK MROKU - Skill ofensywny wyrządzający spore szkody -> używany na jednego przeciwnika

MROCZNA KLĄTWA - Skill ofensywny wyrządzający spore szkody + przez 7 sekund zadaje stałe straty -> używany na jednego przeciwnika

KOPIA MANY - Skill z modusa, może zostać użyty tylko po udanym ataku z szoku mroku -> nie zabiera many, używany na jednego przeciwnika

PRZEPAŚĆ MĘKI - skill ofensywny - najsilniejszy skill kapłana, używany na jednego przeciwnika.

MROCZNA ZIEMIA - AoE kapłana -> wyrządza spore straty, posiada zasięg 20 metrów

ZAĆMIENIE SŁOŃCA - Stun oślepiający przeciwnika -> może być użyty tylko w odległości 2 metrów

POMOCNA DŁOŃ ŚMIERCI - Kolejne AoE kapłana -> zadające minimalne szkody w obszarze 2 metrów, dlatego używany głównie do dobicia moba znajdującego się bezpośrednio koło nas. Skill praktycznie nie przydatny, a zabierający sporo punktów.

HIPNOZA - Stun usypiający przeciwnika -> który wybudza się po zaatakowaniu go, dlatego używany głównie, by uciec, bądź zyskać na czasie

WSPOMNIENIA WOJENNE - Zmienia w kruka -> pozwala przelecieć nad różnymi miejscami, murami, górami, itp.

POWRÓT DO NATURY - Stun zamieniający przeciwnika w wiewiórkę -> który odmienia się po zaatakowaniu go, dlatego używany głównie, by uciec, bądź zyskać na czasie

ROZDWOJENIE DUSZY - Kradnie Punkty Many przeciwnikowi

WYSSANIE KRWI - Zadaje obrażenia przeciwnikowi, i straty zadane jemu są przenoszone na nasze Punkty Życia -> czyli inaczej mówiąc leczymy się atakując [/color]

OFIAROWANIE

Skille te ogólnie są nieopłacalne, poza jednym, ostatnim, a żeby go móc wymaksować niestety prędzej trzeba wymaksować go poprzedzające Wszystkie głównie wykorzystywane są na wojnach.

PRZENOSZENIE MANY - Przenosi 50% naszej Punktów Many na członka naszej drużyny

TRANSMISJA ENERGII - Przenosi 50% naszych Punktów Życia na członka naszej drużyny

ŚWIĘTE OFIAROWANIE - Odtwarza maxymalnie Punkty Życia oraz Many członkom drużyny -> jednakże trzeba później wypić Eliksir Oczyszczenia, by nie zginąć

CIERPIENIE PEŁNE GODNOŚCI - Wytwarza bańki na członków drużyny -> Najprzydatniejszy skill na wojnie. Sprawia, że członkowie drużyny stają się nieśmiertelni. Z początku zabiera część naszego HP i musimy zniwelować ten efekt po prostu go wyłączając, tak jak wyłączamy Przebrania czy skill Wspomnienia wojenne. Jednakże po wymaxowaniu tego skilla nie zabiera on w ogóle naszego HP, więc tylko drugi kapłan chroni nas swoimi bańkami i nasza drużyna staje się całkowicie niezniszczalna.


Jak walczyc?


1. Wojo:
Wojo to postać ofensywna, która skupia się na zestunowaniu przeciwnika i na późniejszym jego dobiciu.
Podstawowa technika walki wojownika jest następująca :
Toporek >> podbiega i ogłusza >> Gniewny krzyk ( hp/sek. ) >> niszczyciel zbroi >> spowolnienie >> odbiega >> rzuca toporkiem i znów to powtarza. Lecz łatwo to przezwyciężyć. Mianowicie, gdy zaczyna się pojedynek my rzucamy na woja hipnozę ( gdy to się nie uda próbujemy użyć innego stuna ).. Hipnoza na 3 poziomie daje nam 7 sek a toporek jedynie 5, 7-5 = 2 . Tak, daje nam to całe 2 sek przewagi Następnie gdy skończy się nam ogłuszenie po toporku ( o ile wojo nie Missnął ) rzucamy AoE tak, aby wojo nie miał szans go ominąć ( prawdopodobnie tak, żeby wojo stał w drugim jego końcu. Gdy widzimy, że wojo znajduje się tak blisko, że może użyć Gniewny Krzyk rzucamy na siebie bańkę i odbiegamy tak na około 8-10 metrów od niego aby być bezpiecznymi. Używamy Hipnozy i ponownie AoE oraz dodajemu mu niespodziankę .. Przepaść męki . Gdy widzimy, że AoE się kończy zmieniamy go w wiewiórkę ( Powrót do natury ). Gdy wojo jest zmieniony i do nas podbiega my na niego Hipnozę
( Powrót do natury był tylko naszą dodatkową pomocą w razie gdyby Hipnoza dalej się ładowała ) i odbiegamy. Rzucamy znów AoE i znów przepaść męki. Bańka ( zaznaczenie ), odbiegamy na bezpieczną odległość i dobijamy go pojedynczymi ciosami
Lecz to jeszcze nie koniec, ponieważ każdy wie, że wojo ma 2 odmiany. Mianowicie 1H i 2H ( jednoręczny i dwuręczny ). Według mnie potężniejsi są woje 2H dlatego właśnie opisałem na nich taktykę jako pierwszą . Teraz pora na 1H. To lecim .
Podstawowa taktyka woja 1H jest następująca:
Toporek >> ogłuszenie >> blokada umiejętności ( gdy kończy nam się znieczulenie ) >> rozszerzenie piekieł >> spowolnienie >> odbiega i znów to powtarza. Oczywiście istnieje jeszcze wiele taktyk, ale ja opisałem tą, która jest najpowszechniej stosowana.
Gdy wojo rzuca siekierką my szybko rzucamy na niego Hipnozę ( podobnie jak w 2H ). Następnie AoE oraz bańka ( zaznaczenie ) >> przemiana w wiewiórkę oraz gdy się naładuje hipnoza to i jej nie żałujmy. Następnie używamy bańkę ( nieśmiertelość ) i dobijamy go przepaścią męki oraz pojedynczymi ciosami.
Powodzenia z Wojami


2.Zaklinacz:
Zaklinacz. Profesja posiadająca swojego pomocnika ( tzw. Peta ).
Dowiedziałem się od innych, że nie opłaca marnować się czasu na ich zwierzęta. Na początek trzeba Rzucić AoE zarówno na gracza jak i zwierzaka. Następnie użyć bańkę
( zaznaczenie ). Hipnoza lub wiewiórka na mobka i pozostawienie tym samym gracza bez dodatkowej pomocy. Zaćmienie na gracza .. następnie używamy Aoe na niego ( hipnoza / wiewiórka u mobka dalej trwają ). Przepaść męki. Gdy skończą się stuny Mobkowi odbiegamy od niego na 2 maksymalnie 3 sekundki aby nasze stuny skończyły się ładować. Gdy już to zrobią znów zamieniamy w wiewiórkę lub hipnotyzujemy Mobka. Podchodzimy do zaklinacza ( używając przy tym zaćmienia ) i powtarzamy AoE oraz Przepaść męki ( można także dodać Trutkę o ile starczy nam czasu ).

3. Czarodziej:
Czarodziej to postać już napewno ofensywna. Ma potężne stuny i wogóle atak. Poradziłem się więc ludzi i powiedzieli mi jak z nimi wygrywać. Czarodziej opiera się na stunach, bez których jest bezsilny w walce z innymi to tak :
Gdy zaczynamy walkę w trymiga czarodziej rzuci na nas " feara " i " strzeli " pojedynczymi ciosami. Następnie podejdzie i zamrozi. Lecz pomiedzy tymi dwoma stunami jest sekunda przerwy. Może wydaje się to mało ale robi to wielką różnicę. Podczas tej sek. rzucamy na siebie Bańkę ( Zaznaczenie ) gdy czarodziej będzie w bezpiecznej odległości >> hipnoza >> i oczywiście Aoe ( lecz ta taktyka może się nie udać bowiem czarodziej ma czar teleportacji oraz spowolnienie. Nie martwcie się, dojdziecie do wprawy ) Gdy wiemy, że nie ma załadowanego zamrożenia możemy do niego podejsc i zacmienie rzucic. Gdy to wyjdzie zwycięstwo stoi otworem. Zacmienie __ 7 sek. przeciwnik w plecy. Rzucamy wtedy bańke na nieśmiertelność i dobijamy go pojedyńczymi ciosami takimi jak : Trutka, Przepaść męki a jak załaduje się AoE to i tego nie żałujmy . Po takiej serii kto wie .. czarodziej może być martwy ale może także wstać i to wtedy my będziemy mieli " koniec "
Lecz jest na to rada. Mianowicie :gdy widzimy, że Aoe i stuny się kończą rzucamy w niego czym popadnie gdy zostanie mu no nie wiem :: 1000 hp .. znów bańkę na siebie ( zaznaczenie ) i hipnoze gdy widzimy ze niczym nie bedzie chciał zaatakować: Aoe i Przepaść .. te skile zabiorą to 1000hp i czarodziej leży . Powodzenia

4. Łucznik:
Łucznik to postać wykorzystująca Swojego " klona ". Umiejętność odróżniania gracza od jego klona okazuje się przydatna : Gdy gracz jest w jakiejś gildii a zrobi klona - gildia nie jest pokazana. Gdy zrobi klona i ma np. item +17 to item będzie wyglądał jak +0. To znak, że jest to klon. Przeważnie łucznicy gdy kończy im się klon strzelają do Oślepieniem. Gdy rzucą to na nas to pozostaje nam rzucenie na nas bańki ( zaznaczenie ).
Łucznikowi ładuje się klon więc mamy chwile. Leczymy się a jak zdjął buffki to je odnawiamy ( lecz tylko na Defa ) .. Szybko rzucamy w niego aoe .. przepaść i dobijamy pojedynczymi strzałami .. warto na lucznika rzucic trutkę, poniewaz jak jest zatruty i rzuci klona to widzimy gdzie on jest i możemy to wykorzystać. ( Dmg wylatuje wręcz " z niego " ). Rzucamy znów Aoe i łucznik jest 1000 hp w plecy ( chyba, że wybiegnie z tego Aoe .. ale to kwestia wprawy .. trzeba wiedzieć gdzie to aoe rzucić ). Gdy się pojawi to rzuci na nas ponownie oślepienie. Wtedy pozostaje nam jedynie rzucić na siebie Bańkę (zaznaczenie ) i czekać aż stun minie.

5. RMC:
RMC: To postać ofensywna, której celem jest zaskoczenie oraz niedopuszczenie przeciwnika do ataku. Posiada ona wiele stunów oraz Trutek zabierających HP / sek. oraz pewnien % HP / sek. Podstawowa taktyka używana przez większość RMC jest następująca:
Niewidzialność >> niewidzialne pobicie >> Użycie Trutek >> Gdy zostanie nam około 2 sek stuna używa rozsypania piasku.
Wydaje się to doskonałą taktyką, lecz tak nie jest. Gdy mija czas stuna " Rozsypanie Piasku " RMC pozbawiony jest ochrony przez około 2 sek. Wtedy używamy zaćmienia słońca lub hipnozy ( nie wolno nam użyć Przemiany w wiewiórkę, ponieważ zanim tego użyjemy te 2 sek. nam miną ). Następnie leczymy się po ciosach zadanych nam podczas pierwszego " Stunowania " oraz szybko rzucamy AoE ( ta taktyka może się nie udać, ponieważ RMC posiada skill " ucieczka " i może się uwolnić ), trutkę ( pozwalającą nam wykryć niewidzialnego przeciwnika ) oraz, o ile zdążymy Przepaść Męki. Następnie rzucamy na siebie bańkę ( zaznaczenie ) i czekamy aż naładuje się AoE ( wtedy staramy się je rzucić tak jak pokazuje nam trutka [ tzn. w to miejsce gdzie pokazywany jest DMG ]. Można także rzucić AoE pod nogi gdybyśmy zauważyli użycie skilla teleportacji. To tyle o walce z RMC. Mam nadzieję, że pomoże to wielu innym graczom.



Teraz opiszę ( według rady pewnego mędrca ) zarówno" + " jak i " -- " kapłana
To tak :
Na początek opiszę pewne ( pewnie oczywiste rzeczy ). Jak i " + ".
1.Mianowicie pierwsza i najważniejsza podczas PvP. Gdy rzucimy Hipnozę i chcemy aby została ona na przeciwniku do końca to nie używamy skilli atakujących. To się tyczy również " powrotu do natury ".
2.Gdy damy sobie zdjąć buffki przez łucznika nie rzucamy wszystkich tylko te najważniejsze : Boska ochrona oraz Pełnia Mocy Życia.
3.Podczas PvP z łucznikiem nie radzę rzucać na siebie bańki na nieśmiertelność, ponieważ to bardzo kusi do zdjęcia buffów .
4.Używamy jak najczęściej leczenia. Można by rzec " gdy się naładuje odrazu użyć ".

No niestety. Kapłan tak jak każda inna postać ma " -- "
1. Bez buffów jest bezsilny;
2. Ma za dużo defa magicznego lecz za mało defa Fizycznego. Można to oczywiście wyrównać lecz trzeba na wysokim + mieć itemki.
3. Gdy Wojownik podczas PvP nas zestunuje i ma dobre EQ nie ma szans na przeżycie. Patrz pkt. wyżej
4. Potrzebna bardzo dobra biżuteria .. najlepiej Inteligencja + HP.. ale Mądrość + HP też może być



Jaka rasa dla kapłana?


* Ludzie są zręczni i szybcy. Do tego są inteligentni i wiedzą jak używać technologii.Feline przyszły jako lud z Neved do Iberii i zaprzyjaźniły się z wróżkami. Te dwie rasy podzielają swoją wiedzę i żyją razem w pokoju. Feline są bardzo związane z naturą i dlatego chronią ziemię i wiatr. Aby wykonywać dobrze swoje zadania, zawsze są na drodze do zwiększania i ulepszania swoich umiejętności w walce, jak i mentalnych właściwości.

* Wróżki, nazywane również Mirhur, wyróżniają się poprzez swoją mentalną siłę i magiczne umiejętności.:Jako drugi lud fali uchodźców, dotarli Mirhur do Iberii i rozbili tam swój obóz. Jako towarzyski lud szybko zaprzyjaźnili się z Felinami. Obydwa ludy uzupełniają się nawzajem. Mirhur to lud, który posiada nadzwyczajnie wyostrzony zmysł mentalny. To oni wprowadzili magię i duchy do Iberii, które tam teraz chronią.Jak żaden inny lud, potrafią oni obywać się z duchami i posiadają wspaniałe magiczne umiejętności. Do tego celu posiadają prawie bezgraniczną mądrość i inteligencję


Kapłan:

Szlachetni i powabni, jak ich Bogini Rekamie, chronią Kapłani swoich podopiecznych przed złem.

Bogini Wody Rekamie podarowała pewnego dnia Kapłanom dar ochrony sojuszników oraz ich uzdrawiania. W potrzebie są ostatnią nadzieją i światłem dla wojowników. Również i w nich kryje się głęboka moc, której używają do ochrony przed przeciwnikami oraz do ataku. Szkody, jakie potrafią wyrządzić przeciwnikowi są ogromne i okrutne. To sprawia, że Kapłani są nie tylko aniołami ochrony, lecz również aniołami śmierci.
Dla własnej ochrony noszą ubranie z materiału, takie jak togi i wzmocnieni są poprzez rózgi, czarodziejskie różdżki oraz magiczne szyldy.

I teraz uwaga, ze względu na posiadane atrybuty początkowe każda z postaci będzie najlepsza tylko w dwóch klasach


Najlepszym wyborem dla kaplana jest wybranie:
Wróżki: opatrujac ze bedziemy postacia ofensywna,
jezeli bierzemy pod uwage wersje defensywna wymieramy kaplana jako Człowieka: ...


Bizuteria


1.Madrosc

2.Kondycja

3.HP

4.Manna


Rozga 2h czy 1h?


Rózdzka-wiekszy dmg niz w przypadku laski

Laska-Mniejszy dmg,szybszy repawn skilla oraz szybsze zucanie skilli

Do expienia preferuje rozdzke ale do pvp czy tez na wojnie Z pelnym doswiatczeniem laske (opatryujac szybszy respawn skill np: leczenia czy aoe)

[/size]

Bulid-Czyli jak wydajnie ulepszac nasze umiejetnosci

[center][size="3"][b]


[url="

Zaloguj albo Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść

do m

Dodany obrazek


#2
jugens22

jugens22

    Robię krok w tył, aby zrobić dwa do przodu.

  • exModerator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6237 postów
  • Lokacja:Gdzieś.
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Piłka Nożna, Gry, Sport :)


Spoko tuta ale mam wrażenie jak go bym już gdzieś widział.Chyba podoby tut zrobil razmess.

Dodany obrazek

By @jasieg11

ExMod WoT SP exkid metin2 ExLider MMT exMentor

Nie wejdziesz bo się boisz c'nie ? :D Jeżeli potrzebujesz pomocy z WoT'em, chętnie pomogę PW :)


#3
Razmess

Razmess

    Bywalec MPC

  • exModerator
  • PipPipPipPipPip
  • 561 postów
  • Lokacja:Wielkopolska
  • Płeć:Mężczyzna
Czysty board...Ale:

Zaloguj albo Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść


"aktywnym koncie o nicku marbizmen i wstawiam go jeszcze raz na moim nowym koncie."
Multi?
Edit: Zmieniłem nazwe tematu.
Nic.

#4
xRPKx

xRPKx

    Pijawka III

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Lokacja:Bydgoszcz
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:fapanie
2 konto bo zapomnialem hasla do starego zalozylem nowe na nowym dodalem nie ktore tematy i takie tam a pozniej przypomnialem sobie haslo do starego konta. Tak może i czysty board ale nie które rzeczy pisałem sam na dodatek wszystko kodowane kolory pogrubienia + szukanie tematów archiwum posty i sklejanie wszystko w całość i na NIE aktywnym nie katywnym...

Dodany obrazek


#5
Trinity

Trinity

    Pijawka

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
No no, poradnik AlphaWolfa, ładnie tak kopiowac bez zgody autora?

@2down: jugens22

Ano hmm, to mi do tego ze skopiowany, jak nie znasz sie na rzeczy, to nie pisz, bo warto dac cos od siebie zamiast kopiowac bezczelnie czyjes dzielo,
Jak nie masz zgody autora, to przynajmniej go "podpisz", zeby nie bylo ze twoje :x

Edytowany przez Trinity, 30 lipiec 2011 - 18:45.


#6
BezNickowiec

BezNickowiec

    MPC User

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPip
  • 810 postów
Ja bym nie radził robić skilli tych co są w ogniu ( te 3 z boku ) i tak się ich nie używa ;)
Nie zauważyłem daty ostatniego posta ;/ Sorry za górnictwo :)
Dodany obrazek
By Baksiu

#7
jugens22

jugens22

    Robię krok w tył, aby zrobić dwa do przodu.

  • exModerator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6237 postów
  • Lokacja:Gdzieś.
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:Piłka Nożna, Gry, Sport :)


No no, poradnik AlphaWolfa, ładnie tak kopiowac bez zgody autora?


Dobrze może i skopiowany ale co ci do tego?

Ciesz się ze wogule ktos to wstawił tutaj bo takto byś musiał tego szukac na stronie 4story.

Oftop: Kid radził bym zamknąc ten temat ale nie usuwać bo wszyscy bedą tu spamować.

Dodany obrazek

By @jasieg11

ExMod WoT SP exkid metin2 ExLider MMT exMentor

Nie wejdziesz bo się boisz c'nie ? :D Jeżeli potrzebujesz pomocy z WoT'em, chętnie pomogę PW :)



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników