Skocz do zawartości

Witaj na

MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online


Zarejestruj się aby otrzymać dostęp do pełnej funkcjonalności forum. Po rejestracji i zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi na istniejące wątki, wysyłać wiadomości prywatne, wysyłać aktualizacje statusu, zarządzać swoim profilem i wiele więcej. Jeśli masz konto zaloguj się tutaj - w innym przypadku stwórz konto tutaj.

Zdjęcie

Co nas czeka w następnych aktualizacjach


516 odpowiedzi na ten temat

#141
Juri.

Juri.

    Rozstawiam lepiej od Kyry

  • Moderator WoT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8833 postów
  • Gadu Gadu:7403504
  • Lokacja:Czeladź
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WoT


tak, tak wiem. To też jest eleganckie. Ale mi chodzi o te historyczne... To jakie specjalne mapy będą (Stalingrad, Berlin czy Omaha)? Kurde bo aż mnie to zaciekawiło bo coś miesiąc temu u faji mi się o uszy obiło, ale nie wierzyłem :P

 

W bitwach historycznych, będą brały udział czołgi, które rzeczywiście brały udział w danej walce, na danej mapie, z tym wyposażeniem i liczbą pocisków co było na prawdę. Np T-34 vs Tiger, ale nie będzie to 15vs15, tylko np. 15x T-34 vs 4x tigery.

 

Chyba xD

 

btw

 

Hetzer, nasz kochany „Podżegacz”.

 

Lekki, nisko-profilowy TDek IV tieru zbudowany na podwoziu PzKpfw 38(t), który de facto jest czechosłowackim LT-38.
Łatwość produkcji, niska sylwetka i rykoszetujący pancerz – to główne zalety tego niemieckiego pojazdu. Dzięki dostępności PzKpfw 38(t) udało się wyprodukować od kwietnia 1944 do końca wojny w maju 1945 – 2584 sztuki.

Oj Hetzer, Hetzer… Zaraz… Jaki Hetzer?! Przecież to Jagdpanzer 38(t)

E10+Hetzer+2.jpg

E-10 Hetzer był projektem mającym zastąpić dotychczasowe rozwiązania bazujące na podwoziu PzKpfw 38(t). Przeprojektowane podwozie 38(t) zostało m.in. powiększone, klasyfikując się tym samym jako pojazd o masie od 10 do 25 ton. Zmieniło również nazwę z PzKpfw 38(t) – tschechisch/czeskie, na PzKpfw 38(d) – deutsch/niemieckie.
Nowe podwozie miało służyć jako podstawa do produkcji nowych lekkich niszczycieli oraz nowej linii Waffenträger’ów uzbrojonych w ciężkie działa przeciwlotnicze.

Tak więc skąd to zamieszanie?

Jagdpanzer 38(t), nieoficjalnie przejął nazwę Hetzer, od łudząco do niego podobnego prototypu E-10, a stało się to przez zwykły ludzki błąd. Bałagan w dokumentacji sprawił, że w raportach produkcyjnych 38(t) został omyłkowo nazwany Hetzer. Mineły 2 miesiące, aż sprawa uległa sprostowaniu.
Heinz Guderian w nieformalnym piśmie do Hitlera stwierdza, że nieoficjalna nazwa „Hetzer”, stała się bardzo popularna wśród wojskowych i przyjęło się ją używać zamiast Jagdpanzer 38(t). Powojenni historycy, zmyleni tym faktem, również używali nazwy Hetzer, co spowodowało zatarcie prawidłowej nazwy w wielu opracowaniach. W oficjalnych dokumentach Jagdpanzer 38(t) nigdy nie został nazwany Hetzer’em.

 

Dlatego też WG planuję zastąpienie nazwy Hetzer, na Jagdpanzer 38(t).

http://www.dom1n.com/artykuly/hetzer/

I tak będę mojego pupila nazywać hetzer :) Dzisiaj na nim w 5 bitew 20 fragów zrobiłem, z czego 2 bitwy były na 6t i 1 na 5t

 

 

- jeśli uszkodzisz w bitwie sojusznika, nie dostaniesz złagodzenia kary nawet jeśli w zasadzie wygrasz sam tą bitwę
- możliwe, że Dicker Max i Churchill III (oraz inne wybrane czołgi premium) pojawią się w BH
- WG nie ma zbytniego pojęcia na temat powojennych japońskich czołgów
nowe brytyjskie głosy załogi zostaną wymienione w końcowych patchnotach
- WG eksperymentowało ostatnio z polem widzenia kamery zależnym od jej przybliżenia, ale zapomniano to usunąć w kliencie testowym
- nie będzie buffa dla T34
- WoT od 8.10 nie trawi zbytnio komputerów z podkręconymi parametrami, ale nie zostanie to naprawione w 8.11
- nie ruszacie FV4202, podczas gdy T-54 jest zmieniany? “Straszne.”
- kąt przedniej dolnej płyty w Type 59 może się zmienić
- na razie nikt nie pracuje nad nową mechaniką pocisków HESH, ale takowa zmiana jest w planach
- w tym roku na pewno nie ujrzymy nowych czołgów z Japonii i Chin
- „lekki T-54” zostanie wprowadzony w tym roku
- będą zmiany w trybie 7/42, np. selekcja składu czołgów w zależności od mapy
-  SU-76I nie będzie zwykłym czołgiem premium, tylko prezentem/nagrodą
- M46 Patton nie straci topowego działa, pomimo jego niehistoryczności
- nie ma w planach rebalansu sowieckiego działa 100 mm D-54
- nie będzie rekompensaty za zmiany w Type 59
- Storm sądzi, że kamuflaż w WoT został poprawnie zaimplementowany (nie będzie tak jak w WT: GF, gdzie można w zasadzie zrobić różowy czołg i oblepić go zdjęciami)
- będziemy mogli tuningować swoje czołgi, np. dodawać skrzynki z narzędziami, dodatkowe ogniwa gąsienic itp. Te dodatki raczej będą tylko wizualne
- w BH będzie limitowana złota amunicja, a cała mechanika będzie identyczna, jak w zwykłych randomach

 

 

 

 

- WT E-100 dostanie nerfa HP, zabiorą mu 200pkt
- T-54 na teście #1, nie jest jeszcze ukończony; ostatecznie będzie tak samo wysoki jak Type 59
- prace nad nowym prem T-54 VIII tieru jeszcze się nie rozpoczęły, jedyne co wiadomo to to, iż będzie to (być może!) jego lekka modyfikacja ze zredukowanym pancerzem (80mm z przodu, wieża 180mm) > do poczytania TUTAJ
- kłoda T-54 została przełożona na bok, tak jak to było w prawdziwym modelu ze 120mm pancerzem przednim

jbUnpXK.gif

- model T-54, po 3 latach żmudnej pracy, jest w końcu „historyczny” – i nie ma to związku z przygotowaniami do wprowadzenia modeli HD
- najwyraźniej złoty kamuflaż na serwerze testowym działa prawidłowo (to, że zostaje na stałe w garażu)
- Storm twierdzi, że to nie tak że WT E-100 pozwala 40% pomidorom na zbijanie 5k dmg. Owszem jest różnica pomiędzy WT i innymi TDkami, ale jest ona znacznie mniejsza.
- powierzchnia mapy Windstorm to 1000x1000m
- nie ma żadnych zmian w systemie kamuflażu, ani też nie będzie (na razie) jakichś głębszych zmian
- nie będzie żadnych zmian w Bitwach Narodowych pomiędzy testem patcha 8.11, a jego finalną wersją
- patch 9.0 jest opracowywany równolegle z wersją 8.11
- teoretycznie możliwe jest utworzenie odznaczenia gloryfikującego niszczenie TDków
- możliwe, że w przyszłości każdy nowy pojazd będzie testowany w sposób w jaki obecnie dzieje się to z premium; wg Storma każda nowa mechanika musi przejść dwie rundy testów
- model kolizyjny Lowe nie został zmieniony
- mechanizm, w którym stockowy czołg miałby niższy tier niż czołg elitarny, został porzucony już dawno temu i nie będzie wprowadzony
- jak na razie nie ma w planach buffa albo nerfa FV TD, czy też IS-7
- obecne nerfy TDków spowodowane są dogłębnymi testami TDków X tieru
- możliwe, iż WT E-100 czekają dalsze zmiany poza tymi w 8.11; więcej zmian będzie wymagało więcej testów, co przekłada się na czas, którego nie ma zbyt wiele przy wprowadzaniu patcha 8.11
- Q: „Po stracie 200HP, WT E-100 będzie ssał! Plan wypuszczenia OP TDka, aby wielu ludzi przekonwertowało wolne doświadczenie, a następnie jego znerfienie wypalił ,,|,,” A: „Oczywiście. Kupiłem sobie cztery jachty i trzy Bentleye. Ah, zapomniałbym o złotym kiblu.”
- opcja wykluczenia niektórych map z puli MM została porzucona. Powodem tego jest fakt, zbyt dużego przesilenia mechanizmu MM.
- jak na razie, pula HP wszystkich TDków nie zostanie znerfiona


Dodany obrazek

Black Member, Moderator WoT, Moderator Ghost Recon Phantoms, Moderator War Thunder, Dodany obrazekBest Member, Dodany obrazekMPC News, Redaktor WoT, Redaktor Minecraft, Redaktor Działu Konsole, Redaktor Combat Arms, Redaktor League of Legends,

Moderator - Lektor - Korektor - Juri.


#142
Juri.

Juri.

    Rozstawiam lepiej od Kyry

  • Moderator WoT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8833 postów
  • Gadu Gadu:7403504
  • Lokacja:Czeladź
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WoT


- Storm potwierdza, że w przyszłości obszar dynamicznego renderowania będzie okręgiem o promieniu 700m
- w planach jest całkowite przerobienie czatu na nowy system, dzięki czemu wyeliminuje to różne bugi (np. brak synchronizacji kontaktów przy dużym obciążeniu serwera)
- BN nie powinny zwiększyć czasu stania w kolejce do bitwy
- kąt nachylenia przedniej płyty w Type 59 zmieni się aż o 0,5 stopnia w 8.11
- w 9.0 nie ujrzymy ulepszeń dla trybu 7/42
- devsi rozważają, aby dodać do minimapy nazwy czołgów
- SU-152 nie dostanie działa OBM-53 (wczesna wersja działa BL-10)
- Storm nie uważa nerfu WT E-100 za formalność
- nie będzie +/- 1 MM
- Jagdtiger i jego brat premium różnią się niektórymi parametrami, gdyż devsi nie chcieli tykać prem tanka, kiedy to jakiś czas temu grzebali przy niemieckich czołgach
- wsparcie dla wielu rdzeni nie przyjdzie w 9.0 – było to już zapowiadane wcześniej. Poza tym… według Storma niewiele ludzi na to czeka

45242357.jpg
- według Storma tryb hardcore w WoT nie jest rozwijany, gdyż nie ma to zbytniego sensu
- bitwy historyczne jednak będą posiadały działający MM (wcześniej rozważano z góry ustalone składy maszyn) – czołgi na potrzeby BH będą miały specjalne wagi MM, a ilość danych pojazdów w bitwie będzie ograniczona
- nie będzie więcej wersji Pz III w WoT, jedyne co WG zrobi to przerobi Pz III A
- Panzery i Stugi na pewno będą miały alternatywne kadłuby
- Q: “Więcej Panzerów ukradzionych z WT?” A (Storm): “Phi! Prosto od Hitlera!”


Dodany obrazek

Black Member, Moderator WoT, Moderator Ghost Recon Phantoms, Moderator War Thunder, Dodany obrazekBest Member, Dodany obrazekMPC News, Redaktor WoT, Redaktor Minecraft, Redaktor Działu Konsole, Redaktor Combat Arms, Redaktor League of Legends,

Moderator - Lektor - Korektor - Juri.


#143
Reiden

Reiden

    MPC Popular User II

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1884 postów
  • Płeć:Mężczyzna


- WG podpisało kontrakt z Twitch’em, co ma znacznie usprawnić nadawanie z gry na żywo
- w 9.0 będzie zawartych 12 modeli HD, część Havoka oraz niezapowiedziane wcześniej nowości dla garażu i załogi
- jest duża szansa na to, że mechanizm działania HESH nie będzie w ogóle tykany
- w 9.0 wieże zaczną wylatywać w powietrze po eksplozji amunicji. No może poza Mausem, którego wieża po prostu wypadnie, bo jest za ciężka usmiech.gif poza tym możliwe, że inne części czołgu również będą odpadać po wybuchu
- alternatywne kadłuby będą niedługo, ale nie w 9.0
- devsi myślą na temat wprowadzeniu elementów PvE (boty)[Z połowa graczy gra jak boty albo nawet gorzej wiec WG może sobie zaznaczyć ten pomysl za zrealizowany :D]
- artyleria i TD made in China mają tak mały priorytet, jak to tylko możliwe – nawet japońskie SPG mają większy
- Razer prawdopodobnie wypuści serię akcesoriów w motywie uniwersum WG
- WG stara się ulepszyć cybersport w WoT, ale z kolei nie opłaca im się wspierać transmisji mniejszych turniejów takich, jak ESL, czy – devsi nie są zadowoleni z mapy Karelia, więc prawdopodobnie będą znów przy niej grzebać
- WG wciąż zastanawia się, co zrobić z XVM i noobmeter’em
- w World of Tanks nie będzie dużych zniszczalnych obiektów (jak np. mosty w WoWp)
- mod pokazujący przeładowujące czołgi na mapie został potraktowany BanHammer’em
- WG ma narzędzie pozwalające przeskanować twój komputer w poszukiwaniu nielegalnych modów, ale jest rzadko używane (np. wtedy, kiedy gracz jest intensywnie raportowany przez drużynę)[Jakoś nie chce mi się w to wierzyć ale skoro o tym wspomnieli to zaczna jakies pracy w kierunku pozbycia sie botow i innych oszustów]
- dowódcy CW/cybersportu otrzymają tryb dowodzenia, w którym m.in. będą mogli rozrysowywać taktyki na mapie
- będzie można wskazać punkt na minimapie wyłącznie członkom plutonu
- czołgi Christie znów zostały odłożone na później
- trzecia kampania CW pojawi się na początku drugiego kwartału roku
- interfejs WoWp i WoT nie zostanie zunifikowany (kto zadaje takie głupie pytania?)
- interfejs bitw treningowych nie zostanie zmieniony
- nie będzie brytyjskiego prem MT VIII tieru
- prędzej się zestarzejemy, niż WG weźmie się za FV4202
- będzie można znów zdobyć M60
- będziemy dostawać komunikaty w grze, gdy dostaniemy PM na forum albo na stronie gry
- T23 prawdopodobnie nie będzie na sprzedaż (och, czyżby za słabe działo?), poza tym w grze nie może zasuwać tyle samo do przodu, co na wstecznym – może jechać „tylko” ~30 km/h do tyłu
- T-54 będzie miał 2 możliwe kadłuby
- Pz III też będzie miał alternatywne kadłuby

Źródło: DoM1N


1398969793-U174608.png


#144
Juri.

Juri.

    Rozstawiam lepiej od Kyry

  • Moderator WoT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8833 postów
  • Gadu Gadu:7403504
  • Lokacja:Czeladź
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WoT


- możliwość uszkadzania modułów zależy tylko od kalibru pocisku, a nie od jego typu
- silnik może zostać podpalony przez każdy strzał, natomiast zbiorniki z paliwem zapalą się dopiero wtedy, gdy zostaną zniszczone (czerwone)
- formuła na dmg na za niepenetrujące trafienie HE: bazowy dmg/2 – grubość pancerza * 1,3 * 1,X (X – wpływ oslony przeciwodłamkowej)
- w 9.0 ujrzymy modele HD m.in sławnych niemieckich czołgów
- WG zorientowało się, że jest kartoflem i prawdopodobnie znów udostępni supertest dla EU
- WG śledzi boty, prosi też aby raportować takich delikwentów w bitwie aby ułatwić im pracę

 

Źródło: DoM1N

Jak piszecie za mnie podawajcie źródło, bo mnie Domin o to prosił ;)


Dodany obrazek

Black Member, Moderator WoT, Moderator Ghost Recon Phantoms, Moderator War Thunder, Dodany obrazekBest Member, Dodany obrazekMPC News, Redaktor WoT, Redaktor Minecraft, Redaktor Działu Konsole, Redaktor Combat Arms, Redaktor League of Legends,

Moderator - Lektor - Korektor - Juri.


#145
kondziomtk

kondziomtk

    Debiutant II

  • Members
  • PipPip
  • 157 postów
  • Gadu Gadu:28607909
  • Lokacja:Wyszków
  • Płeć:Mężczyzna

Juri. Prośba taka,jak możesz to edytuj główny temat bo się można pogubić czytająć 30x to samo co iinni wstawiają-dzięki



#146
Juri.

Juri.

    Rozstawiam lepiej od Kyry

  • Moderator WoT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8833 postów
  • Gadu Gadu:7403504
  • Lokacja:Czeladź
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WoT


Juri. Prośba taka,jak możesz to edytuj główny temat bo się można pogubić czytająć 30x to samo co iinni wstawiają-dzięki

 

Jak wypuszczą 8.11 to zrobię osobny temat dot. 9.0+

 

Główny temat jest chyba estetycznie, nie wiem w czym można się pogubić. 

 

- niektóre nacje (np. Francja, USA) mają wystarczająco dużo materiału na drugą linię SPG, ale WG nie chce ich wprowadzać
Tank Grotte raczej nie pojawi się w grze
- jeśli zakupiłeś kamuflaż i zmieniłeś go na inny przed 8.11, nie będziesz mógł go odzyskać, gdyż serwer nie przechowuje takich danych
- T23 MT nie będzie zasuwać 56 km/h do tyłu, bo tak (Za to kochamy WG xD
- WG ma pomysły na zmiany w mechanizmie kamuflażu, ale to wciąż tylko koncepcje
- T-54 w 8.11 posiada kadłub z 1945 roku
- jeszcze wiele wody w Wołdze upłynie, nim ujrzymy japoński tier X HT
- kiedyś tam będziemy mogli nadawać na żywo prosto z klienta gry
- wieża czołgu Conqueror ma lepsze kąty nachylenia pancerza, więc jest mocniejsza od tej w Centurionie mimo mniejszych nominalnych wartości
- nie będzie żadnych zmian w MM (np. VIII tier nie będzie walczyć tylko ze sobą)
- WG nigdy nie obiecywało nam czołgu premium z dużym działem (~150mm)
- devsi chcieli kiedyś stworzyć czołg premium łącząc czołg KV-1S z działem 152mm, ale zorientowali się, że ociera się to o sci-fi
- nie będzie można przenieść kamuflażu na inny czołg
- wieża T-54 jeszcze będzie zmieniana – finalną wersję ujrzymy wraz z 8.11
- nie ma w planach trzeciej tury testu 8.11
- SerB nie widzi sensu w tym, aby dodać wsparcie “API Mantle” w WoT
- nie będzie specjalnych bitew tylko dla czołgów premium
- bug w oknie załogi (test 8.11) zostanie naprawiony wraz z wejściem 8.11 w życie


Dodany obrazek

Black Member, Moderator WoT, Moderator Ghost Recon Phantoms, Moderator War Thunder, Dodany obrazekBest Member, Dodany obrazekMPC News, Redaktor WoT, Redaktor Minecraft, Redaktor Działu Konsole, Redaktor Combat Arms, Redaktor League of Legends,

Moderator - Lektor - Korektor - Juri.


#147
Juri.

Juri.

    Rozstawiam lepiej od Kyry

  • Moderator WoT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8833 postów
  • Gadu Gadu:7403504
  • Lokacja:Czeladź
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WoT


- nie ma sztywnej zależności pomiędzy kalibrem pocisku a zadawanym dmg
- D.W. 2 niezbalansowany? „Jeśli wykresy to pokażą, naprawimy go.”
- depresja dział na brytyjskich SPG to „parametr balansu”
- jako pierwsze ujrzymy w wersji HD czołgi masowo produkowane oraz legendarne
- nie ma w planach oddzielnego klienta HD, aaaale może się to kiedyś zmienić
- kiedyś tam ujrzymy wsparcie dla wielordzeniowych układów GPU
- według SerB’a tylko 15% graczy serwera RU ma mniej niż 18 lat, a średnia wieku na rosyjskim serwerze wynosi 32 lata (swoją drogą sprawdzono to za pomocą płatnej? ankiety)
- SerB stwierdził, że wszystkie masowe pomysły od graczy na zwiększenie skilla pomidorów sprowadzają się do jednego: „Błagam, ja tak bardzo nie lubię czerwonych warzyw w drużynie!”
- przywrócenie stalinowskich inskrypcji okazało się dobrym biznesem dla WG…
- … a na dodatek na serwerze EU nie zauważono żadnego spadku dochodów po wprowadzeniu tychże inskrypcji
- podczas świątecznego eventu „rozdano” niecałe 10k czołgów IS-6

 

koniec testów 8.11
10 lutego 2014

 

wprowadzenie patcha 8.11
11 lutego 2014

Dodany obrazek

Black Member, Moderator WoT, Moderator Ghost Recon Phantoms, Moderator War Thunder, Dodany obrazekBest Member, Dodany obrazekMPC News, Redaktor WoT, Redaktor Minecraft, Redaktor Działu Konsole, Redaktor Combat Arms, Redaktor League of Legends,

Moderator - Lektor - Korektor - Juri.


#148
Juri.

Juri.

    Rozstawiam lepiej od Kyry

  • Moderator WoT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8833 postów
  • Gadu Gadu:7403504
  • Lokacja:Czeladź
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WoT


- jeśli jeden z czołgów ma załogę z 100% kamo, a drugi czołg ma załogę z 100% perkami na zasięg widzenia, nie można ustalić jednoznacznie, który z nich ma przewagę
- WG nie wprowadzi blokady spustu przy celowaniu w sojusznika
- devsi uruchomili trzecią turę testów 8.11, gdyż znaleźli nowe bugi i chcieli sprawdzić efekty swoich prac naprawczych

- Yurko2F wyjaśnia zasadę działania kamuflażu:

“Kamuflaż jest współczynnikiem. Jako przykład dajmy czołg z wartością kamuflażu 0,5. W praktyce oznacza to, iż inny czołg z zasięgiem widzenia 400 m zobaczy ten pierwszy w odległości 400*0,5 = 200 m. Strzelanie i poruszanie się zwiększa ten współczynnik, podczas gdy kamuflaż wizualny, siatka i skill go redukują.”

 

- WZ-132 otrzyma w 8.11 bardziej realistyczne gąsienice (obwiśle dodam że nowe to te niespoczywające na skrajnych kołach nośnych):

WZ132Change_zpsdd3278b6.gif

 

Nie zabijecie mnie za tą niecałą godzine od ostatniego posta :>?


Dodany obrazek

Black Member, Moderator WoT, Moderator Ghost Recon Phantoms, Moderator War Thunder, Dodany obrazekBest Member, Dodany obrazekMPC News, Redaktor WoT, Redaktor Minecraft, Redaktor Działu Konsole, Redaktor Combat Arms, Redaktor League of Legends,

Moderator - Lektor - Korektor - Juri.


#149
ImBYKU

ImBYKU

    Debiutant

  • Members
  • PipPip
  • 121 postów

heh spiesza sie z havockiem zeby zdazyc przed open beta w WT ...  

Kombinuja za duzo , rebalans td to komedia , minimalnie nerfia dziala 150 mm a TD ktore sa op czyli FV i WT zostaja nietkniete ... bo ROZJECHANIE celownika w WT ktory nadal skupia w 1.7s to nefr ?  Dalej to pizga jak Kapitan Bomba z laserowej dzidy co 2s po 560 i zawsze celnie . 


Is4 , Is7 , T57 heavy , E50 M , Obj 268 , E100 , Obj261 , GW E100 , T110E5 ,  T71 , VK 72.01 BatCh25t

T34 , FCM50t , jagTig 8.8 , Su122-44 , TOGII* , lefh105, LTP , M22 , FCM36pak40 , PzS35 , T14 , T25 

 


#150
marvelus113

marvelus113

    MPC Popular User II

  • Redaktor WoT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WoT, Wieśmin, ME, RPG, Strategie, Książki, Denerwowanie dzieci w internecie, rysowanie.


heh spiesza sie z havockiem zeby zdazyc przed open beta w WT ...  

Kombinuja za duzo , rebalans td to komedia , minimalnie nerfia dziala 150 mm a TD ktore sa op czyli FV i WT zostaja nietkniete ... bo ROZJECHANIE celownika w WT ktory nadal skupia w 1.7s to nefr ?  Dalej to pizga jak Kapitan Bomba z laserowej dzidy co 2s po 560 i zawsze celnie . 

Aż mi cię żal człowieku.
(WaffelTraktor) Ten TD nie ma pancerza, mobilność średnia, camo gorsze od Mausa, magazynek ładuje prawie minutę, a w tym czasie nawet E 100 cie zjedzie z fulla do zera.

(FV) Słaba mobilność, brak pancerza, camo nie najlepsze, działo zgrywa 3.4, każdy ruch wieżą to od razu padaczka celownika, celność 0.4, częste strzały za 700-800 przy przeładowaniu 25sec.

WaffelTraktor to TD który ma na celu stanąć na granicy zasięgu renderowania i piździć. Jeżeli ten TD jest dla ciebie taki "OPOPOP NERFIĆ BO MNIE ZABIŁO!!!!1" to trochę dziwne...



#151
Fireho

Fireho

    Ignis purificat

  • Moderator War Thunder
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1938 postów
  • Gadu Gadu:51210137
  • Lokacja:Wiocha pod Warszawą
  • Steam:Fireho
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:War Thunder, World Of Tanks, Programowanie


Aż mi cię żal człowieku.
(WaffelTraktor) Ten TD nie ma pancerza, mobilność średnia, camo gorsze od Mausa, magazynek ładuje prawie minutę, a w tym czasie nawet E 100 cie zjedzie z fulla do zera.

(FV) Słaba mobilność, brak pancerza, camo nie najlepsze, działo zgrywa 3.4, każdy ruch wieżą to od razu padaczka celownika, celność 0.4, częste strzały za 700-800 przy przeładowaniu 25sec.

WaffelTraktor to TD który ma na celu stanąć na granicy zasięgu renderowania i piździć. Jeżeli ten TD jest dla ciebie taki "OPOPOP NERFIĆ BO MNIE ZABIŁO!!!!1" to trochę dziwne...

FV to akurat czołg do strzelania goldem. A co do WaffelTraktora, to taka jest teoretyczna rola tedeków.


693331407164320964501.jpg


#152
Juri.

Juri.

    Rozstawiam lepiej od Kyry

  • Moderator WoT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8833 postów
  • Gadu Gadu:7403504
  • Lokacja:Czeladź
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WoT


- WG rozumie problem botów i chce z nimi walczyć, ale również uważa, że boty stanowią mniej niż 1% graczy w grze. Obecnie trwa analiza, której efektem końcowym będą bany dla bociarzy
- devsi pracują nad nowym systemem wykrywania botów
- według Storm’a gracze przesadzają z ilością botów w grze
- Storm powiedział, że gracze AFK oraz ci, którzy wychodzą z bitwy przed zniszczeniem swojego czołgu poniosą konsekwencje
- mapa Północny Zachód w 8.11 jest w porządku
- Storm nareszcie zauważył, że mapy Siewiegorsk i Święta Dolina mają problemy z balansem
- wszystkie nowe „problematyczne mapy” (np. Święta Dolina) zostały stworzone przez tych samych ludzi, którzy stworzyli pierwsze mapy do WoT
- Komaryn znów zostanie przerobiony, albo i nawet usunięty
- Storm ujawnia plany WG co do LT:

„Wprowadzimy wysokotierowe LT (VII-VIII) dla największych nacji w grze – ZSRR, USA i Niemiec. Stare LT dostaną nowy MM, a może nawet buffa. Tak czy siak, zamierzamy ułatwić życie grającym LT.”

- nie będzie LT IX i X tieru, gdyż brak jest jakichkolwiek kandydatów
- linia LT USA będzie zaczynać się od Chaffee, kandydatami mają być T49 LT i T92 LT
- Storm potwierdza, że T49 LT pojawi się w tym roku (jest to w zasadzie Walker Buldog z działem 90 mm)
- roaming zostanie wprowadzony w tym roku
- gracz narzekał, że rozwalanie wrogiego czołgu ze 100% HP do zera poprzez strzelanie we właz dowódcy mija się z celem – Storm powiedział, że devsi rozważali kiedyś, aby po trafieniu w wystające miejsca czołgu (np. właz dowódcy) dmg był zredukowany. Jednakże zarzucono ten pomysł, gdyż spowodowałoby to zbyt duże zamieszanie u graczy. (w sumie szkoda, bo to akurat miałoby sens)
- devsi rozważają też pomysł, aby czołg po otrzymaniu trafienia w działo lub gąsienice z konkretnie dużego kalibru, traciłby nieco HP
- Storm stwierdził, że optymalizacja WoT jest na stałym poziomie, a nawet rosnącym (jako przykład podał fakt, iż dużo graczy odnotowało wzrost FPS w 8.11)

- WG nie da nam możliwości ukrycia swoich statystyk, gdyż pomysł ten „ma wielu wrogów”
- KV-220 nie dostanie nerfa
- MM ogólnie działa dobrze, jedynym obecnym problemem jest długie czekanie w kolejce VIII tierów
- według Storm’a gra artylerią obecnie nie jest atrakcyjna ze względu na długi czas celowania
- znaleziono już kandydata na premium TD USA
- nie będzie specjalnych map dla 7/42
- nie będzie twardego limitu TD na bitwę
- plutony mają się statystycznie dobrze
- WG lubi porcjować zawartość, więc nawet BH nie ujrzymy w jednym kawałku – np. mechanizm spawnu zostanie dodany później
- Sheridan na pewno nie pojawi się w WoT
- Storm nie jest zadowolony z tego, że czołg może ot tak zniknąć w bezruchu i pojawić się dopiero po poruszeniu się
- celowanie a’la Battlefield będzie opcjonalne (ręczne ustalanie odległości strzału)
- Storm stwierdził, że obecnie narzędzia wykrywające nielegalne mody nie są zbyt efektywne, gdyż łatwo je ominąć
- niedługo mamy ujrzeć nowy rozbudowany tryb dla CW
- możliwe, że otwarte pojazdy dostaną mikronerfa (~2,5%), ale w zamian za to załogi takich pojazdów dostaną bonus do umiejętności jako rekompensatę (czyste placebo, a dzięki temu ludzie przestaną narzekać na brak możliwości założenia wentylacji)
- KV-5 nie powróci do sklepu

I uwaga, bardzo ważna zmiana:

Devsi w 8.11 postanowili usunąć XII tier bitewny (XII tier bitewny to w praktyce bitwy wyłącznie X tierów na randomie). Zrobiono tak, gdyż „stanowczo zmniejsza to małym kosztem kolejki do bitwy dla czołgów VIII tieru, a także daje dodatkową motywację do grindowania X tierów”. Okej kolejki będą mniejsze, ale to oznacza, że VIII tiery (z wyjątkiem czołgów premium, których ta zmiana podobno nie dotknie) będą teraz częściej widywać X tiery…


Dodany obrazek

Black Member, Moderator WoT, Moderator Ghost Recon Phantoms, Moderator War Thunder, Dodany obrazekBest Member, Dodany obrazekMPC News, Redaktor WoT, Redaktor Minecraft, Redaktor Działu Konsole, Redaktor Combat Arms, Redaktor League of Legends,

Moderator - Lektor - Korektor - Juri.


#153
marvelus113

marvelus113

    MPC Popular User II

  • Redaktor WoT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WoT, Wieśmin, ME, RPG, Strategie, Książki, Denerwowanie dzieci w internecie, rysowanie.


Jak dla mnie linia USA LT powinna wyglądać:
T5: Znerfiony Chaffee z MM jak ELC i Leos (stock działo, ale z lekkim buffem do pene, np 105 i stock wieżą)
T6: Walker Buldog (Chaffee z teraz)
T7: T49 LT (Walker Buldog z 90mm)

Wszyscy byliby szczęśliwi.
Do tego jeszcze T92 LT odchodząty od T71 jako T8 do tej linii (z tego co wiem, to T92 było T71 na sterydach)



#154
Juri.

Juri.

    Rozstawiam lepiej od Kyry

  • Moderator WoT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8833 postów
  • Gadu Gadu:7403504
  • Lokacja:Czeladź
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WoT


- devsi badają tajemnicze spadki fps na mocnych komputerach z Win 8
- Q: “Dodajcie proszę gong informujący o tym, że do końca bitwy została jedna minuta.” A: “I do tego dziewczyny w bikini, co nie?”
- devsi są świadomi ustawianych kompanii
- Storm potwierdza, że 8.11 przyniesie zmiany w polu widzenia kamery
- możliwe, że w przyszłości będzie można dostosować w opcjach pole widzenia
- World of Tanks może się szczycić miejscem w pierwszej piątce gier MMO, które osiągnęły największy sukces
- w tym roku mamy się doczekać rozbudowy minimapy
- sowieckie działa 85 i 100 mm prawdopodobnie zostaną znów zrebalansowane (prawdopodobnie tak, aby odpowiadały ich chińskim wersjom)
- T58 HT na szczęście nie pojawi się w grze. A dlaczego na szczęście? Gdyż to był HT z działem 155 mm, magazynkiem na 6 pocisków oraz pancerzem i mobilnością zbliżoną do T57 HT. Czysty balans =)

- szybkostrzelność działa i prędkość obrotu wieży są parametrami służącymi balansowi
- uszkodzona optyka (żółta) nie daje żadnych kar do zasięgu widzenia
- WG uważa, że lepiej resetować konta bociarzom, niż ich banować (czyżby dbanie o płacącego klienta? ^^)
- update 1.2 do WoWp nie przyniesie MM opartego na skillu, ale nowi gracze będą mieli większe fory
- być może kiedyś powróci XII tier bitewny, ale to bardzo mało prawdopodobne
- możliwe, że SU-76 i SU-85 pojawią się w bitwie pod Kurskiem bez pocisków premium
- w BH będzie trzeba zakupywać gotowe zestawy pocisków
- alternatywne kadłuby będą powiązane z zawieszeniem, ale raczej nie będą one dodawać HP maszynie
- nie można w tym samym momencie grać w WoT i WoWp na jednym koncie
- TD również dostaną alternatywne kadłuby


Dodany obrazek

Black Member, Moderator WoT, Moderator Ghost Recon Phantoms, Moderator War Thunder, Dodany obrazekBest Member, Dodany obrazekMPC News, Redaktor WoT, Redaktor Minecraft, Redaktor Działu Konsole, Redaktor Combat Arms, Redaktor League of Legends,

Moderator - Lektor - Korektor - Juri.


#155
Fireho

Fireho

    Ignis purificat

  • Moderator War Thunder
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1938 postów
  • Gadu Gadu:51210137
  • Lokacja:Wiocha pod Warszawą
  • Steam:Fireho
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:War Thunder, World Of Tanks, Programowanie


- będzie wspólny launcher dla wszystkich gier WG
- system kar za AFK/wyjście z bitwy nadejdzie w 9.1
- pojawił się pomysł że gdy liczba bitew przekroczy ustaloną przed rozegraniem kolejnych trzeba wpisać kod catchpa
- there are pieces of the captcha code in the game files for quite a while, this is apparently made specifically for China
źródło
- the “additional grousers” equipment works by reducing the ground resistance on soft surfaces and (somewhat less) on medium surfaces
źródło
- tematy o botach na ruskim forum zostały usuwane, gdyż gracz nie może być na 100% pewny czy cel jest botem czy człowiekiem, może to też być spowodowane histeryczną reakcją pomiędzy kilkoma społecznościami
- gracze mają wpływ na developerów(np. devsi przejeli się petycją dwustu tysięcy ludzi o jakiejś sprawie w CW)
- oficjalna pozycja WG względem botów: "Rozumiemy problemy powstałe przez nich, ale liczba 100k botów jest przesadzona. Oni są, ale nie ma ich zalewu"
- długość przeciętnej pracy nad jakimś systemem(np. rebalans arty) wynosi pół roku
- w 9.1 system kar za AFK spowoduje że gracze którzy nie poruszą się, zadadzą zero dmg i spełnią inne warunki za bitwę otrzymają 0xp i 0kredytów
- 8.11 zostanie wprowadzone w nocy z poniedziałku na wtorek
- w systemie antyfriendlyfire zostaną wprowadzone zmiany, jeśli ktoś uszkodzi moduł zapłaci jakiś procent kosztów naprawy
- system antybotowy jest tworzony już przez pół roku i preliminary ETA is 9.2
- planowany jest nowy launcher który będzie wykrywać hacki
- obecnie gracze są banowani za Warpack i jego składniki, ale jego wykrycie potrzebuje czasu i więcej czasu
- nie zostaną wprowadzone przelewy srebra
- głównym problemem sali chwały jest to, że zbanowani gracze nie są usuwani od razu
- WG daje botterom drugą i trzecią szansę, ale konto zostaje zresetowane. recydywiści dostają perma
- 10% zbanowanych graczy kontynuje swoją działalność(liczba bardzo wysoka)
- antyBot1(obecny) i antyBot2 używają skryptów wykorzystywanych przez boty do wykrywania ich
- gracze rzekomo są banowani za botowanie i inne naruszenia
- skrypty Pythona są otwarte specifically dla graczy co pozwala im tworzyć mody z funkcjami których WG nie wprowadziło bądź nad którymi prace postępują wolno
- przykładowo 7 lutego 2014 na ruskim serwerze zbanowano 67 graczy za botowanie
- CRC sum (MD5) checking usefulness is dubious and it is resource-requiring, according to Evilly – he states an example of some game, that does it, but it gets bypassed anyway
- WG myśli o PVE, to są misje przeciwko AI
- trwają prace nad systemem reportów "Nie bójcie się reportować"
- system karania graczy za przekleństwa czuwa. jeśli 10 graczy zreportuje kogoś za to, on faktycznie ich używał system sprawdza jego poprzednie gry
- zostanie wprowadzony wysoko tierowy med japoński
- Siewierogorsk zostanie odświeżony w 9.0
- w 2014 będą 2 gałęzie czołgów, oraz 5-6 premium
- update 9.0 doda bitwy historyczne
- equalizing the hitpoints of meds and heavies was Zlobny’s doing, he strongly defended this position
- stworzenie mapy zajmuje 3-4 miesiące(nie licząc testów)
- bitwy historyczne będą miały historyczne mapy, moduły, respawny i nagrody
- od 9.1 jeśli ktoś opuści bitwę przed śmiercią nie będzie mógł wziąć udziału w żadnej innej aż do jej zakończenia
- w 9.2 zostanie wprowadzona catchpa(niepewne)
- możliwe wprowadzenie drugiej fali aktualizacji, jak np. smsy blizzarda. najpewniej powiązane z WoT Assistant
- nowy launcher będzie wymagał podania hasła zarówno przy uruchomieniu gry jak i przy logowaniu do niej. być może zostanie także wprowadzone 'sekretne pytanie'
- currently, there are final tests being run for the option to actually return an account to a previous “checkpoint” (SS: like the old Windows checkpoints for system restore, in order to get your crews/premiums back etc)
- WG szuka stron z cheatami i wysyła skargi do ich hostów ale w rosji proces ten trwa bardzo wolno
- w 9.0 zostanie wprowadzony nowy hangar(premium i zwykły)
- 70% graczy w WoT ma 28-30 lat according to Evilly
- planowany jest system że jeśli kogoś zreportujesz a on dostanie bana ty dostaniesz o tym informację
- w 9.0 zostanie wprowadzony "Chat 2.0"
- sprawa ukrywania statystyk jest rozważana, ale ma mały priorytet
- do CW planowane jest wprowadzenie home base, czyli fortyfikacji
- razem z fortyfikacjami zostanie wprowadzony system oceniający skuteczność klanów
- jeden z konceptów PVE mówi o 5 dziennych misjach dla różnych klas czołgów w których masz wykonać określone zadania
- innym konceptem PVE jest obrona przed falami wrogów
- WG czasami banuje IP
- dopóki mod na białe wraki nie jest zbanowany, można go używać
- every week, legal department of Wargaming makes a list of fake goldseller sites and sends it to Google. Google then bans them from appearing during searches
źródło
 
Tłumaczyłem samemu, dlatego nie wszystko jest przetłumaczone. Mimo wszystko liczę na docenienie mojej pracy.


693331407164320964501.jpg


#156
Juri.

Juri.

    Rozstawiam lepiej od Kyry

  • Moderator WoT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8833 postów
  • Gadu Gadu:7403504
  • Lokacja:Czeladź
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WoT


Tłumaczyłem samemu, dlatego nie wszystko jest przetłumaczone. Mimo wszystko liczę na docenienie mojej pracy.

 

Zawodowcy to robią lepiej ;p

 

- na rosyjskim forum panuje panika spowodowana botami – WG pokasowało większość tematów o botach, gdyż gracze nie mogą być w 100% pewni, że dany delikwent jest botem
- gracze mogą jednak wpłynąć na decyzje developerów (np. petycja z 200k podpisów)
- WG nie uważa, że boty opanowały WoT
- prace nad rebalansem artylerii trwały pół roku
- w 9.1 ujrzymy system, dzięki któremu gracze AFK otrzymają 0 exp i kredytów
- 8.11 ma zostać wprowadzona w nocy z poniedziałku na wtorek
- w planach jest nowy system kar dla TK
- nowy system wyłapywania botów jest opracowywany od 6 miesięcy i ma zostać wydany w 9.2
- w planach jest nowy launcher, który będzie sprawdzać integralność pliku .exe na wypadek cheatów
- WG banuje graczy za używanie Warpack‘a oraz jego komponentów
- WG cieszy się, że nie wprowadziło transferu kredytów z konta na konto
- gracz po zbanowaniu nie jest od razu usuwany z Sali Chwały
- WG jest dobrym gliną i daje drugą, a nawet trzecią szansę graczom – bociarzom resetuje się konta, ale mimo wszystko recydywiści dostają permbana
- tylko 10% zbanowanych graczy ponownie zostaje “złoczyńcami”
- obecny Anty-bot 1.0 oraz planowany Anty-Bot 2.0 posiadają w sobie skrypty, które używają boty
- skrypty Python są wciąż otwarte z myślą o modach
- tylko 7 lutego zostało zbanowanych 67 osób za używanie botów
- suma CRC (MD5) jest użytecznym i wymaganym narzędziem, ale boty i tak je omijają
- WG rozważa elementy PvE – dodatkowe tryby treningowe, które mają m.in. zmusić graczy do myślenia, ale dopiero za jakiś miesiąc ktoś zacznie o tym myśleć
- w planach jest ulepszenie systemu raportowania graczy
- WG ma zaimplementowane w grach filtry słów – jeśli ktoś rzuca mięsem i został raportowany przez 10 graczy, system automatycznie sprawdza jego poprzednie wypowiedzi na czacie i daje graczowi bana, jeśli na to zasługuje
- kiedyś ujrzymy wysokotierowy japoński prem MT
- w 9.0 zostanie przerobiony Siewiegorsk
- w tym roku będą maksymalnie 2 gałęzie czołgów oraz 6 czołgów premium
- w 9.0 będą bitwy historyczne
- samo stworzenie mapy wymaga 4 miesięcy pracy, później trzeba ją jeszcze przetestować i dopieścić
- w 9.1 ujrzymy system kar dla tych, którzy wychodzą z bitwy przed zniszczeniem swojej maszyny – nie będą mogli wejść do innej bitwy, dopóki ta poprzednia się nie skończy
- w 9.2 WG może wsadzić system captcha do World of Tanks
- możliwe, że WG zaostrzy weryfikację konta (sms, czy coś w tym stylu)
- nowy launcher ma przynieść kolejny element weryfikacyjny – trzeba będzie wpisać hasło i w launcherze i w grze
- trwają ostatnie testy nad możliwością “przywracania” konta do pewnego okresu
- Wargaming obserwuje strony na których pojawiają się cheaty
- 9.0 będzie zawierało nowe, podstawowe hangary (zwykły i premium)
- w przyszłości jeśli kogoś raportujesz, a następnie on dostanie bana, dostaniesz o tym wiadomość
- 9.0 przyniesie nam czat v2.0
- WG wciąż się waha, czy umożliwić graczom ukrycie swoich statystyk
- WG projektuje system fortyfikacji dla CW, który będzie można rozwijać i ulepszać (coś jak w grach strategicznych)
- razem z fortyfikacjami WG wprowadzi system oceny wydajności klanów
- jeden z konceptów PvE w WoT to system dziennych misji, w których np. musisz lekkim czołgiem objechać mapę Klasztor i strzelać w ruchu do celów
- inny koncept PvE to klasyczny “Tower Defense” (powstrzymywanie kolejnych fal wrogów, aby utrzymać bazę; ammo będzie resetowane przy każdej fali)
- niektórzy gracze mogą otrzymać specjalnego bana (łącznie z IP) – powodem takiego wyróżnienia mogą być groźby odebrania komuś życia
- białe wraki pojazdów są dozwolone (ale wciąż paskudne)
- co tydzień WG sporządza listę stron oferujących fałszywe i/lub nielegalne złoto do WoT. Następnie lista wysyłana jest do Google, po czym nakładany jest na nią filtr, tak aby zniknęła ona z wyników wyszukiwania


Dodany obrazek

Black Member, Moderator WoT, Moderator Ghost Recon Phantoms, Moderator War Thunder, Dodany obrazekBest Member, Dodany obrazekMPC News, Redaktor WoT, Redaktor Minecraft, Redaktor Działu Konsole, Redaktor Combat Arms, Redaktor League of Legends,

Moderator - Lektor - Korektor - Juri.


#157
Fireho

Fireho

    Ignis purificat

  • Moderator War Thunder
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1938 postów
  • Gadu Gadu:51210137
  • Lokacja:Wiocha pod Warszawą
  • Steam:Fireho
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:War Thunder, World Of Tanks, Programowanie


Właśnie się dowiedziałem że tłumaczyłem to wszystko, a minutę przed dodaniem posta wszedł post na domln'a...


693331407164320964501.jpg


#158
Katalizator3

Katalizator3

    Początkujący II

  • Members
  • PipPipPip
  • 378 postów
  • Lokacja:Koniec Świata
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:League of Legends, WoT, Dota2, NFSW, Diablo III
Juri wiecznie czuwa :wub:

Czekam na patcha 8.11

x


#159
Juri.

Juri.

    Rozstawiam lepiej od Kyry

  • Moderator WoT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8833 postów
  • Gadu Gadu:7403504
  • Lokacja:Czeladź
  • Płeć:Mężczyzna
  • Hobby:WoT


Juri wiecznie czuwa :wub:

Czekam na patcha 8.11

 

Jeszcze 1 dzień, nie licząc dzisiejszego ;)

 

Dzisiaj od 9 rano bez przerwy siedzę i co ;p


Dodany obrazek

Black Member, Moderator WoT, Moderator Ghost Recon Phantoms, Moderator War Thunder, Dodany obrazekBest Member, Dodany obrazekMPC News, Redaktor WoT, Redaktor Minecraft, Redaktor Działu Konsole, Redaktor Combat Arms, Redaktor League of Legends,

Moderator - Lektor - Korektor - Juri.


#160
Reiden

Reiden

    MPC Popular User II

  • Postmaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1884 postów
  • Płeć:Mężczyzna


 

planowany jest nowy launcher który będzie wykrywać hacki

o powstala nadzieja ze kiedys znow bedzie mozna normalnie grac :rolleyes:

 

 

 

Wargaming obserwuje strony na których pojawiają się cheaty

cos im to slabo idzie :mellow:


1398969793-U174608.png




Dodaj odpowiedź


  



2 użytkowników czyta ten temat

1 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników